Alla inlägg den 24 september 2008

Av Kaspara - 24 september 2008 11:43

Er det noe jeg virkelig har forkjærlighet for, er det gamle skilt. Dessverre er det ikke alltid så lett å få tak i, og de er blitt ganske dyre etter hvert de man måtte finne i en interiørbutikk/antikkbutikk. I sommer da vi var på ferie i Danmark og snublet innom et loppemarked, fikk jeg plutselig øye på et stort skilt som varslet 60 km/timen. Det lå under et gammelt bord og ingen så mye som så på det. Med skjelvende hender løftet jeg det store skiltet opp og forhørte meg om prisen. " Tja, 10 kr." svarte den vennlige danske damen. Jeg holdt på å stupe i bakken. Ikke tvil om at dette skiltet skulle skifte statsborgerskap!! Nå henger det foreløpig i gangen utenfor minstemanns rom. Synes ikke det er den helt ideelle plassen. Kanskje kommer det på veggen i kjellerstua den gang den blir pusset opp. Det hadde vært flott på et av gutterommene også, men da er det nok duket for litt sjalusi, for begge liker det og jeg klarer ikke gi det til en av dem bare.

Ha en solrik septemberdag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards