Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Kaspara - 8 juni 2009 13:28

Det er ikke så ofte jeg handler via nettet, men her om dagen ble jeg ustyrtelig fristet ,da jeg var innom www.mosteranne.dk

Der fant jeg nemlig et nydelig friskt retro-dynetrekk og pute, jeg ikke kunne la gå fra meg. Det var ikke helt loppepris, men jeg er sikker på jeg blir fornøyd. Det kostet 95 kr. Så var det det med fraktkostnader, som i tillegg var 80 kr. Dyreste brukte sengetøy jeg har handlet, men tenk på all de hjertene, lappene og grytekluter, vesker osv. det kan bli av dette!!

Ingenting gir meg hjertebank som glade retrostoffer!!! Jeg er simpelthen forelsket i mange av stoffene mine, og de er de fineste skatter for meg.

Fant også tre fine emaljekrus i samme nettbutikk som bare kostet 15 danske kr. pr. stykk. Billig!  Disse blir sendt sammen med sengetøyet og utløste ikke økning av fraktkostnaden.

Nå venter jeg spent på sendingen fra Danmark!!!

Forøvrig virker nettbutikken Moster Anne veldig ryddig og grei. Jeg har fått svar på tre mailer jeg har sendt, nesten før jeg har rukket å trykke på send-knappen!

Her stråler solen, og det blir nok en dag i fotballens tegn. I dag skal eldstemann spille hjemmekamp, og jeg skal bekle sidelinja.

Ha en nydelig dag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards