Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Kaspara - 7 maj 2009 17:48

I dag har det vært en dag på sofaen rett og slett! Minstemann våknet i natt med nærmere førti i feber, og har vært glovarm siden. Mistenker at det kanskje kan være etterdønninger av poliovaksinen han fikk i går.

I dag har han helst villet hatt mamma`n så nær som mulig, så det har vært kiling på ryggen, litt hatt over hatt-spill, litt tv-titting og hviling. Akkurat nå sover han godt nede i vinkelsofaen. Jeg har heklet litt på mitt rundt og rundt teppe innimellom. Nå er det blitt så stort at rundene begynner å bli seige.

Viser et par bilder av mitt favorittskap, det isblåe skapet i stua som ble kjøpt på Finn.no til 200 kroner. Den gang var det lutet, men det ble fort malt isblått. Har fått hengt opp det lille hornet fra Danmarksturen også.

Nederste bilde er sakset fra rommet til minstemann. Her fikk vi en gang tak i et dobbelt pidestallskap som er den unge mannens klesskap. Jeg synes det er et sjarmerende innslag på rommet hans. Når han blir større og klærne større, må han nok ha et annet klesskap, men da kan vi kanskje plassere det i kjellerstua eller noe sånt.

Nå skal jeg steke innbakte pølser i ovnen. Håper det vil smake en 6 åring med liten appetitt i dag.

Ha en forblåst, frisk dag!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards