Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Kaspara - 10 februari 2009 13:57

Snøen daler rolig utenfor vinduet mitt. Jeg slutter tidlig på tirsdag og benytter sjansen til å blogge litt før jeg henter gutta boys. Nå har de flere ganger på rad ønsket å være lengere på SFO, så i dag skal jeg ikke skuffe dem. De koser seg sikkert med aking i bakken i skolegården eller lager fine smykker inne eller tegner rundt et langbord.

Eldstemann har lagt veven sin fram, for han ville kose seg med veving i ettermiddag. Jeg har også lovet han å lære han strikking, så vi får se hva som frister mest. Det er koselig at de er så glade i å lage ting med hendene.

Her i Blogglandia vet vi jo hvilken ekstase og glede nettopp slike sysler gir.

Viser to stuebilder og et bilde av en tapet vi har en rull av her hjemme. Synes den er vakker og har litt japansk over seg. Kanskje finner vi en vegg vi kan bruke denne tapeten på her i huset. Jeg er sååå fascinert av tapeter, men har gjort en del bomkjøp her. Denne tapeten liker jeg svært godt, men har liksom ikke helt funnet den optimale plassen for den.

Ha en lystig  dag med snøballkast og engler i snøen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards