Direktlänk till inlägg 12 juni 2009

Hjertekirurgen på ferde

Av Kaspara - 12 juni 2009 15:43

Jeg holder på å lage nye hjerter i nye stoffer og mønstre til salgsbloggen.

Det er så morsomt å se hvordan det blir med nye farver og mønsterkombinasjoner! Jeg forblir visst hjertekirurg for resten av livet!

Kanskje det er det,jeg skal svare neste gang noen spør hva jeg arbeider med ? "Jo, jeg er hjertekirurg, og har jobbet som det et par års tid". 

Kommer forøvrig til å legge ut nye varer på salgsbloggen en gang til, før jeg stenger den lille butikken for sommeren. Er ikke helt sikker på datoen jeg oppdaterer netbutikken, men jeg sier fra på bloggen her.

I dag er det yndlingsdagen over alle dager, og hva står på programmet?

Jo, det er virkelig en gledens dag, for endelig er det et stort loppis i byen vår. Jeg har forberedt smågutta mentalt, og de er helt klare.De skal jakte på Leseløvebøker blant annet.  Etterpå blir det feiring av at far i huset endelig er ferdig med "perioden sin". Da er det klart for biff med masse godt tilbehør, litt rødvin og opptak av "Amerikansk Idol" i vinkelsofaen.

Ha en nydelig sommerfredag!



 
 
Katrine

Katrine

12 juni 2009 16:37

Hjertene dine er så fine! :) Gleder meg til å se masse fine loppefunn etter i dag, Kaspara! Ha en herlig fredag
Klem Katrine

http://kk2266.blogg.no

 
Tant Grön

Tant Grön

12 juni 2009 23:02

Hej Du goa Kaspara!

Nej, nej, jag har verkligen inte börjat, ha, ha,. Nej usch jag har så mycket jobb just nu att jag sitter till sena kvällen med tråkiga papper :-( Men visst, jag är på! Jag vill väldigt gärna sy en lappkjol och tyg har jag ju så det räcker och blir över, hi, hi.

Jag har semester v. 29, 30, 31 jag vet inte om jag hinner sy före semestern, men vi börjar nu så får jag se vad jag hinner. Det vore jätte kul om vi gjorde det tillsmmans, så kan vi visa upp våra framsteg på bloggen, typ idag har jag sytt så här mycket osv. Är du på?

Jag kan ju börja med att blogga om vilka tyger jag ska välja även om jag kanske inte hinner sy nu. vi kan döpa blogginläggen till Kasparas och Tant Gröns lappkjolsrace, eller nåt annat skoj, hi, hi.

Jag har aldrig sytt något i lappteknik, så du har överhanden här, hi, hi. Du är ju otroligt flink, du har ju sytt mängder med lapptäcken, lappgrytlappar och allt möjligt fint.

Jag ska nog gå ner i källaren och kolla lite bland mina tyger :-)

Ha en trevlig helg

Kram Tant Grön

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

 
kardemomme

kardemomme

12 juni 2009 23:07

Så nydelige Kaspariske hjerter du syr!!
Kjenner igjen noen av stoffene og det er så koselig å se de hos deg :))
Du har virkelig funnet din stil på disse hjertene! Og deter så moro å se..
Jeg har sydd ferdig lappeteppet og en pute av det ene stoffet jeg fikk av deg! hadde ikke hjerte til å klippe det i småbiter og har laget en pute av noe av det! Nyyydelig stoff som jeg ble helt satt ut av å få!!
mange varmer tanker tilbake til deg fra meg foran symaskinen i dag! :)
Stoffene jeg fikk fra gjenbruksbutikken i Sverige kom i dag og de var så nydelige! Gleder meg til å lage noe ut av de også!
Legger ut bilder i morgen..
Kitchen Aid maskinen kom i dag og jeg har gått rundt og sett på den om og omigjen..
Men i morgen skal den pakkes ned i esken sin igjen. setter den ikke opp før kjøkkenet er ferdig! Kveldsklem fra Kardemomme :))

http://husetvedbekken

 
Anette

Anette

12 juni 2009 23:35

God kveld! Har kikket litt på tidligere innlegg her og er helt fascinert av den ting/sette-hyllen du har pusset opp. Har ikke sett noe lignende jeg, den var nydelig :)
Hva salgs papir har du brukt i hyllene da? er det vanlig gavepapir? Skjønne mønstre i alle fall.
Her er sommerværet veldig fraværende, men da er det jo fint å være inne og lage ting i stedet :) Eller lese blogger for den sakens skyld..
God helg :)

http://duftenavsyriner.blogspot.com

 
Solsikke

Solsikke

13 juni 2009 01:40

Hjertekirurg er du jammen, du lapper jo sammen de nydligste hjerter :) Så heldig du er som har loppemarked i byen...her i Oslo så begynner det å roe seg nå, så jeg får jo nesten litt abstinenser etter å ha saumfart loppiser helg etter helg. Jaja, da får jeg smøre meg med tålmodighet og se frem til høsten! Lykke til med svalestupet ditt i tekstilhaugen, jeg er sikker på at du finner noe fint, du er jo tross alt hjertespesialist :) Ha en fortreffelig helg! P.S hekler du alle rundingene på hjertet selv? De er ordentlig søte!

http://solsikke79.blogspot.com

 
M by M

M by M

13 juni 2009 16:48

Hei Kaspara!
Takk for så hyggelig kommentar hos meg! Kjempe koselig at du likte bloggen min. Jeg har fulgt med deg en stund uten å legge igjen spor etter meg. Men su skal vite at blant annet du har inspirert meg til å kjøpe meg symaskin :-) Og tusen takk for det!
Loppis ja...Har det vært fler enn i Bugården? Jeg var der i dag og fikk handlet litt, men det var nok litt utplukket da vi kom. Men...har du vært på loppe- og antikkbutikken på Helgerød? Om ikke, MÅ du ta turen dit ut! Vi var der for første gang i dag og der bunget det over av fine ting!
Hjertekirurg var morsomt ja :-) De blir kjempe fine! Liker den lille Kasparalappen du setter på alt. Det er prikken over i'en!
Ha en fortsatt fin helg!
Klem fra M

http://marieverden.blogspot.com

 
Janette

Janette

14 juni 2009 00:22

God kveld Kaspara!
Nå venter jeg spent på hva du har funnet på loppis her, altså!!! Har vært på ett kjempelite loppis i dag selv. Der var mye fint, men han lille skatten min som jeg hadde i bæresele på magen var ikke helt enig i at vi skulle være der så veldig lenge. Fikk jo rasket med meg littegrann likevel... Du, jeg måtte visst le litt av meg selv også av den glassklokken til gutte-lekestua... Hihi! Har kanskje tatt litt av... Men, men... Trengte noe for å holde borte fluene fra den deilige muffins... Knis... Hjertene dine er bare heeeelt herlige! Og det lappeteppet på det nederste bildet med den broderte kransen er bare til å dø for!!! Nå er det natta her i heimen... Zzzz...
Nattaklem!

http://nennasverden.blogspot.com

 
Tant Grön

Tant Grön

14 juni 2009 12:14

Godmiddag Kaspara!

Kjol på svenska betyder från midjan och ner, alltså ingen klänning :-)

Va bra att du inte heller har sytt kjol förut, då kanske vi är lite på samma nivå då :-)

Idag ska jag in til mammas kontor och jobba, så idag gör jag ingenting, men kanske, kanske på tisdag. Eller ska vi börja samtidigt? Ska vi bestämma en dag? Jag har inte valt tyger ännu, det är väldigt svårt att komma fram i källaren där jag har dem, det är smockfullt med grejjer :-)

Nu ska jag skynda mig till mamma.
Ha en fin södag.

Kram Tant Grön

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

 
M by M

M by M

14 juni 2009 15:05

Hei igjen!
Det var nok best i Bugården på fredagen tenker jeg. Rimelig utplukket for godbiter på lørdagen.
Symaskinen er ikke kjøpt enda. Jeg prøver å finne ut hvilken jeg vil ha mest glede av. Her har jeg rett og slett ikke peiling. Mamma har en gammel en som tikker og går enda, så tror jeg skal gå for samme merke som hennes.
Mina ja :-) Kjæresten hennes og min er kompiser, så hun og jeg er i samme vennegjeng, samt gikk på samme u-skole. Kjempe søt og koselig er hun!
Fortsatt god søndag!
Klem fra M

http://marieverden.blogspot.com

 
Kristina

Kristina

14 juni 2009 21:47

Vad roligt med nya prylar.. Jag finner så mycket inspiration i ditt fina pyssel.. Hittade du något roligt på loppisen? Kram/Kristina

http://vackravisioner.blogspot.com

 
lise

lise

17 juni 2009 10:38

Hjertekirurg ja.. Hehe. Hvorfor ikke. Det er vel ikke alltid nødvendig å gå helt i dybden. Det er i alle fall fine hjerter du lager, så du er vel til og med en god hjertekirurg!

Jeg har visst vært innom bloggen din før, men det er en stund siden. Nå fant jeg deg igjen hos Marthe, og har drømt meg bort her en stund, og latt tentamensrettingen gjøre seg selv. Eh. Dessverre ikke - der har det visst ikke skjedd noe mer.

Du har en kjempefin blogg!

http://www.lises.net/blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaspara - 14 september 2009 20:29

Vet ikke helt om jeg vet hva jeg vil, men i iver og entusiasme, har jeg skaffet nytt rede. Jeg er nå å finne på adressen  http://kasparasregnbue.blogspot.com/ Jeg er ikke så glad i å brenne bruer, så bloggen her på Bloggagratis står her en stund ...

Av Kaspara - 12 september 2009 15:40

   Jeg klarer ikke helt slippe taket i Bloggagratis/Bloggplatsen  og håper at ting skal kunne ordnes. Ikke klarer jeg helt slippe taket i bloggingen heller. Det er en morsom avkobling. Jeg vil prøve med mer mail-skriving til bloggportalen, og sam...

Av Kaspara - 11 september 2009 22:22

I disse dager har jeg blogget et år under den svenske bloggportalen Bloggagratis. Det har vært et fantastisk spennende og morsomt år. Aller mest gledesrikt har alle de nye herlige menneskene en har lært å kjenne vært! Det har vært et år med mange s...

Av Kaspara - 10 september 2009 18:40

Jeg er en storsamler av  frodige retrostoffer og fint papir. Jeg lider kvaler, om jeg må gå forbi en bruktbutikk uten å kunne gå på stoffjakt i den. Tenk om det optimale retrostoffet lå der nå, og bare ventet på å bli plukket opp av en person som vil...

Av Kaspara - 8 september 2009 21:13

Ved siden av mitt favoritt-interiørblad danske "Boligliv", kjøper jeg også ofte danske "Boligmagasinet". Danskene kan det de! I dag satt jeg og bladde i nettopp "Boligmagasinet", og noen bilder dvelte blikket mitt litt lengre ved enn andre. Nå vil ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards