Direktlänk till inlägg 14 september 2008

Vakre kleshengere

Av Kaspara - 14 september 2008 14:49

Så flid man gjorde seg med kleshengerene før i tiden. Det måtte jo være en estetisk opplevelse å henge på plass tøy. Å hekle eller strikke "cover" til kleshengerene eller kle dem med fine bånd eller artig plast er det ikke så mange som gjør lengre. Skjønt noen gjør det. Husker jeg hadde en elev som hadde med klær til en teaterforestilling vi holdt på med på de fineste strikkede hengere.  På et loppemarked for et par år siden fant jeg mange slike vakre kleshengere og jeg følte virkelig at jeg hadde gjort et kupp. Flere av disse henger framme på soverommet og jeg nyter synet daglig.

 
 
fru.vims

fru.vims

14 september 2008 15:20

Heisann

fant veien til deg via Huset ved bekken.

Liker det du har gjort her inne så langt, og gleder meg til fortsettelsen :)
Linker deg jeg, så finner jeg deg igjen her inne i jungelen :)

http://fru-vims.blogspot.com

 
Alvorada

Alvorada

14 september 2008 16:28

Hei! Ble tipset om bloggen din av Kardemomme, og her likte jeg meg godt! :) Kjempefine bilder fra huset ditt, jeg falt spesielt for bildet fra stua med det nyydelige teppet, puten og ikke minst lampen! :) Digger stilen din, gleder meg til å se mer fra deg! God søndag :)

http://www.alvoradarosada.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilje

14 september 2008 16:49

Såna har jag också och är sååå glad för dem! Mycket roligare än vita plastgalgar eller trärena. Tänk förr vad mycket fint man gjorde med det man redan hade omkring sig istället för att rusa iväg och köpa nytt.

 
rosalucia

rosalucia

14 september 2008 17:46

Hittade dej via "fyrbarnsmamman-Persilja". Visst är det spännande med bloggarna...man blir så inspirerad!! Kunde inte heller stå utanför längre....titta gärna in hos mej.

http://rosalucia.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

14 september 2008 19:20

Vilken vacker klädhängare! Den gillade jag! Snyggt med de fina galgarna till!

Är det ok om jag länkar dig?

http://galtoroad

 
Ingen bild

Kaspara

14 september 2008 20:36

Til fru Vims
Takk skal du ha! Hyggelig at du linker meg.
Setter gjerne opp en link til deg også. Har vært innom deg før og kommer tilbake. Ha en fin søndagskveld! Klem fra Kaspara

Til Alvorado
Takk for utrolig hyggelig kommentar. Morsomt at du kommer innom meg, for din blogg har jeg festet meg ved.Har nok ikke vært flink til å legge igjen kommentarer, men nå ser jeg jo virkelig hvor koselig det er.Tar snart en tur innom bloggen din, og ville gjerne lenket deg hvis det er i orden for deg? Ha en flott søndagskveld! Klem fra Kaspara

Til Persilje
Kunne vel tenke meg at du hadde noen slike farveglade hengere.Det passer til din frodige stil. Ha en nydelig søndagskveld!
Klem fra Kaspara

Til Rosalucia
Har vært innom hos deg nå og lagt igjen en kommentar. Fint å være flere nykomlingere!
Ha en fin kveld! Klem fra Kaspara

Til Maria
Jeg elsker også dette klesstativet eller stumtjeneren som vi sier i Norge. Kjøpte den i en bruktbutikk i Danmark en sommer for en femtilapp. Den kommer nok med på noen bilder fra soverommet senere. Det er veldig hyggelig om du lenker meg. Gjør gjerne det samme med deg. Ha en avslappende kveld før ny skoleuke i morgen! Klem fra Kaspara

 
vibeke

vibeke

14 september 2008 20:40

Så flotte kleshengere :o)

Klem

http://duftenaverteblomster

 
Tone

Tone

14 september 2008 21:29

Hei på deg og velkommen til bloggverdenen!!
Liker stilen din kjempegodt, og det blir nok ikke siste gang jeg kikker inn til deg, klem

http://tone-amorvincitomnia.blogspot.com

 
Ingen bild

Kaspara

14 september 2008 22:31

Til Tone
Takk skal du ha! Så flott at du vil komme tilbake! Ha en god natt! Klem fra Kaspara

 
Lotten

Lotten

15 september 2008 07:55

Underbara klädhängare! Tänk att kunna göra dem så fina....
Vilket fint kök du hade med! Gillade bokstäverna i fönstret ;-) Få ta mig en tur till byggvaruhuset....

http://ornnastet.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaspara - 14 september 2009 20:29

Vet ikke helt om jeg vet hva jeg vil, men i iver og entusiasme, har jeg skaffet nytt rede. Jeg er nå å finne på adressen  http://kasparasregnbue.blogspot.com/ Jeg er ikke så glad i å brenne bruer, så bloggen her på Bloggagratis står her en stund ...

Av Kaspara - 12 september 2009 15:40

   Jeg klarer ikke helt slippe taket i Bloggagratis/Bloggplatsen  og håper at ting skal kunne ordnes. Ikke klarer jeg helt slippe taket i bloggingen heller. Det er en morsom avkobling. Jeg vil prøve med mer mail-skriving til bloggportalen, og sam...

Av Kaspara - 11 september 2009 22:22

I disse dager har jeg blogget et år under den svenske bloggportalen Bloggagratis. Det har vært et fantastisk spennende og morsomt år. Aller mest gledesrikt har alle de nye herlige menneskene en har lært å kjenne vært! Det har vært et år med mange s...

Av Kaspara - 10 september 2009 18:40

Jeg er en storsamler av  frodige retrostoffer og fint papir. Jeg lider kvaler, om jeg må gå forbi en bruktbutikk uten å kunne gå på stoffjakt i den. Tenk om det optimale retrostoffet lå der nå, og bare ventet på å bli plukket opp av en person som vil...

Av Kaspara - 8 september 2009 21:13

Ved siden av mitt favoritt-interiørblad danske "Boligliv", kjøper jeg også ofte danske "Boligmagasinet". Danskene kan det de! I dag satt jeg og bladde i nettopp "Boligmagasinet", og noen bilder dvelte blikket mitt litt lengre ved enn andre. Nå vil ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards