Alla inlägg den 23 september 2008

Av Kaspara - 23 september 2008 12:42

Mange som følger Kardemommes herlige blogg "Huset ved bekken" har kanskje fått med seg, at jeg var "den hemmelige vennen" hun skrev om i et innlegg. Jeg hadde lagt merke til den frodige og farverike bloggen og sendte en mail til henne. Da oppdaget vi at mannen hennes var kameraten til gamlekjæresten min. Pussig sammentreff! Har ikke sett Kardemommes mann siden jeg var tyve år. Nå planlegger vi og treffes her hjemme hos oss, etter at vi har tatt et lopperaid sammen og jeg har vist henne byens bruktbutikker. Det blir kjempemorsomt!!!

For noen dager siden fikk jeg en herlig lilla kardemommekurv i posten. Det var skikkelig innertier på farven!!  Ble så glad og overrasket!

Nå skal Kardemomme og alle dere andre få se kurven i sitt nye miljø. Siden Kardemomme er fascinert av Eames-gyngestolen og ønsker seg den i saftig gult har jeg tatt med den hvite Eames-gyngestolen min på et av bildene. Jeg flytter litt rundt på den, og i blant står den der.

Ray og Charles Eames er definitivt mine favorittdesignere. Det amerikanske

ekteparet rakk jo bare å designe  så mange morsomme og herlige ting, mens de levde her på jorda. Eames-gyngestolen hadde jeg ønsket meg i mange år. Så overrasker mannen min meg med denne nå sist bursdag i juni. Vi pleier absolutt ikke gi hverandre slike "overdådige" gaver på vanlige bursdager, men han hadde bestemt seg for å overraske meg skikkelig denne gang. Jeg måtte lukke øynene der jeg lå i senga med flagg og forventningsfulle gutter rundt meg inntil jeg fikk lov til å slå blikket opp.

Og ........der sto den...Eamesgyngestolen som hadde tronet  øverst på ønskelisten i mange år. Jeg ble helt satt ut, veldig glad og veldig stum!!!!

Ha en nydelig septemberdag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards