Direktlänk till inlägg 7 juni 2009

Hjertene går til...............................

Av Kaspara - 7 juni 2009 22:11

Ja, så er den lille konkurransen avsluttet, og de to hjertevinnerne klare.

21 stykker klarte oppgaven med glans innen klokka ni i kveld. Noen bommet og gjettet på at FINN.NO skapet var malt hvitt, men det vil aldri skje! Jeg elsker den isblå farven.

Riktig svar var at speilen bak sofaen er malt lys. Den var opprinnelig brun.

Mannen min er i "perioden sin" nå, noe vi "fniser" litt av. Den er smertefull og lang denne perioden. Varer sånn ca. to måneder to ganger i året. Tenk på DET, dere jenter!  "Perioden" går ut på intense arbeidsperioder, og det er lite rom for å nyte vår og forsommer. Hadde tenkt at husbonden skulle få trekke ut de to vinnerne, men siden han var på jobb fikk jeg assistane av ei traust russisk dame som dere ser.

Jeg rørte  kraftig rundt i papirsuppen, og trakk opp første lapp. Jeg var superspent selv også!!! På lapp 1 sto det DILL-DALL NINA. Det var et kjent navn, og vi to har faktisk mailet en del sammen også. Nå skal et av hjertene flytte inn på en vakker hvit gård. Koselig, Nina!

Så var det duket for å trekke lapp nummer 2. Der sto det PI ANDREA. Hun er dansk , og vi har sendt hverandre noen få kommentarer i det siste. Hjerte nummer to bytter altså statsborgeskap! Morsomt! Det er jo ikke så mange danske jeg har kontakt med her inne.

Ellers må  jeg si at jeg setter veldig pris på kommentarene og de fine ordene  fra dere som ikke har blogg også!!! Det kunne like gjerne vært en av dere som vant et hjerte, men i dag ble det altså  to bloggere.

Det er sikkert ikke siste gang Kaspara drar i gang en konkurranse; det går flere tog!

Ha en flott ny juniuke alle sammen!!!





 
 
Pi Andrea

Pi Andrea

7 juni 2009 22:55

Tænk engang at jeg har vundet noget...Og så helt fra højt mod nord...og og og... :o)
Ja men tusinde tak til lykkens gudinde... :oD
Hvad gør jeg nu?... :o)

http://frkpi-i-galopp.blogspot.com

 
Dilldall-Nina

Dilldall-Nina

7 juni 2009 23:23

Er det SAAAAAAAAAAAAANT? Wow. Nå ble jeg GLAD! men vet du hva - jeg hadde en magefølelse som tilsa at dette kunne skje. Merkelig. Jeg bruker hverken vinne eller forutse sånt ;). Aller mest WOW fordi hjertet blir et minne om en god bloggevenninne! De som ikke skjønner seg på bloggingen min er mange - at jeg liksom kan kaste bort tid på dette - men skeptikerne kjenner ikke til den dimensjonen at man knytter bånd på tvers av nettadresser ;). Setter veldig pris på deg, Kaspara. Du er en evig inspirasjonskilde. Tusen, tusen takk for at det ble meg som ble trukket ut. Jeg velger meg ydmyk det grønne hjertet - om det fortsatt er ledig.

http://dilldallsaant.blogspot.com

 
Katrine

Katrine

7 juni 2009 23:50

Søren åh, da tok jeg feil.. Jeg stemmer for flere Kasparakonkurranser!! :D

http://kk2266.blogg.no

 
Maya

Maya

7 juni 2009 23:54

Ooo, heldiggrisene! Til uka får jeg feriepenger og da ramler det inn en bestilling på et hjerte herfra:D

Håper du har hatt en fin helg. Ble fint med det hvite speilet:)
Maya

http://frkmayasloft.blogspot.com

 
susanne

susanne

8 juni 2009 05:59

Hej Kaspara.. ja missade tydligen detta??
tävlingen.. så kan det gå..
men lycka för dem som vann!
så fina bilder och berättelsen om "kaspara"
jag söker tiden att ta ett litet paket till posten som ska till dig... fortfarande ingen bil och som vanligt stressar jag om kring med annat... men det kommer!
ha en fin dag
kram...

http://supermamman.bloggagratis.se

 
Lycke

Lycke

8 juni 2009 11:48

Grattis till Pi Andrea och Dilldall-Nina!!! Sorgligt för mig..(snyft)...NÄ, skojar bara lite, men fina är de dina goa hjärtan..jag är så glad, så glad ändå, för här skiner sola och värmen börjar krypa tillbaka..trädgårdsarbete idag alltså!!!

Kramhögar Lycke

http://till-vidas-ara.bloggagratis.se

 
kardemomme

kardemomme

8 juni 2009 13:57

Hei du :)Jeg har akkurat sendt deg en mail men kom til å skrive feil navn på nettbutikken jeg nevnte. Navnet skal være www.prylodesign.se :)

http://husetvedbekken

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaspara - 14 september 2009 20:29

Vet ikke helt om jeg vet hva jeg vil, men i iver og entusiasme, har jeg skaffet nytt rede. Jeg er nå å finne på adressen  http://kasparasregnbue.blogspot.com/ Jeg er ikke så glad i å brenne bruer, så bloggen her på Bloggagratis står her en stund ...

Av Kaspara - 12 september 2009 15:40

   Jeg klarer ikke helt slippe taket i Bloggagratis/Bloggplatsen  og håper at ting skal kunne ordnes. Ikke klarer jeg helt slippe taket i bloggingen heller. Det er en morsom avkobling. Jeg vil prøve med mer mail-skriving til bloggportalen, og sam...

Av Kaspara - 11 september 2009 22:22

I disse dager har jeg blogget et år under den svenske bloggportalen Bloggagratis. Det har vært et fantastisk spennende og morsomt år. Aller mest gledesrikt har alle de nye herlige menneskene en har lært å kjenne vært! Det har vært et år med mange s...

Av Kaspara - 10 september 2009 18:40

Jeg er en storsamler av  frodige retrostoffer og fint papir. Jeg lider kvaler, om jeg må gå forbi en bruktbutikk uten å kunne gå på stoffjakt i den. Tenk om det optimale retrostoffet lå der nå, og bare ventet på å bli plukket opp av en person som vil...

Av Kaspara - 8 september 2009 21:13

Ved siden av mitt favoritt-interiørblad danske "Boligliv", kjøper jeg også ofte danske "Boligmagasinet". Danskene kan det de! I dag satt jeg og bladde i nettopp "Boligmagasinet", og noen bilder dvelte blikket mitt litt lengre ved enn andre. Nå vil ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards