Direktlänk till inlägg 13 augusti 2009

Retrotapeter i blått og lilla

Av Kaspara - 13 augusti 2009 18:34

Jeg surfer ofte innom nettbutikker som selger gamle retrotapeter simpelthen for de gjør meg i så godt humør, og jeg er ikke så rent lite betatt av dem.

Disse jeg har plukket ut her, kan jeg godt like. De er fra nettbutikkene

www.blandet-landhandel.dk og www.vintagewallpapers.be .

Dessverre er ofte fraktutgiftene store, når vi beveger oss over landegrensene. Her er det en klar forskjell på å være EU-medlem eller ei faktisk.

Den øverste tapeten har versert i mange reportasjer fra barnerom og lekestuer i sene tid, men jeg synes den er frisk og glad, ikke minst på barnerom.

Så er jeg veldig glad i den nest nederste i lillatoner. Synes den er utrolig grafisk fin.

Ha en fin kveld! Kanskje havner du i tapetland ?

 
 
alvorada

alvorada

13 augusti 2009 20:46

Dette var tapeter til å bli glad av, ja! Fine fine fine fine fine fine fine FINE!
Likte spesielt nummer tre og nummer fem.

Ha en god kveld kjære Kaspara!

http://www.alvoradarosada.blogspot.com

 
♥ Minmill ♥

♥ Minmill ♥

13 augusti 2009 21:31

Jeg deler nok din fasinasjon for tapeter Kaspara. Jeg kjøper sånt når det kommer i min vei, og det er jo håpløst å bestille noe fra utlandet, siden det blir så dyrt. De to øverste som du viser hadde de på Akimbo i København. Jeg kjøpte med meg en meter av hver. Det ligger forresten bilde av dem på bloggen min nå.

Hadde jeg kommet over den nederste i lillatoner, ville jeg nok kastet meg over den også :)) Den var nyyydelig.

I ettermiddag var vi og tittet på Nila og Ingrid som spilte Sandvolleyball VM her i Kristiansand, og de vant dagens kamp. Jeg har aldri sett på sånt før, men du verden så morro det var. Nå er det husarbeid før jeg putter meg selv til sengs. Ha det fint så lenge. Klemmmer fra Minmilllllll

http://minmill.blogspot.com

 
Ida J

Ida J

13 augusti 2009 21:57

Bloggen din er fantastisk. Utrolig inspirerende, og så nærme min stil som det går an å komme. Du må være interiørforbildet mitt!

http://johnsine.blogg.no

 
Nr.21

Nr.21

13 augusti 2009 23:24

Likte veldig godt tapet nummer tre, jeg! Mange fine innlegg siden sist jeg var her nå, Kaspara! Koser meg med bloggen din! :)

http://nummertjueen.blogspot.com

 
kaspara

kaspara

13 augusti 2009 23:41

Hei Ida J
Jeg prøvde å komme inn på bloggen din, men linken fungerte ikke. Tusen takk for søte og inspirerende ord!!!!
Blir veldig glad for det!
Ha en god natt og en fin morgendag!
Hilsen Kaspara

http://kasparasregnbue.bloggagratis.se

 
Skrotmamman

Skrotmamman

14 augusti 2009 00:34

Vilka underbara tapeter! Man blir så glad av att se sånna härliga mönster och färger =)

http://skrotmamman.bloggagratis.se

 
kardemomme

kardemomme

14 augusti 2009 15:06

Hei Kaspara :))I dag ligger jeg på etterskudd med alt jeg skal gjøre..Skulle gjort mye men fikk ikke gjort noen ting!
Nå tar jeg meg en velfortjent pause likevel og koser meg med synet av de flotte tapeten du har lagt ut! Nå er det slik at jeg ble innmari inspirert av den rosa/lilla. Jeg vipper jo over fra farge til farge for tiden og rosa er tatt inn i varmen for fullt! Jeg skal ikke tapetsere flere vegger ennå men har store planer om nye helt nytt.
Må bare komme igang og få gjort det ferdig og så får jeg se hvordan det blir før jeg evt. viser det fram på bloggen.
Papir og tapeter er virkelig noe som setter fart i inspirasjonen i mitt hode.
Her i Oslo skinner sola og det er fredag! Det er en helt annen fredags-stemning når man jobber altså :)Angående vatt-tepper så fant jeg også et forrige lørdag men jeg har ikke lagt det ut på bloggen ennå. Hadde bestemt meg for å slutte å kjøpe sånne men er hekta og klarer ikke å la være. Skulle hatt en butikk hvor de kunne selges videre jeg også :)Ergelig at portoen er så dyr!
Ser stadig flotte stoffer og tapeter på nettet men det blir en liten formue i fraktutgifter og da mister jeg litt lysten..Ha en fortsatt fin fredag alle 4.
J. skal ut med jobben mens jeg og H. skal være hjemme alene. Blir nok hjemmelaget pizza på oss også, hvis ikke vi faller for fristelsen til å bestille fra Peppes da ;)
Klemmer fra solfylte Oslo :))

http://husetvedbekken

 
Åse Marit

Åse Marit

14 augusti 2009 18:59

SÅ herlige tapetar!! Kunne tenkt meg fleire av dei der i heimen:-) Ein av dei lilla på eine soveromsveggen f.eks. Spørs om eg hadde fått mannen med på det..:-)

Har diverse andre prosjekt eg må få gjennom før eg begynner med det trur eg, men kjekt å sjå uansett. Skal notere med leverandørane!

No skal eg på besøk til ein liten baby..og det er ekstra kjekt når eg går rundt og ber på ein sjølv, som eg ikkje får møte før om eit par mnd! Blir litt utålmodig:-)

Ha ei fin helg!

http://artigeting.blogspot.com

 
erry

erry

14 augusti 2009 21:55

Så vackra, så fina :) Den i mitten har jag varit sugen på att beställa ett tag nu, men den kostar 750 skr/rulle där jag hittade den så det känns lite dyrt när man inte har någon bestämd plats för den. (vill gärna ha massor av tapeter bara till att pyssla och fixa lite möbler osv..)

Tack för en inspirerande blogg!

http://gallerry.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaspara - 14 september 2009 20:29

Vet ikke helt om jeg vet hva jeg vil, men i iver og entusiasme, har jeg skaffet nytt rede. Jeg er nå å finne på adressen  http://kasparasregnbue.blogspot.com/ Jeg er ikke så glad i å brenne bruer, så bloggen her på Bloggagratis står her en stund ...

Av Kaspara - 12 september 2009 15:40

   Jeg klarer ikke helt slippe taket i Bloggagratis/Bloggplatsen  og håper at ting skal kunne ordnes. Ikke klarer jeg helt slippe taket i bloggingen heller. Det er en morsom avkobling. Jeg vil prøve med mer mail-skriving til bloggportalen, og sam...

Av Kaspara - 11 september 2009 22:22

I disse dager har jeg blogget et år under den svenske bloggportalen Bloggagratis. Det har vært et fantastisk spennende og morsomt år. Aller mest gledesrikt har alle de nye herlige menneskene en har lært å kjenne vært! Det har vært et år med mange s...

Av Kaspara - 10 september 2009 18:40

Jeg er en storsamler av  frodige retrostoffer og fint papir. Jeg lider kvaler, om jeg må gå forbi en bruktbutikk uten å kunne gå på stoffjakt i den. Tenk om det optimale retrostoffet lå der nå, og bare ventet på å bli plukket opp av en person som vil...

Av Kaspara - 8 september 2009 21:13

Ved siden av mitt favoritt-interiørblad danske "Boligliv", kjøper jeg også ofte danske "Boligmagasinet". Danskene kan det de! I dag satt jeg og bladde i nettopp "Boligmagasinet", og noen bilder dvelte blikket mitt litt lengre ved enn andre. Nå vil ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards