Direktlänk till inlägg 28 mars 2009

Oransje og lilla

Av Kaspara - 28 mars 2009 09:35

Oransje og lilla er farver jeg kan like. Det er noe så utrolig energifyllt og oppkvikkende med oransje, synes jeg. Virkelig til å bli glad av!

Lilla, helst litt lys variant er jeg også svak for, og lilla og oransje i kombinasjon må jo bli innertier for meg.

Nå har jeg fått malt en krydderhylle jeg fant i en bruktbutikk for en stund siden lilla. Jeg tror den skal romme pokemonfigurer osv. på et gutterom.

Så har jeg så smått startet med hjerteproduksjon igjen. Det er tydelig at det er en stund siden jeg sydde hjerter nå, for jeg rotet en del. Plutselig hadde jeg glemt å legge til sømrom og ja, til og med opphengstråden hadde jeg glemt å putte inn i hjertet. Uansett ble det et vårlig hjerte med oransje i.

I den senere tid har jeg oppdaget nettbutikken www.boxdelux.dk , og der var det mange glade ting som fristet.

Skulle gjerne hatt den store herlige melamintallerkenen på bildet.

Vasen fra Casalinga synes jeg også er utrolig fin.

Nå er det på tide med en laaaaaang frokost og mange kaffekopper.

Ha en nydelig, lørdag!

 
 
Marthe

Marthe

28 mars 2009 11:57

God lørdag, Kaspara!

Nå har jeg akkurat sendt avgårde en mail til deg:) Disse bildene kan jeg nesten ikke se på... jeg blir ikke grønn, men oransj og lilla av misunnelse! Tror du påvirker meg veldig når det kommer til farger. Lilla og oransj har fått en stor plass her hjemme også. Du må ta det som et kompliment, og ikke som et forsøk på å stjele stilen din;) Du inspirerer!

Rasmus står og tripper, vi skal på loppemarked. Hurra! Men takk for fine bilder en lørdagsmorgen (Kanskje ikke morgen lenger, men likevel...)

Ha en glad og smilende lørdag, Kaspara!

Klemmer fra Marthe

http://thinktank.blogg.no

 
frk.B

frk.B

28 mars 2009 12:12

Du har en gledesspredende blog!
Skal jeg ha inspirasjon og fargeglede stikker jeg innom deg, og det er nesten alltid et eller to nye innlegg. Du er SÅ kreativ!
Love it!

http://carolinehlb.blogspot.com

 
Maya

Maya

28 mars 2009 12:27

Deilige farger du! Gode kombinasjoner der gitt.
Snasent påskebildet også. Likte så godt tøyet du har valgt ut. Nok en gang god kombinasjon.

Jeg tror faktisk ikke jeg skravla hull i hodet på journalisten, hihi. Jeg har kommet på mengder av ting jeg skulle/burde ha sagt i etterkant, hohoho:D
Guri nå er det en stund siden jeg har fått kommentert her inne, og snakker om at det tar tid! Har brukt 2 timer snart jeg, hihihi. Men det er jo så mange jeg vil kommentere til. Det legges jo ut så mye flott, så da får man ta seg den tiden:)

Ha en fortreffelig helg:)

Maya

http://frkmayasloft.blogspot.com

 
Lotten

Lotten

28 mars 2009 13:24

Vilken härlig färgkombination! Jag gillar verkligen den lilla lilafärgade hyllan du har på översta bilden!

Ha en skön lördag! Kram Lotten

http://ornnastet.blogspot.com

 
Glede

Glede

28 mars 2009 14:09

Oi! Hva farger kan gjøre med en du! Ble rett og slett glad av å stikke innom deg. Er også glad i lilla og oransje, også sammen. På kjøkkenet mitt er det litt av begge fargene nå, og lurer på å ordne lilla gardiner. Tror jeg må komme i gang med det prosjektet snart! Ha en herlig lørdag.

http://gledelig-glede.blogspot.com

 
marieinwonderland

marieinwonderland

28 mars 2009 16:31

Jeg liker veldig godt stilen din og koser meg med bildene du legger ut:) For et fantastisk vatt-teppe!

http://www.marieinwonderland.blogspot.com

 
alvorada

alvorada

28 mars 2009 17:07

Den lilla vasen på det nederste bildet var nydelig! Fint hjerte du har sydd også. Herlige farger! :)

http://alvoradarosada.blogspot.com

 
pillepalle

pillepalle

28 mars 2009 18:06

Kjære Kaspara!.

Ååååh, for en fin hylle! Den kan jeg god tenke meg med et påfallende tapet bakom. Oransje og lilla er både kontraster og suppleringer, synes jeg. I alle fall er kombinasjonen veldig spennende og kreativ. Du er vel modig med farger, det er helt imponerende! Tenk, jeg har bestillt to små brikker hos Maria (Jag blommar) i går :) På ettermiddag har det blitt Muffins her hos oss. Det var annen forsøk for meg, den første var dessverre ikke suksessrik. Synes, nå vet jeg hvordan de skal lages :)
Jeg er vel flink med å steke vaffler eller kake, men Muffins var ikke mitt favoritt til nå.
Ha en super lørdagkveld! Klem fra Pillepalle

http://www.pillepalles-verden.blogspot.com

 
m

m

28 mars 2009 18:12

Hei du! Sjekka bloggen nå før jeg reiser til en venninne,(kan man kalle det yrkesskade? At jeg sjekker bloggen før jeg skal ut altså, ikke besøke venner, hehe).
Har noe å glede meg til ser jeg, murstein-mail, jippi!!! Hihihi:D

Kos deg i kveld da:)
Maya

http://frkmayasloft.blogspot.com

 
Tant Grön

Tant Grön

29 mars 2009 10:49

Härlig färgkomination :-)

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

 
Ingen bild

esmaralda

29 mars 2009 12:40

Hei Kaspara!
Deilige farger du viser, de er så fine!
Kan godt like ditt nye Kaspara-hjerte, og de andre tingene også!
Her er det gå-sakte dager i helga, har blitt ordentlig forskjøla! Det er så kjedelig. Men, det går vel over om ikke så lenge, med 1 ts.ingefær i kokende vann hjelper det iallefall! Har et spørsmål til deg som har blogget en stund..hvordan fikk du lastet ned flere bilder til området ditt? Det står at det er nok å bare bestille ved å sende en sms til et nr. men, det funket da ikke?
Ha en fortsatt god søndag!
klem fra esmaralda

 
Ingen bild

Persil,ja

29 mars 2009 19:12

Kaspariga färger, klockrent!
Lila, orange, rött, rosa, turkos och vit. Och en gnutta knallgult. Am I right?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaspara - 14 september 2009 20:29

Vet ikke helt om jeg vet hva jeg vil, men i iver og entusiasme, har jeg skaffet nytt rede. Jeg er nå å finne på adressen  http://kasparasregnbue.blogspot.com/ Jeg er ikke så glad i å brenne bruer, så bloggen her på Bloggagratis står her en stund ...

Av Kaspara - 12 september 2009 15:40

   Jeg klarer ikke helt slippe taket i Bloggagratis/Bloggplatsen  og håper at ting skal kunne ordnes. Ikke klarer jeg helt slippe taket i bloggingen heller. Det er en morsom avkobling. Jeg vil prøve med mer mail-skriving til bloggportalen, og sam...

Av Kaspara - 11 september 2009 22:22

I disse dager har jeg blogget et år under den svenske bloggportalen Bloggagratis. Det har vært et fantastisk spennende og morsomt år. Aller mest gledesrikt har alle de nye herlige menneskene en har lært å kjenne vært! Det har vært et år med mange s...

Av Kaspara - 10 september 2009 18:40

Jeg er en storsamler av  frodige retrostoffer og fint papir. Jeg lider kvaler, om jeg må gå forbi en bruktbutikk uten å kunne gå på stoffjakt i den. Tenk om det optimale retrostoffet lå der nå, og bare ventet på å bli plukket opp av en person som vil...

Av Kaspara - 8 september 2009 21:13

Ved siden av mitt favoritt-interiørblad danske "Boligliv", kjøper jeg også ofte danske "Boligmagasinet". Danskene kan det de! I dag satt jeg og bladde i nettopp "Boligmagasinet", og noen bilder dvelte blikket mitt litt lengre ved enn andre. Nå vil ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards