Direktlänk till inlägg 6 november 2008

Skjerf-paraden

Av Kaspara - 6 november 2008 13:02

I dag har jeg vært vikar på skolen på 2.trinn Jeg har jo en annenklassing i huset selv her hjemme, så det er spennende å se en annen gjeng på det trinnet. Har alltid jobbet mest i de øverste klassene på barneskolen, men nå føler jeg meg jo riktig på hjemmebane blant 7-åringer. Jeg kan snakke

om Pokemonkort, Star Wars, Indiana Jones, "High school musical", Svein og Rotta-bøkene og alt det 7 åringer er opptatt av. Deilig!

På kveldstid griper jeg ofte strikketøyet. Må alltid ha noe i hendene, klarer liksom ikke sitte med hendene i fanget bare. Strikking er utmerket i kombinasjon med tv eller om jeg bare sitter og prater med noen.

Etter hvert har jeg fått ferdig en del skjerf som jeg legger fram på julemarkedet.Har knipset noen bilder av disse som jeg legger ved i dag.

Ha en nydelig novemberdag!!! Her stråler solen.

 
 
Lotten

Lotten

6 november 2008 14:35

Vad fina halsdukarna var! Dom kommer garanterat gå som smör på julmarknaden ;-) Hur långt är det kvar tills du skall stå och sälja?

Ha en mysig eftermiddag!
Kram Lotten

http://ornnastet.blogspot.com

 
Kaspara

Kaspara

6 november 2008 15:49

Hei Lotten
Takk for det! Jeg skal stå på julemarkedet 6. og 7. desember. Har litt tid enda til å lage mer varer. Om dagene syr jeg mange hjerter av gamle broderte duker. Nå skal vi spise middag og så skal jeg på fotballtrening med minstemann. Ha en glad kveld, Lotten! Klem fra Kaspara

http://kasparasregnbue.bloggagratis.se

 
Pillepalle

Pillepalle

6 november 2008 16:23

Så fin har de blitt! Jeg ville gjerne kjøpe skjerf på julemarkedet men synes det er for langt å kjøre jeg ;-)

Kos deg!

http://www.pillepalles-verden.blogspot.com

 
Dilldall-Nina

Dilldall-Nina

6 november 2008 16:46

Så fine gave-skjerf. De kommer nok til å gå unna som varmt hvetebrød på julemarkedet. Ikke sant at man er frøken med full kontroll når man er i klasser hvor elevene er på alderen med sine egne barn. I morgen skal jeg på jobb igjen - og jeg kjenner jeg gleder meg til å tulle og tøyse med elevene - pluss litt være fornuftlig også da ;0).

http://dilldallsaant.blogspot.com

 
Perlemor

Perlemor

6 november 2008 17:32

For noen herlige skjerf, de gjør seg virkelig godt med de gamle heklebrikkene, ser ut som snøkrystaller:-) Når vi overtok sommerhuset vårt fant jeg en hel bunke med slike brikker i alle størrelser som jeg har vasket og strøket. De ligger nå og venter på å bli nye ting.

http://www.moia.bloggagratis.se

 
Tulip

Tulip

6 november 2008 19:42

Så flotte skjerf du lager. Flotte gaver, heldig er de som får et sånt til jul!!

http://tulip-myblog.blogspot.com

 
Kaspara

Kaspara

6 november 2008 20:47

Hei Pillepalle
Skjønner at veien blir for lang! Så flink du er til å skrive norsk!!! Hvordan har du lært det?? Ha en fin kveld! Klem fra Kaspara

Hei Nina
Ja, håper flere kan like skjerfene. Veldig kjekt å være så inne i aldersgruppen til elevene ja.
Herlig med tull og tøys!! Kos deg i morgen! Vi trenger lærere med humor. Klem fra Kaspara

Hei Perlemor
Takk for det! jeg er jo så gal etter hekla brikker, at jeg bruker de som dekor på alt mulig. Så morsomt at det lå mange gamle brikker i sommerhuset da! Utrolig fine ullkjoler du har lagt ut nå!
Ha en bedagelig kveld! Klem fra Kaspara

Hei Tulip
Så morsomt at du stakk innom! Og gøy at du likte skjerfene. Har vært innom bloggen din akkurat og lo av innlegget om Ikeas oransje jul.Send meg i helikopter til Ikea umiddelbart! jeg elsker oransje!! Tenker at det kan være fint med rosa, rødt oransje f.eks sammen med mye hvitt. Er nok ikke så veldig tradisjonsbunden av meg visst, så jeg kan være med på å "tukle" litt med jula.
Det er morsomt at vi er forskjellige! Ha en flott kveld!!! Klem fra Kaspara


http://kasparasregnbue.bloggagratis.se

 
kardemomme

kardemomme

7 november 2008 08:59

Herlige skjerf Kaspara!!!! Jøss som du produserer herligheter i all verdens farger og former :))Jeg må prøve å komme meg til byen din når det julemarkedet skal avholdes :)

http://husetvedbekken

 
Jeanette

Jeanette

7 november 2008 10:24

Så utrolig fine skjerf Ü De kommer til å forsvinne på 1..2..3! Samler også på knapper, de er som små skatter. Har en favorittbutikk (brukt) i Gøteborg som selger gamle knapper helt fantastisk. Kanskje jeg skal lage et lite innlegg på det...vet nesten kke om jeg vi oppgi navnet på butikken ..he he. Du er forresten blitt lagt merke til av en av mine beste venninner på loppemarked...eller det vil si lampen du hadde under armen he he * Jeanette *

http://www.frydogdesign.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilaj

7 november 2008 10:54

Vilka underbara nyanser!!! Och vilken fin idé! Superläckert!

 
Rita

Rita

7 november 2008 12:52

Så fine skjerf du har laget. Jeg har noen ødelagte gamle heklebrikker som hadde passet utmerket på slike skjerf. Håper det er OK om jeg låner idèen din?

http://kristoffa.blogspot.com

 
Kaspara

Kaspara

7 november 2008 14:55

Hei Jeanette
Ja, håper noen vil like skjerfene! Det er jo greit å bruke bloggen som litt "temeraturmåler" på hva som ser ut til å kunne slå ann eller ei.
Den favorittbutikken tror jeg at jeg har vært i også!!! Ser får meg en spesiell butikk.Er ofte i den byen.
Så lampa gjorde inntrykk!!! Morsomt!!Den var ganske uhåndterlig å flakse rundt med.Veivet vel bort i folk her og der. Huff!
Takk for koselig mail! Sender deg livstegn i løpet av helgen. Ha en flott fredag! Klem fra Kaspara

Hei Persilja
Takk, takk Persilja!!!! Ja, jeg elsker å gå med slike skjerf også, dersom jeg ikke går med det herlige prikkede Persilja-skjerfet.
Ha en herlig fredag! Klem fra Kaspara

Hei Rita
Takk for det!
Det gjør ikke noe om heklebrikkene er ødelagte. De går fint ann å bruke til dette. Det er selvfølgelig lov å la seg inpirere.Lykke til og ha en fin fredag! Klem fra Kaspara


http://kasparasregnbue.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaspara - 14 september 2009 20:29

Vet ikke helt om jeg vet hva jeg vil, men i iver og entusiasme, har jeg skaffet nytt rede. Jeg er nå å finne på adressen  http://kasparasregnbue.blogspot.com/ Jeg er ikke så glad i å brenne bruer, så bloggen her på Bloggagratis står her en stund ...

Av Kaspara - 12 september 2009 15:40

   Jeg klarer ikke helt slippe taket i Bloggagratis/Bloggplatsen  og håper at ting skal kunne ordnes. Ikke klarer jeg helt slippe taket i bloggingen heller. Det er en morsom avkobling. Jeg vil prøve med mer mail-skriving til bloggportalen, og sam...

Av Kaspara - 11 september 2009 22:22

I disse dager har jeg blogget et år under den svenske bloggportalen Bloggagratis. Det har vært et fantastisk spennende og morsomt år. Aller mest gledesrikt har alle de nye herlige menneskene en har lært å kjenne vært! Det har vært et år med mange s...

Av Kaspara - 10 september 2009 18:40

Jeg er en storsamler av  frodige retrostoffer og fint papir. Jeg lider kvaler, om jeg må gå forbi en bruktbutikk uten å kunne gå på stoffjakt i den. Tenk om det optimale retrostoffet lå der nå, og bare ventet på å bli plukket opp av en person som vil...

Av Kaspara - 8 september 2009 21:13

Ved siden av mitt favoritt-interiørblad danske "Boligliv", kjøper jeg også ofte danske "Boligmagasinet". Danskene kan det de! I dag satt jeg og bladde i nettopp "Boligmagasinet", og noen bilder dvelte blikket mitt litt lengre ved enn andre. Nå vil ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards