Direktlänk till inlägg 4 september 2009

Vakre ting

Av Kaspara - 4 september 2009 14:57

Her kommer et innlegg i hyrten og styrten, fordi jeg står på farten.

Må vise dere de vakre hånd-dreide skålene fra Wonki Ware. Søsteren min selger de i butikken sin Nr.9 her i Sandefjord. Jeg har kjøpt disse i gaver til flere, og i dag ble en skål gave til meg selv.


Disse skålene er også en favoritt til Jamie Oliver og Nigella.


Slik så de ut i butikken. Lekkert med flere! Elsker den ujevne formen!



I bruktbutikken min fant jeg to tapetruller til 20 kr. stykket. Det var Ikea-lapp på disse. Kan bli vakkert gavepapir med selvlaget kort med fine papirer til eller til bruk i klipp-og lim-prosjekter.



Herlige smykker med fantastiske merkelapper fra Monome. Disse er å finne på Nr. 9. Hun som har designet dem er Hilde Iren Dølheim.



Vakre håndgjorte trådknapper fra samme butikk.


Da hadde jeg forhåpentligvis servert noe godt for øyet.

Ha en opplevelsesrik og glad helg alle sammen!

 
 
Drops

Drops

4 september 2009 16:32

I like I like.....
Så mye fint...ai ai ai...
God helg.
Drops

http://Ninadrops.blogspot.com

 
Ida

Ida

4 september 2009 22:41

Heisann!

Så mye fint du viser - som vanlig! De smykkene var utrolig lekre med den fine lappen altså! Det var smart! Og de knappene -for ett funn! Skålene er råflotte - heldige du som kan shoppe hos din søster..regner med hun har deg i telefonen når det ankommer godbiter :)

Ha en nydelig helg der du er :)
Stor gedigen varm klem fra Ida

http://putitinabox.blogspot.com

 
susanne

susanne

5 september 2009 08:34

godmorgon, ja vilka vackra ting.. skålarna är bara så fina.. hamnar på min "vill ha" lista..
knapparna var såå bedårande som smycken ska bli roligt och se hur su ska använda dem!

http://supermamman.bloggagratis.se

 
pillepalle

pillepalle

5 september 2009 10:38

Kjære søte Kaspara, det må da bli en gave til seg selv av og til! Disse skåler er kjempefine. Ser du har värt på skattejakt i din favoriserte bruktbutikken :) Jeg har planlagt å ta meg igjen en tur til loppemarked i morgen. Gutta var borte i går, de koser seg i teltleir (i strømmende regn....) og hos en fotballvenn. Men i ettermiddag kommer de tilbake og hele ritualen begynner fra nytt. Mor og far er på fotballplassen for å heie yngstemann og mannskapet sitt. Det er egentlig veldig morsomt, men det kunne bli også bra å slappe av av og til :) Ha en glad helg du også! Klemmer fra Pillepalle

http://www.pillepalles-verden.blogspot.com

 
Ingen bild

Lilja

5 september 2009 17:16

Hei Kaspara!

Tusen takk for det søte Kaspara hjerte og kortet! Min kjære spurte meg om jeg ikke hadde en plan for hvor det skulle henge men jeg vil jo ha det over alt og aller helst rett i nærheten. Flytter på det hver dag :)
Nydelige skåler.
Liker veldig godt alt du har med på det bilde, flotte farger!!

Hilsen fra Lilja



 
skrotmamman

skrotmamman

5 september 2009 20:34

Vilken vacker skål! Enkel, men såååååå fin=) Och ännu mer gillar jag den vackra lila lampan som man ser på första och andra bilden! Antar att du målat och klätt om den själv =)

http://skrotmamman.bloggagratis.se

 
Marthe

Marthe

5 september 2009 21:08

Hei kjære deg,

her kommer en kveldshilsen! Så flott skål du har fått deg. Søsteren din har virkelig mye flott i butikken sin. Var flere ting jeg gjerne skulle plukket med meg derfra da jeg var innom tidligere i sommer:)

Hm, skulle jo egentlig skrive en lang kommentar til deg, Kaspara, men jeg er alene med Mathea i kveld og plutselig satte hun i å hyle her. Har henne i babybjørn på magen, men nå er det nok på tide med mat;)

Håper du har en herlig kveld, så kommer jeg snart tilbake og skriver litt mer;)

God klem fra Marthe

http://thinktank.blogg.no

 
BlandetLoft

BlandetLoft

6 september 2009 13:14

Kjempe koselig om du linker til meg ja :-) Jeg har hatt deg i blogglisten min en stund jeg da, og tittet mye innom og kost meg. Jeg smugtitter jeg ser du :-) Hehe

Ønsker deg en fin søndag videre

http://blandetloft.blogspot.com

 
Mobbad

Mobbad

6 september 2009 15:54

Jag är en artonårig pojke som blir mobbad. Varje morgon vaknar jag med ett illamående och varje kväll funderar jag på varför jag lever. Jag blir utsatt för skällsord, slag och hotelser dagligen. Men ingen verkar lägga märke till det, trots att det sker helt öppet. I min blogg berättar jag hur det är att leva som mobbad i dagens Sverige, hur dåligt jag mår, i hopp om att folk ska uppmärksamma min och många andras helvetesliknande vardag.

Snälla, läs min blogg och länka till den i din. Tillsammans kan vi sprida kunskapen om mobbing och försöka utrota den!

www.metrobloggen.se/pojkebloggen


http://www.metrobloggen.se/pojkebloggen

 
kardemomme

kardemomme

6 september 2009 22:32

Hei Kaspara :)) Jeg har egentlig ikke tid til å blogge i dag men har slengt ut et innlegg på styrten jeg også for at det ikke skal se helt dødt ut på bloggen..
Håper du har hatt en fin helg! Så mange fine bilder du har lagt ut! Alt fra nydelige knapper til de herlige fatene! jeg elsker servise i slik rustikk stil med ujevne kanter!! Skulle gjerne hatt opptil flere av de der..Nå må jeg få takke deg for de nyyyyydelige stoffene og det fine papiret!!! Stoffet i lyseblått gjenkjenner jeg fra et innlegg hvor du skrev at dette kom fra KID og jeg ble sjokkert over at KID virkelig har sÅ fine sengesett!!! Det er virkelig nydelig!!!
Dessverre så jeg ikke på lappen fra deg før vi var kommet et stykke avgårde og jeg fant fram brillene mine at du skrev det om epler..
Jeg elsker norske epler men vi hadde ikke tid til å kjøre tilbake forsdi det allerede var blitt så sent! men tusen hjertelig takk for tilbudet likevel! det er forresten så koselig i hagen deres at jeg skulle ønske det hadde latt seg gjøre å gjennomføre planen vi snakket om tidligere men vi skal nok få det til en gang :)
Nå må jeg gi skjermen her videre til J. men jeg MÅTTE bare få takket for de nydelige stoffene og papiret som nok skal fa bein å gå på :)Store klemmer fra Kardemomme :))
Skriver mer imorgen :)

http://husetvedbekken

 
Rebecka

Rebecka

7 september 2009 09:02

vilka vackra skålar! Gillar verkligen att de är så oregelbundna!

http://rebeckaverola.blogspot.com

 
Ingen bild

Nøtteskrika

7 september 2009 14:18

Hei Kaspara!

Her viser du mange fine ting - tror jeg må ta turen innom nr. 9 en dag, mulig jeg gjør det på fredag - "slår to fluer i ett smekk" og gjør handel hos begge søstrene! Det er ikke meg imot!

Jeg holder på med det evinnelige malinsprosjektet; stuen! Det går sakte, men sikkert fremover. Men må innrømme at jeg blir litt sliten&lei av å male en halvtime nå og en halvtime senere og kanskje i morgen eller neste uke! Men sånn blir det når man har en liten mann å ta seg av.

Ellers har det vært hektisk her i gården. Septembermåned er full av barnebursdager! I forrige uke var datteren invitert i tre bursdager! Ellers er det fotballtrening, kamper og jazzballett på torsdager. Neste uke begynner hun på svømming! Sånn er det når barna blir aktive. Det er jo veldig hyggelig også! Særlig jazzballett - har jo selv fartstid innen den aktiviteten.

Passer det om jeg kommer i 13.30-14.00 tiden på fredag? Jeg er ganske fleksibel, om ikke tidspunktet passer kommer jeg før eller etter, du bestemmer.

Vel, får hive meg rundt! Men måtte innom blogglandia for å få inspirasjon til å sette igang med penselen - og det gjør jeg jo alltid!

Fjærklem

 
Kaspara

Kaspara

7 september 2009 17:19

Kjære malende nøtteskrike
Akk, hvor du er flink! Selv om det tar litt tid, blir det jo flott til slutt!
Jeg er sååååå dårlig på å gå løs på gulvene i første etasje samt gulvet i gangen oppe.
I dag har jeg hatt et minibesøk av Portofritt som hentet noe hun hadde bestilt.
På fredag driver jeg skytteltrafikk mellom hjem skole i tidspunktet 13.30- 14.15 Ungene slutter etter henhodsvis femte og sjette time, og har ingen å gå sammen med disse dagene, derfor henter jeg dem. Når det gjelder klokkeslettet ditt er det
ikke noe problem, men du blir jo sittende en del alene da, så passer det litt tidligere er det jo egentlig supert. Da ser du meg mer, hi, hi og får min fulle oppmeksomhet.
Nå er det full fart her med å få på fotballtøy på en av guttene, trening venter.
Ha en fin kveld med eller uten mailing!
Klem fra Kaspara

http://kasparasregnbue.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaspara - 14 september 2009 20:29

Vet ikke helt om jeg vet hva jeg vil, men i iver og entusiasme, har jeg skaffet nytt rede. Jeg er nå å finne på adressen  http://kasparasregnbue.blogspot.com/ Jeg er ikke så glad i å brenne bruer, så bloggen her på Bloggagratis står her en stund ...

Av Kaspara - 12 september 2009 15:40

   Jeg klarer ikke helt slippe taket i Bloggagratis/Bloggplatsen  og håper at ting skal kunne ordnes. Ikke klarer jeg helt slippe taket i bloggingen heller. Det er en morsom avkobling. Jeg vil prøve med mer mail-skriving til bloggportalen, og sam...

Av Kaspara - 11 september 2009 22:22

I disse dager har jeg blogget et år under den svenske bloggportalen Bloggagratis. Det har vært et fantastisk spennende og morsomt år. Aller mest gledesrikt har alle de nye herlige menneskene en har lært å kjenne vært! Det har vært et år med mange s...

Av Kaspara - 10 september 2009 18:40

Jeg er en storsamler av  frodige retrostoffer og fint papir. Jeg lider kvaler, om jeg må gå forbi en bruktbutikk uten å kunne gå på stoffjakt i den. Tenk om det optimale retrostoffet lå der nå, og bare ventet på å bli plukket opp av en person som vil...

Av Kaspara - 8 september 2009 21:13

Ved siden av mitt favoritt-interiørblad danske "Boligliv", kjøper jeg også ofte danske "Boligmagasinet". Danskene kan det de! I dag satt jeg og bladde i nettopp "Boligmagasinet", og noen bilder dvelte blikket mitt litt lengre ved enn andre. Nå vil ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards