Direktlänk till inlägg 4 juni 2009

Sverming i fritimen i skolens kjeller

Av Kaspara - 4 juni 2009 23:02

Så har jeg gjort det igjen! I annen time i dag, hadde jeg en fritime, og hva er vel bedre enn å tilbringe den i en skolekjeller blant kartverk, små og store plansjer og en oransje retrolampe jeg har forelsket meg i.

Jeg er sååååååå på jakt etter en skoleplansje, og det å se de henge der på rekke og rad er både tortur og sann fornøyelse!

Her er dyreplansjer, blomsterplansjer, menneskekroppen, fiskeplansjer og bibelske plansjer i skjønn forening.

Har også oppdaget en oransje retrolampe der i kjelleren, som er bare så herlig og glad. Etter en halv times sverming i kjelleren og litt fotografering, skred jeg til ny undervisningstime oppglødd og topp motivert!

Ha en god natt og en spennende morgendag!


 
 
Lotten

Lotten

4 juni 2009 23:23

Åhh vilken skatt ni har där i källaren på skolan! Använder ni dem i undervisningen oxå... eller hänger de där bara..?
Exakt en sådan lampa hade de på "Ebbes hörna" sist jag var där.... men den var nog röd i färgen.

Ha en trevlig fredag! Kram Lotten

http://ornnastet.blogspot.com

 
marie

marie

5 juni 2009 09:20

Åhh! Jeg kjenner igjen følelsen. Oppdagelsesferd på skole er veldig kjekt.

Min skole skal rehabiliteres nå og jeg er livredd for at noen skal finne på å kaste noe som jeg synes er brukbart. Jeg får nok stå vakt med containerene.

http://www.mariefriis.com

 
♥ Minmill ♥

♥ Minmill ♥

5 juni 2009 09:45

Jeg er sikker på at du finner en skoleplakat en dag jeg. Har du spurt på skolen om de bruker plakatene lenger? Kan jo være du har flaks. De du har tatt bilde av var jo fine, og den lampen skjønner jeg godt at du har forelsket deg i. Den var helt skjønn.

Jeg er hjemme i dag med min datter som har fått øreverk. Egentlig gjør det meg ikke noe å være hjemme heller, så fikk jeg sovet litt lenge i dag. :)) Ønsker deg en fin helg :))) Klem Minmill

http://minmill.blogspot.com

 
kardemomme

kardemomme

5 juni 2009 13:57

Men nå ble jeg så ivrig her at jeg ikke rekker å si "hei" en gang! Visste ikke at du lette etter skoleplakater! Trodde bare at du likte dem og ventet på overskudd fra skolens kjeller. Gå inn på nettbutikken: www.frou-frou.dk
Jeg sier ikke mer :)))

http://husetvedbekken

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaspara - 14 september 2009 20:29

Vet ikke helt om jeg vet hva jeg vil, men i iver og entusiasme, har jeg skaffet nytt rede. Jeg er nå å finne på adressen  http://kasparasregnbue.blogspot.com/ Jeg er ikke så glad i å brenne bruer, så bloggen her på Bloggagratis står her en stund ...

Av Kaspara - 12 september 2009 15:40

   Jeg klarer ikke helt slippe taket i Bloggagratis/Bloggplatsen  og håper at ting skal kunne ordnes. Ikke klarer jeg helt slippe taket i bloggingen heller. Det er en morsom avkobling. Jeg vil prøve med mer mail-skriving til bloggportalen, og sam...

Av Kaspara - 11 september 2009 22:22

I disse dager har jeg blogget et år under den svenske bloggportalen Bloggagratis. Det har vært et fantastisk spennende og morsomt år. Aller mest gledesrikt har alle de nye herlige menneskene en har lært å kjenne vært! Det har vært et år med mange s...

Av Kaspara - 10 september 2009 18:40

Jeg er en storsamler av  frodige retrostoffer og fint papir. Jeg lider kvaler, om jeg må gå forbi en bruktbutikk uten å kunne gå på stoffjakt i den. Tenk om det optimale retrostoffet lå der nå, og bare ventet på å bli plukket opp av en person som vil...

Av Kaspara - 8 september 2009 21:13

Ved siden av mitt favoritt-interiørblad danske "Boligliv", kjøper jeg også ofte danske "Boligmagasinet". Danskene kan det de! I dag satt jeg og bladde i nettopp "Boligmagasinet", og noen bilder dvelte blikket mitt litt lengre ved enn andre. Nå vil ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards