Direktlänk till inlägg 20 januari 2009

Pink Fridays herlige blogg

Av Kaspara - 20 januari 2009 16:06

Dette blir et innlegg i hyrten og styrten, har nemlig veldig dårlig tid akkurat nå. Vil bare reklamere for en herlig, farveglad blogg som heter Pink Friday.

Lisa som er bloggens eier  lager frodige innlegg fra eget og andres hjem.

Nylig spurte hun meg om hun kunne intervjue meg og låne noen bilder fra bloggen min. Dette var jo veldig spennende og supermorsomt. Hun gjorde det samme med Kardemommes blogg også for litt siden.

I dag har hun lagt ut innlegget om det Kasparske hjem, og det var jo kjempespennende å se hvilke bilder hun hadde valgt ut. Hun setter bildene så fint sammen, og man blir jo helt forundret over at det kan se slik ut.
Tusen takk for pene ord, fin lay out og arbeidet du har lagt ned i dette, Pink Friday!!!!

Vil veldig gjerne skrive litt mer om bloggen din også!

Forøvrig; ha en herlig tirsdagskveld alle sammen!

 
 
Maria

Maria

20 januari 2009 17:41

Jag brukar läsa Pink Friday, var in till henne i morse, men nu ska jag kika in igen!
Du har ett hem värt att visas!

http://jagblommar.blogspot.com

 
kardemomme

kardemomme

20 januari 2009 18:14

Det var virkelig et flott innlegg hun hadde laget om deg Kaspara!! Alle dine bilder er jo flotte men likevel synes jeg hun hadde gjort veldig gode valg i presentasjonen!
Bildene burde blitt vist i et interiørblad synes jeg..Vet jo at du ikke er interessert i akkurat det men likevel ;)
Jeg har sendt deg mail :)Klem fra Kardemomme :)

http://husetvedbekken

 
Lisa

Lisa

20 januari 2009 19:04

Va skoj att du blev nöjd :) satt och plocka och plocka med bilderna, det fanns ju så många fina! Klart att du får använda mina bilder, använd vilka du vill ;) Hoppas du har en härlig kväll.

Lisa

http://pinkfriday.blogg.se

 
Brigg

Brigg

20 januari 2009 20:12

Ja, hun har en kjempefin blogg! Ogspå var det jo så gøy når hun skrev om deg!!! Fine bilder:-) Men du!! Det sjakkbordet der under. DÅÅÅÅN. Fantastisk!! ÅÅ..tenk å sitte der en lun kveld med portvin, mørk skjokolade og rolige toner fra høytalerne mens man grubler over neste trekk. Akk.. sjakk er gøy!! Ihvertfall når man har et slikt bord;-)

http://briggslekehus.blogspot.com

 
Brigg

Brigg

20 januari 2009 20:22

Neimen..ser det lange innlegget mitt ikke kom med.Sukk Jeg skrøt iallefall av Pink Friday sin fine blogg og kjempefine innlegg om deg! Veldig fine bilder og ros:-) Kjekt!

Også dååååner jeg av det sjakkbordet. helt fantastisk. Sjakk er gøy!! Iallefall på et slikt bord. Ser for meg en lun kveld med litt portvin, litt mørk skjokolade og rolige toner mens man grubler over neste trekk. Herlig.

http://briggslekehus.blogspot.com

 
Tavelhus

Tavelhus

20 januari 2009 20:41

Vad fint Pink friday skrivit om ditt hem! Fina bilder. Översta bilden var så fin med klädhängaren.

http://www.tavelhus.blogspot.com

 
Mina

Mina

21 januari 2009 00:44

Hei Kaspara!
Så fint innlegg om bloggen din inne hos Pink Friday! Nydelige bilder som fortjener hedersplass!:)
Så morsomt at vi har stått og holdt i samme bilde! Er nok stor sannsynlighet for at vi har stått ved siden av hverandre før, ja;) Neste gang kjenner jeg deg nok igjen;) Liker så godt bambibroderiet med den lilla ramma, så jeg er veldig glad for at jeg kjøpte det. Tenk, snart er det loppemarkeder igjen!!
Jeg er helt betatt av de maskene dine! De er råfine! Og sjakkbordet da, så utrolig flott!Idag har jeg freshet opp soverommet vårt med de nye nattbordene, litt ommøblering og ny "sengegavl"!:) Alltid gøy å gjøre om! Imorgen skal jeg på styling, men når jeg kommer hjem skal jeg sy sammen de nye putene mine. Oldemorrutene, et silkeskjerf og et broderi ligger klare til å bli vårputer;) Torsdag og fredag bærer det til Lillestrøm på Gave- og interiørmessa! Gleder meg til å se alle de nye varene!:)

Ha en fortsatt flott uke:)

http://www.minasparadis.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaspara - 14 september 2009 20:29

Vet ikke helt om jeg vet hva jeg vil, men i iver og entusiasme, har jeg skaffet nytt rede. Jeg er nå å finne på adressen  http://kasparasregnbue.blogspot.com/ Jeg er ikke så glad i å brenne bruer, så bloggen her på Bloggagratis står her en stund ...

Av Kaspara - 12 september 2009 15:40

   Jeg klarer ikke helt slippe taket i Bloggagratis/Bloggplatsen  og håper at ting skal kunne ordnes. Ikke klarer jeg helt slippe taket i bloggingen heller. Det er en morsom avkobling. Jeg vil prøve med mer mail-skriving til bloggportalen, og sam...

Av Kaspara - 11 september 2009 22:22

I disse dager har jeg blogget et år under den svenske bloggportalen Bloggagratis. Det har vært et fantastisk spennende og morsomt år. Aller mest gledesrikt har alle de nye herlige menneskene en har lært å kjenne vært! Det har vært et år med mange s...

Av Kaspara - 10 september 2009 18:40

Jeg er en storsamler av  frodige retrostoffer og fint papir. Jeg lider kvaler, om jeg må gå forbi en bruktbutikk uten å kunne gå på stoffjakt i den. Tenk om det optimale retrostoffet lå der nå, og bare ventet på å bli plukket opp av en person som vil...

Av Kaspara - 8 september 2009 21:13

Ved siden av mitt favoritt-interiørblad danske "Boligliv", kjøper jeg også ofte danske "Boligmagasinet". Danskene kan det de! I dag satt jeg og bladde i nettopp "Boligmagasinet", og noen bilder dvelte blikket mitt litt lengre ved enn andre. Nå vil ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards