Direktlänk till inlägg 16 oktober 2008

Papir på sitt beste

Av Kaspara - 16 oktober 2008 17:42

Nå skal det bli godt med en kaffekopp og en liten stund med blogging. Ble ringt opp fra skolen jeg er i permisjon fra sent i går kveld, og spurt om jeg kunne være vikar i dag. Derfor har jeg tilbringt dagen sammen med 30 femteklassinger. Ganske intenst det! Hadde lovet at guttene mine skulle få ha med noen kamerater hjem fra skolen, så da 6 vikartimer var over kjørte jeg til mine ungers skole og hentet en gjeng 7 åringer der. Nå har vi akkurat sittet og spist pannekaker og koset oss. Den unge delegasjonen har nå flydd ut for å sparke fotball. Tror det blir en tidlig kveld på meg i dag......

Skal også være vikar i morgen.

I dag viser jeg noen bilder med tema papir. Jeg er så glad i papir enten det kommer fra en avis eller er lekre gavepapir. Må alltid inn i en bokbutikk hvis jeg er i utlandet for å se om det er noe fint papir til salgs.

Det første bildet er en stilig svart hylle og avispapiret bak med bokstaver og skrift er nok til å fengsle meg. De neste bildene er av mine herlige oppbevaringskurver av kinesisk avispapir. Disse fant jeg for et par år siden på "Søstrene Grene" i Danmark et sted. Husker ikke nå i akkurat hvilken by.

Da jeg oppdaget dem, knelte jeg ned på gulvet foran dem i trance!!

Jeg fattet ikke hvordan andre bare kunne gå forbi dem! Så de virkelig ikke disse underverkene???? Uforståelig!!!!! Jeg tømte beholdningen og klarte nesten ikke bære dem til bilen. Her hjemme har noen blitt gaver, men mange har jeg beholdt. Bruker de til garnnøster, stoffer, aviser alt mulig.

Ha en avslappende kveld!

 
 
Lotten

Lotten

16 oktober 2008 18:50

Vilken intensiv dag du har haft då.... förstår att du behöver varva ner nu ;-) Vilka härliga korgar du har där! Förstår att du föll för dem - jag hade oxå köpt med mig dem om ja sprungit på dem....

Ha en skön kväll!
Kram Lotten

http://ornnastet.blogspot.com

 
Alvorada

Alvorada

16 oktober 2008 20:43

Urgh.. Blir helt svett bare av å lese om dagen din jeg! Håper du får ladet opp godt i kveld før det er på'n igjen i morra.
Stilige kurver, og ELSKER bildene i forrige innlegg. Hjertet mitt gjør et lite hopp hver gang jeg ser den hvite puta med de røde blomstene på. :) Går ut fra at den stammer fra et loppisfunn og at det er lite vits i å spørre hvilken butikk du har kjøpt den i så jeg kan løpe og kjøpe en likedan?

http://www.alvoradarosada.blogspot.com

 
Nina

Nina

16 oktober 2008 22:51

Da skjønner jeg den strikkekurven din bedre fra forrige innlegg. Jeg har tittet og tittet for å prøve å forstå meg på den duppeditten. Skjønner godt at du gikk ned i knestående. Hvordan ser de ut inni? Kan du ikke blogge litt spesifikt om de da, vær så snill *S*?

Vet du hvor du finner meg i knestående? Jo - i barnebokavdelingene hos bokhandlere. Inn i min egen verden da...

http://dilldallsaant.blogspot.com

 
Kaspara

Kaspara

16 oktober 2008 23:22

Hei Lotten
Ja, det ble visst ikke så tidlig i seng som jeg hadde planer om.
Jeg hadde delt kurvbeholdningen med deg og blitt lykkelig over at noen andre SÅ hvor fine de var. Ha en god natt! Klem fra Kaspara

Hei Alvorada
Ja, jeg må nok skuffe deg med at puta er et stoff funnet på loppis. Jeg bare elsker det stoffet.
Jeg er "still going strong", har ikke lett for å komme meg i seng. I morgen er jeg tilbake blant de tretti. Ha en god natt! Klem fra Kaspara

Hei Nina
Takk for kjempekoselig mail!! Svarer deg i helgen. Så du lurte på hva "duppeditten" var, ja. Inni er de trukket med hvitt stoff. Jeg har to firkanta kurver og flere runde.
Nå skal jeg stupe i loppekassa. Ha en god natt! Klem fra Kaspara

http://kasparasregnbue.bloggagratis.se

 
Tant Grön

Tant Grön

19 oktober 2008 15:50

Jag förstår att du föll på knä framför de där korgarna, verkligen!

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaspara - 14 september 2009 20:29

Vet ikke helt om jeg vet hva jeg vil, men i iver og entusiasme, har jeg skaffet nytt rede. Jeg er nå å finne på adressen  http://kasparasregnbue.blogspot.com/ Jeg er ikke så glad i å brenne bruer, så bloggen her på Bloggagratis står her en stund ...

Av Kaspara - 12 september 2009 15:40

   Jeg klarer ikke helt slippe taket i Bloggagratis/Bloggplatsen  og håper at ting skal kunne ordnes. Ikke klarer jeg helt slippe taket i bloggingen heller. Det er en morsom avkobling. Jeg vil prøve med mer mail-skriving til bloggportalen, og sam...

Av Kaspara - 11 september 2009 22:22

I disse dager har jeg blogget et år under den svenske bloggportalen Bloggagratis. Det har vært et fantastisk spennende og morsomt år. Aller mest gledesrikt har alle de nye herlige menneskene en har lært å kjenne vært! Det har vært et år med mange s...

Av Kaspara - 10 september 2009 18:40

Jeg er en storsamler av  frodige retrostoffer og fint papir. Jeg lider kvaler, om jeg må gå forbi en bruktbutikk uten å kunne gå på stoffjakt i den. Tenk om det optimale retrostoffet lå der nå, og bare ventet på å bli plukket opp av en person som vil...

Av Kaspara - 8 september 2009 21:13

Ved siden av mitt favoritt-interiørblad danske "Boligliv", kjøper jeg også ofte danske "Boligmagasinet". Danskene kan det de! I dag satt jeg og bladde i nettopp "Boligmagasinet", og noen bilder dvelte blikket mitt litt lengre ved enn andre. Nå vil ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards