Direktlänk till inlägg 1 juni 2009

Salgsbloggen er akkurat oppdatert

Av Kaspara - 1 juni 2009 19:53

Ja, så er  salgsbloggen oppdatert, men jeg må medgi at det har vært minimalt med sying i sommersolen. Noen nykomlingere er det alikevel. Har blant annet lagt ut to retroskjerf og to vakre vintage-skjerf.
Lappegrytekluter farer ut så fort de viser seg på salgsbloggen, og nå er det dukket opp to nye sett.

For et fantastisk pinsevær vi har hatt!!!! Håper du har koset deg like mye som meg. Det er nesten litt uvirkelig at nå er SOMMEREN her!

I går grillet vi med familie i hagen, spiste nybakt fransk sjokoladekake, og ungene tumlet lykkelige og bekymringsløse rundt i shorts. Vi satt ute i utestua til midnatt, og det var en slik mild sommerkveld.

Akkurat nå er "guttane" som vi sier i byen vår på fotballkamp og ser bylaget i duell mot Ålesund. Snart kommer de nok hoiende inn døra for å oppdatere mor i huset om resultatet.

Denne uka her skal jeg jobbe for fullt på 4.trinn i skolen. Det er fotballkamper og treninger for gutta på kveldstid og sommerfest for 1.trinn på onsdagskveld. Det blir spennede å se om jeg får tid til blogging opp i dette.

Uansett ønsker deg en herlig, sommerlig uke!!!


 
 
Marthe

Marthe

1 juni 2009 22:48

God kveld kjære Kaspara!

Så koselig med lang og fin kommentar fra deg, det gjør meg glad. Vet du er en travel kvinne, med en suksessfull salgsblogg og mange blogger å besøke. Jeg setter pris på deg:)

Så flotte ting du har lagt ut i salgsbloggen! Jeg kunne gått med begge skjerfene dine når som helst. Likte både det med retrostoffene og det mer sarte og romantiske. Veskene dine er jo bare nydelige, tror det må bli en sånn på meg. Må jo ha noe å bære bleier og tåteflasker i fremover;)

Du hadde gjort noen fine kupp i Sverige. Er litt misunnelig på lampeskjermen du fant. Men den er veldig Kaspara, så den har nok kommet til rett hjem;)

Kan du tenke deg en flottere pinsehelg enn vi har hatt nå? Høres ut som dere har kost dere veldig. Tipper luene har fått slippe taket på sønnene dine sine hoder nå? Håper det for deres skyld, det har jo vært SÅ varmt.

Her skal senga finnes, det ble ikke mye søvn forrige natt. Vi var på telttur, og det var ingen slager med den store magen. Nå skal det investeres i gode liggeunderlag før neste tur! Høres ut som du får nok å gjøre i uken som kommer, men jeg håper du får slappet av litt innimellom også. Viktig, viktig!

Ha en god natt og en fin uke, Kaspara!

Klemmer fra Marthe

http://thinktank.blogg.no

 
Janette

Janette

2 juni 2009 08:54

Heia Kaspara!!!

Jeg må bare få si at du lager så mye fint! ...Også lurer jeg på hvor du får laget de Kaspara merkelappene dine... Jeg kunne veldig tenke meg sånne. Bare med mitt eget navn, selvfølgelig. :)
Ha en strålende dag!

http://nennasverden.blogspot.com

 
Glede

Glede

2 juni 2009 12:52

Hei du! En award til deg inne hos meg.. Du har kanskje fått den før, men den er i alle fall vel fortjent! :)

http://gledelig-glede.blogspot.com

 
kardemomme

kardemomme

2 juni 2009 16:05

Hei Kaspara! Sukk og stønn for noen nydelige ting du leverer! Helt fantastiske farger og møstre som vanlig!!
De rutete gryteklutene er til å spise opp så vakre er de! Går nesten ikke an å gjøre slike små kunstverk skitne ved å bruke dem :)Gleder meg voldsomt til å få kjøkkenet på beina slik at jeg kan henge opp gryteklutene jeg fikk av deg!
Ha en fortsatt fin tirsdag! Klem fra Kardemomme :))

http://husetvedbekken

 
Ingrid

Ingrid

3 juni 2009 20:14

Hei Kaspara!
Å, jeg håper sånn at jeg får slå kloa i de finfine grytelappene. Den isblå fargen på hempa er perfekt til kjøkkenet mitt! Som kjent bor jo vi i samme by, så postgang er bare tull:) Ha en fin kveld!

http://lystadsvingen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaspara - 14 september 2009 20:29

Vet ikke helt om jeg vet hva jeg vil, men i iver og entusiasme, har jeg skaffet nytt rede. Jeg er nå å finne på adressen  http://kasparasregnbue.blogspot.com/ Jeg er ikke så glad i å brenne bruer, så bloggen her på Bloggagratis står her en stund ...

Av Kaspara - 12 september 2009 15:40

   Jeg klarer ikke helt slippe taket i Bloggagratis/Bloggplatsen  og håper at ting skal kunne ordnes. Ikke klarer jeg helt slippe taket i bloggingen heller. Det er en morsom avkobling. Jeg vil prøve med mer mail-skriving til bloggportalen, og sam...

Av Kaspara - 11 september 2009 22:22

I disse dager har jeg blogget et år under den svenske bloggportalen Bloggagratis. Det har vært et fantastisk spennende og morsomt år. Aller mest gledesrikt har alle de nye herlige menneskene en har lært å kjenne vært! Det har vært et år med mange s...

Av Kaspara - 10 september 2009 18:40

Jeg er en storsamler av  frodige retrostoffer og fint papir. Jeg lider kvaler, om jeg må gå forbi en bruktbutikk uten å kunne gå på stoffjakt i den. Tenk om det optimale retrostoffet lå der nå, og bare ventet på å bli plukket opp av en person som vil...

Av Kaspara - 8 september 2009 21:13

Ved siden av mitt favoritt-interiørblad danske "Boligliv", kjøper jeg også ofte danske "Boligmagasinet". Danskene kan det de! I dag satt jeg og bladde i nettopp "Boligmagasinet", og noen bilder dvelte blikket mitt litt lengre ved enn andre. Nå vil ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards