Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Kaspara - 14 juni 2009 21:51

Dette blir et lite visuelt innlegg, for vi har problemer med det nye foto-apparatet. Får derfor ikke vist dere noen bilder i dag. Hadde jo tenkt til å knipse bilder av fredagens loppefunn. Nok en gang var jeg veldig måteholden og kjedelig, selv om dette er et av de største loppemarkedene i byen. Det er ganske trangt om saligheten på dette loppiset som er i en arbeidskirke. Det er flere rom å titte i og mange dører man skal gjennom i folkehavet. De fleste er jo hensynsfulle og høflige, men noen "puffere" og "skubbere" finnes jo alltid. Ungene likte seg ikke. Når de er såpass lave, blir de nesten ikke sett av de voksne. Neste gang skal de få lov til å være et annet sted, mens dette markedet avvikles.

Hva kom jeg så hjem med? Jo, en bærepose med stoff til 60 kr. Særlig et lillablomstrete retro-dynetrekk var herlig. Vet ikke om jeg orker klippe i akkurat dette, må tenke litt på det.

Ellers fant jeg to fine asjetter samt en skikkelig retro-speile; rund og oransje i plast! Den kan bli veldig morsom sammen med noen andre knalle farver; rosa for eksempel. Den kostet 5 kr., og jeg synes hun som jeg betalte penger til så nesten litt medlidende og litt lattermildt på meg.

"Må ha litt farver i huset med barn rundt", sa jeg og smilte.

Når jeg får fart på fotoapparatet igjen, skal jeg knipse bilder av loppisfunnene.

I morgen gleder jeg meg til å få besøk av en velkjent blogger for mange av dere. Nei, det er ikke Kardemomme denne gang. Det kommer referat senere, og så sier jeg ikke et pip nå, hi, hi! Vi har aldri truffet hverandre før forøvrig, men jeg tror det blir et veldig koselig møte.

Ha en god kveld og en flott ny uke hver og en!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards