Direktlänk till inlägg 26 maj 2009

Sommerlig retro-skjerf

Av Kaspara - 26 maj 2009 16:36

Aller først; takk for alle søte tilbakemeldinger på Kamille-reportasjen! Det er unektelig litt skummelt å vise både seg selv og huset fram i Norges største dameblad.

For tiden koser jeg meg med å sy sommerlige retro-skjerf og romantiske skjerf i sarte farver med heklet lapp. Noen av disse kommer sikkert ut på salgsbloggen ved neste oppdatering som er på kvelden mandag 2.pinsedag

På søndag like før vi skulle reise inn til Oslo i en koselig konfirmasjon, gjorde jeg det store. Fotoapparatet skled ut av hendene mine og fikk en brutal reise  mot et hardt stuegulv. Døden inntraff umiddelbart.

Vel, så nå er jeg uten fotoapparat, men jeg fant noe bilder på depoet.

Nytt apparat er alt bestilt og kommer i løpet av fire/fem dager.

Her er det ruskevær og innekosedag. Det vil si det er innekosevær for eldstemann og meg. De to øvrige er på en fuktig fotballturnering i Larvik.

Kan ikke helt si jeg misunte dem, der jeg sto i vinduet og vinket og sendte slengkyss, da de reiste.

Ha en lun kveld i ei varm stue!





 
 
Lotten

Lotten

26 maj 2009 18:51

Åhh vad synd med kameran! Jag skulle inte klara mig utan kamera känns det som.... Tänk vad tråkig bloggen skulle bli utan bilder ;-)

Vilken fin lappe-skjerf du gjort! Jag är såå sugen på att pröva mig på att sy med lappar.... men jag måste lägga band på mig ett litet tag till.

Ha en skön kväll! Kram Lotten

http://ornnastet.blogspot.com

 
Lycke

Lycke

26 maj 2009 21:07

Ajajajajaj...vad galet med kameran...mardrömstanke..huija, men den gick kanske på försäkringen??? Drömmer om en ny kanonbra kamera, som man kan ta finare närbilder med, men det ligger ju en hel del pengar i det!!!

Skönt att vara inne med gott samvete när vädret är rysligt...och skärpet var så fiiint, ska allt beställa några grytlappar sen av dig när jag får mera pengar, hihi, jag råkade ju skicka efter en tapet häromdagen, huija, blev lite durt, men jag var tvungen till å ha den, men vet inte ens vars, hhihiiihiihi...
Ha en skön innesittarkväll..

Kramhögar Lycke

http://till-vidas-ara.bloggagratis.se

 
iet lite rødt hus

iet lite rødt hus

27 maj 2009 13:42

Da har jeg kommet meg gjennom alle dine tidligere innlegg, og jeg er utrolig inspirert til å ta inn litt mer farger i interiøret mitt. Jeg skal i første rekke lete etter stoff med retro mønster på loppis, å sy lappeteppe. Hvilke størrelse har du på lappene?
Ha en fin dag:)

http://www.ietliterodthus.blogspot.com

 
Drops

Drops

27 maj 2009 13:57

Hei å hå..
*Shit*..Tenkte jeg for deg da du mistet kameraet i gulvet altså...fysjom så dumt..Godt du får nytt snart da..Du som er avhengig av det i ditt arbeid fremover...(salgsbloggen)...Så gøy at det går så bra..Men ikke så rart da mønstrene og fargene er fanktastisk fine sammen.
Nydelig skjerf du viser her ihvertfall..knall fint=)

Drops=)

http://ninasdrops.blogspot.com

 
♥ Minmill ♥

♥ Minmill ♥

27 maj 2009 17:23

Arrrg så kjedelig med kameraet da. Det er jo ikke akkurat gratis å kjøpe nytt. Men kanskje dere forbedrer kameraet litt når dere først er i gang. Bare for gøy så skulle jeg se hvor mange som er innom bloggen min i løpet av en dag, og i går var det ca. 200, så da tenkte jeg på deg som har utrolige 1000-1500. :)) Det er godt det er noen som liker det vi holder på med. Hvis ikke, hadde det vel neppe vært noe blogging.
I dag skal jeg kjøre den store frøkenen på fotballkamp. Hun spiller på Minijentene og det er så morro å se på. De spiller i flokk.

Glemte å si at skjefet er fint. Helt Kaspara. Ønsker deg en fin kveld. Klem fra Minmill

http://minmill.blogspot.com

 
Portofritt

Portofritt

27 maj 2009 22:07

Hei Kaspara! Gratulerer med det som ser ut som en flott artikkel om ditt (deres) vakre hjem! Jeg har ikke fått kjøpt bladet ennå, men det skal jeg selvsagt gjøre!!! Det er usannsynlig hektiske tider nå, både på jobb og i hjemmet med utbygging og oppussing og avslutninger og skolestarter og... Derfor får jeg ikke så mye tid til hverken å skrive eller lese blogger. Men bladet må jeg i allefall få tak i. Også morsomt at det går bra med bloggbutikken din! :-D
Portofri klem!

http://portofritt.blogspot.com

 
K

K

28 maj 2009 06:20

Vilken härlig blogg du har.
Dock är jag inte bäst på norska, men bilderna du bjuder på från ditt hem är underbara.
Kommer tillbaka.
Kram!

http://husetpabacken.blogg.se

 
Lycke

Lycke

28 maj 2009 10:26

Goförmiddag till dig goa du, hoppas det går bra med syeriet, och vad bra att kameran kommit! Tack för din goa kommentar, det är alltid lika härligt när du skriver, har haft lite kommentartorka nån dag, trots många besökare, o det är ju lite ledsamt..! Här stormar det idag, så jag ska också försöka pyssla lite inne, gillar inte när det blåser, huija...

Kramhögar Lycke

http://till-vidas-ara.bloggagratis.se

 
strikkelise

strikkelise

28 maj 2009 21:47

Leste om deg i bla', fin reportasje! Så synd med kameraet ditt. Håper det ordner seg fort.

http://strikkelise.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaspara - 14 september 2009 20:29

Vet ikke helt om jeg vet hva jeg vil, men i iver og entusiasme, har jeg skaffet nytt rede. Jeg er nå å finne på adressen  http://kasparasregnbue.blogspot.com/ Jeg er ikke så glad i å brenne bruer, så bloggen her på Bloggagratis står her en stund ...

Av Kaspara - 12 september 2009 15:40

   Jeg klarer ikke helt slippe taket i Bloggagratis/Bloggplatsen  og håper at ting skal kunne ordnes. Ikke klarer jeg helt slippe taket i bloggingen heller. Det er en morsom avkobling. Jeg vil prøve med mer mail-skriving til bloggportalen, og sam...

Av Kaspara - 11 september 2009 22:22

I disse dager har jeg blogget et år under den svenske bloggportalen Bloggagratis. Det har vært et fantastisk spennende og morsomt år. Aller mest gledesrikt har alle de nye herlige menneskene en har lært å kjenne vært! Det har vært et år med mange s...

Av Kaspara - 10 september 2009 18:40

Jeg er en storsamler av  frodige retrostoffer og fint papir. Jeg lider kvaler, om jeg må gå forbi en bruktbutikk uten å kunne gå på stoffjakt i den. Tenk om det optimale retrostoffet lå der nå, og bare ventet på å bli plukket opp av en person som vil...

Av Kaspara - 8 september 2009 21:13

Ved siden av mitt favoritt-interiørblad danske "Boligliv", kjøper jeg også ofte danske "Boligmagasinet". Danskene kan det de! I dag satt jeg og bladde i nettopp "Boligmagasinet", og noen bilder dvelte blikket mitt litt lengre ved enn andre. Nå vil ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards