Direktlänk till inlägg 4 november 2008

En dag på arbeidsrommet

Av Kaspara - 4 november 2008 09:28

Ser at mange flere enn vanlig fant veien til bloggen min i går, og det var veldig morsomt! Det er nok flere som har sjekket ut hvem denne bloggvenninna til kardemomme var.

I dag har jeg tenkt å tjore meg fast til symaskinen og bo her på arbeidsrommet. Jeg må virkelig bare få laget flere ting til julemarkedet!!!!

Merker at blogging stjeler tid sammen med alle andre ting, men det er jo så moro!!!

Viser noen nye bilder fra arbeidsrommet. Noen husker kanskje at jeg hadde malt naboens avdanka skuff lilla, og lurte på om jeg kanskje skulle lage en hylle av den. Den rommer nå lego på lillemanns rom. Han synes den var kjempefin og ble så kry over at den tilfalt han. I steden malte jeg rammen på en gammel korktavle lilla og satte et stoff fast på den med nåler.Ser jeg har vært litt unøyaktig øverst. Får rette på dette. Har tenkt å lage flere slike tavler eller mood-board som det så fint kalles. Da har jeg tenkt å bruke glade storblomstrete stoff. Slike korktavler koster jo ikke stort ,og du finner de ofte på loppis også. Kanskje en ide til andre også?

Været er fortreffelig, men symaskinen kaller!! Ha en finfin dag der ute!



 
 
Kathrin

Kathrin

4 november 2008 09:42

Hei, hei!!!

Sååå fin blogg du har!
Mmmmm... her må jeg scrolle litt bakover og kikke.

Ha en fin sy-dag!

Kathrin.

http://dansparoser.blogspot.com

 
kardemomme

kardemomme

4 november 2008 10:16

God morgen :)) Gøy med nye lesere.. Jeg tipper at du kommer til å seile opp på bloggtoppen forbi alle oss andre ;)
Arbeidsrommet ditt er så nydelig!!! Og det var gøy å se igjen mood-boarden din..
Håpet at du skulle legge ut et bilde av den..Det lilla storblomstrete stoffet er bare helt fantastisk..Jeg sender deg en mail i løpet av dagen..Kvelden gikk så fort i går..jeg er jo opptatt hver mandag mellom kl.20:00 og 21:30..Da er det 71 grader nord som vi følger nøye med på alle sammen...
I kveld må jeg konsentrere meg om å hekle på lua til Maria :)Kveldene er så korte og mørke nå at det er vanskelig å få gjort noe kreativt i tussmørket..Men kos deg videre foran symaskinen..jeg er dyyyypt misunnelig :( :) Klem fra tigerstaden..

http://husetvedbekken

 
Ingen bild

Persilaj

4 november 2008 11:20

Ååå, HÄR vill jag sitta och sy. Vad sägs, kan du packa ihop ditt syrum och posta till mig?

 
gamlå

gamlå

4 november 2008 11:28

Ja når kan jeg blogge litt i lunsj pausen:)

Takker for at du viser den flotte oppslagstavla. Kjempe idè. Den ideen der kommer jeg til å benytte meg av!!!

Din var bare så fin og frisk i fagene!! Sminke bordet ditt likte jeg så godt. Skikkelig lekkert soverom dere har!!

Ha en fin dag
hilsen gamlå

http://lundsvagen.blogspot.com

 
Kaspara

Kaspara

4 november 2008 12:46

Hei Kathrin
Tusen takk for det! Har besøkt deg på bloggen din. Ha en glad dag! Klem fra kaspara

Hei Kardemomme
Nå spiser jeg lunsj og drikker en kopp te foran dataen. Har fått sydd en brevholder. Ble inspirert av Maria i Danmark her, men dette er kaspara-varianten. Marias er mye mye finere det skal sies.Har også sydd et par hjerter til. Ja, det var gøy med så mange besøkende i går.
Skjønner at du dør etter å sy du også. Utrolig at vi som var nesten redd symaskinen har fått et slikt lidenskapelig forhold til den!!! Ha en glad dag selv uten symaskin...
Klem fra Kaspara

Hei Persilja
Jeg er på vei til posten allerede, men håper ditt arbeidssted snarest kan sendes til Norge!!! Ha en fin dag! Klem fra Kaspara

Hei Gamlå
Så gøy da at du fikk lyst til å lage oppslagstavle! Håper dataen din hjemme snart blir friskemeldt! Ha en fin dag, Gamlå! Klem fra Kaspara


http://kasparasregnbue.bloggagratis.se

 
Lotten

Lotten

4 november 2008 12:50

Vilket härligt arbetsrum du har - där förstår jag att du trivs;-) Anslagstavlan var jättefin och jag kunde gott tänka mig något liknande....
Ha en skön dag med symaskinen! Kram Lotten

http://ornnastet.blogspot.com

 
Kathrin

Kathrin

4 november 2008 13:44

Hei igjen!

Rudolf-kluter, begge to! =)
Måtte scrolle som en gal, men fant dine etterhvert.
Rudolf, ja.... nå har jeg aldeles dilla på rudolfer. Da de kom for et par år siden eller så, så likte jeg dem ikke noe spesielt. Fine nok, men fikk aldeles ikke dilla. I fjor kom julenummeret av Vakre hjem deisende ned i posten, med masse Rudolf-inspirasjon. Laget i pasteller. Mmmm...tenkte jeg. I år kommer det til å bli flere Rudolfer her i heimen, helt klart. Har lyst på noen i metall, har sett noen helt blanke. Nammis! Kjempefine.

Og du: etter scrollinga inne hos deg; bloggen din er fantastisk!!! Kommer nok ofte på besøk hos deg.

Kathrin.

http://dansparoser.blogspot.com

 
Pillepalle

Pillepalle

4 november 2008 14:19

Din kreative sjel.. :) Du er så flink altså. Her er alltid masse flott å titte på.

Ha en super dag!

http://www.pillepalles-verden.blogspot.com

 
Kaspara

Kaspara

4 november 2008 18:41

Hei Lotten
Ja, en slik tavle er jo så lett å lage. Har koset meg ved symaskinen i dag. Har sydd en brevholder og tre nye hjerter hvor jeg har klippet i stykker en brodert loppisduk. Nå skal guttene og jeg se på tv sammen og spise litt kvelds. Ha en fin kveld! Klem fra Kaspara

Hei Kathrin
Så koselig at du vil komme tilbake da!!! Takk for søte ord. Ja, det var jo litt utrolig med disse Rudolf-gryteklutene våres. Lagde masse med reinsdyr til jul i fjor. Har også laget mange julesokker med reinsdyr og vesker og som du kanskje så advents-klokkestrengen.
Kjøpte sink reinsdyr i litt størrelse i en interiørbutikk i går.Blir helt varm bare jeg ser reinsdyr jeg. Utrolig hvor påvirket man blir... Ha en fin kveld, så skal jeg ta meg en lengre tur innom deg senere. Klem fra Kaspara

Hei Pillepalle
Å, tusen, tusen takk!!! Så koselig at du la igjen en kommentar! Ha en glad kveld, Pillepalle! Klem fra Kaspara

http://kasparasregnbue.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaspara - 14 september 2009 20:29

Vet ikke helt om jeg vet hva jeg vil, men i iver og entusiasme, har jeg skaffet nytt rede. Jeg er nå å finne på adressen  http://kasparasregnbue.blogspot.com/ Jeg er ikke så glad i å brenne bruer, så bloggen her på Bloggagratis står her en stund ...

Av Kaspara - 12 september 2009 15:40

   Jeg klarer ikke helt slippe taket i Bloggagratis/Bloggplatsen  og håper at ting skal kunne ordnes. Ikke klarer jeg helt slippe taket i bloggingen heller. Det er en morsom avkobling. Jeg vil prøve med mer mail-skriving til bloggportalen, og sam...

Av Kaspara - 11 september 2009 22:22

I disse dager har jeg blogget et år under den svenske bloggportalen Bloggagratis. Det har vært et fantastisk spennende og morsomt år. Aller mest gledesrikt har alle de nye herlige menneskene en har lært å kjenne vært! Det har vært et år med mange s...

Av Kaspara - 10 september 2009 18:40

Jeg er en storsamler av  frodige retrostoffer og fint papir. Jeg lider kvaler, om jeg må gå forbi en bruktbutikk uten å kunne gå på stoffjakt i den. Tenk om det optimale retrostoffet lå der nå, og bare ventet på å bli plukket opp av en person som vil...

Av Kaspara - 8 september 2009 21:13

Ved siden av mitt favoritt-interiørblad danske "Boligliv", kjøper jeg også ofte danske "Boligmagasinet". Danskene kan det de! I dag satt jeg og bladde i nettopp "Boligmagasinet", og noen bilder dvelte blikket mitt litt lengre ved enn andre. Nå vil ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards