Direktlänk till inlägg 10 februari 2009

Litt her hjemmefra

Av Kaspara - 10 februari 2009 13:57

Snøen daler rolig utenfor vinduet mitt. Jeg slutter tidlig på tirsdag og benytter sjansen til å blogge litt før jeg henter gutta boys. Nå har de flere ganger på rad ønsket å være lengere på SFO, så i dag skal jeg ikke skuffe dem. De koser seg sikkert med aking i bakken i skolegården eller lager fine smykker inne eller tegner rundt et langbord.

Eldstemann har lagt veven sin fram, for han ville kose seg med veving i ettermiddag. Jeg har også lovet han å lære han strikking, så vi får se hva som frister mest. Det er koselig at de er så glade i å lage ting med hendene.

Her i Blogglandia vet vi jo hvilken ekstase og glede nettopp slike sysler gir.

Viser to stuebilder og et bilde av en tapet vi har en rull av her hjemme. Synes den er vakker og har litt japansk over seg. Kanskje finner vi en vegg vi kan bruke denne tapeten på her i huset. Jeg er sååå fascinert av tapeter, men har gjort en del bomkjøp her. Denne tapeten liker jeg svært godt, men har liksom ikke helt funnet den optimale plassen for den.

Ha en lystig  dag med snøballkast og engler i snøen!

 
 
Marthe

Marthe

10 februari 2009 15:48

Hei Kaspara!
Jeg blir så imponert over alt du får gjort - du er jo en maskin! Jeg skulle gjerne visst hva du fikk i grøten som barn;) Som frilanser har jeg massevis av egendisponert tid, og det hender ofte at jeg har flere dager i strekk uten jobb. Skulle ønske jeg var like flink til å utnytte timene som deg. Det blir som regel en trimtur ut eller avslapping med en bok i sofakroken.
Så gøy at du var innom tanken på å studere journalistikk. Veien fra journalist til lærer føler jeg ikke er så lang. Vi må begge "researche" og formidle kunnskap. Jeg kjenner forresten flust av journalister som tidligere har vært lærere, så det er aldri for sent;)
Nei, nå tar jeg masse plass på bloggen din, det er bare så koselig å pludre litt skjønner du:)
Ha en deilig dag!
Klem Marthe

http://thinktank.blogg.no

 
Drops

Drops

10 februari 2009 18:12

Hello.
Du å du..Så koselig at sønnen din har lyst til å lære å strikke og så skal han veve når han kommer hjem fra SFO..hi hi herlig.

Jo du slik er min lille pastill og..hun går jo bare i barnehagen hun da, men hun vil helst hentes sist slik at hun får ha yndlings "tanta" helt for seg selv...thi.hi...

Ha det fint i din koselige stue.
Hilsen Meg Drops som spiser drops for harde livet...*hark hark*...=)

http://ninasdrops.blogspot.com

 
kardemomme

kardemomme

10 februari 2009 18:29

Hei Kaspara :)Har bevilget meg litt tid i blogglandia..Trenger noe hyggelig å titte på og bedre sted å lete enn hos deg finner man jo ikke ;)For et nydelig lyst teppe du har heklet deg i innlegget under..
Virkelig effektfullt med farger i kjernen og det lyse rundt!! Utrolig hvor fort du har blitt venn med heklenåla :)
Het herlig veske du skal sy også! den grønne blondeb var helt perfekt til de andre fargene! Kommer til å bli denfineste veska jeg har sett!!! Fy søren som jeg gleder meg til sommeren og forhåpentligvis bedre dager enn vi har her nå..
Så spennende med tapetseringen du har planer om da..Skal bli spennende å se hva dere gjør etterhvert..Nå må jeg gå inn til h. igjen som klager på magesmerter igjen men ha en fin kveld videre og hils til alle sammen! Nå holdt jeg på å glemme å kommentere den fine boken du har fått..
jeg fikk låne
den av Rosa i høst og den er kjempefin!!
Klem fra Kardemomme :)

http://husetvedbekken

 
susanne

susanne

11 februari 2009 06:11

hej fina bilder.. från ett så underbart hem!
jag virkar på mina rutor och längtar tills jag får en färdig filt :)

http://supermamman.bloggagratis.se

 
♥ Minmill ♥

♥ Minmill ♥

11 februari 2009 14:12

Hei på deg igjen Kaspara. Tusen takk for masse herlige tips fra deg vedrørende skrivepulten vår. Liker at du ikke ser på den som en begrensning og jeg tror du fikk opp øynene mine. Så nå er det hopp og sprett og tjo og hei for et nytt hjørne i stua.
Kunne du spurt søsteren din hvor mye en sånn Jielde lampe koster, og om hun vet om det er noen nærmere Kristiansand som selger de?

Liker den tapeten du har. Spennende og se hva det blir ut av den og hvor den havner hjemme hos dere. Likte også den dynen med grønn heklebrikke på. Nydelige farger som passer fint sammen. Du er flink.
Klem fra Minmill

http://minmill.blogspot.com

 
esmaralda

esmaralda

11 februari 2009 19:46

Kjære Kaspara!
Kaspara-hjertet ditt er så nydelig!Kan det gå an at jeg får publisere det på min blogg?

Ha en god og varm kveld!
hilsen fra esmaralda

http://esmaraldashus.bloggratis.se

 
Maria

Maria

11 februari 2009 21:18

Hej!
Som vanligt så mysiga bilder från ditt hem. Får sådan lust att slå mig ner i ditt soffhörn och bara njuta av alla fina mönster och färger!

http://jagblommar.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaspara - 14 september 2009 20:29

Vet ikke helt om jeg vet hva jeg vil, men i iver og entusiasme, har jeg skaffet nytt rede. Jeg er nå å finne på adressen  http://kasparasregnbue.blogspot.com/ Jeg er ikke så glad i å brenne bruer, så bloggen her på Bloggagratis står her en stund ...

Av Kaspara - 12 september 2009 15:40

   Jeg klarer ikke helt slippe taket i Bloggagratis/Bloggplatsen  og håper at ting skal kunne ordnes. Ikke klarer jeg helt slippe taket i bloggingen heller. Det er en morsom avkobling. Jeg vil prøve med mer mail-skriving til bloggportalen, og sam...

Av Kaspara - 11 september 2009 22:22

I disse dager har jeg blogget et år under den svenske bloggportalen Bloggagratis. Det har vært et fantastisk spennende og morsomt år. Aller mest gledesrikt har alle de nye herlige menneskene en har lært å kjenne vært! Det har vært et år med mange s...

Av Kaspara - 10 september 2009 18:40

Jeg er en storsamler av  frodige retrostoffer og fint papir. Jeg lider kvaler, om jeg må gå forbi en bruktbutikk uten å kunne gå på stoffjakt i den. Tenk om det optimale retrostoffet lå der nå, og bare ventet på å bli plukket opp av en person som vil...

Av Kaspara - 8 september 2009 21:13

Ved siden av mitt favoritt-interiørblad danske "Boligliv", kjøper jeg også ofte danske "Boligmagasinet". Danskene kan det de! I dag satt jeg og bladde i nettopp "Boligmagasinet", og noen bilder dvelte blikket mitt litt lengre ved enn andre. Nå vil ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards