Direktlänk till inlägg 19 maj 2009

Kasparas salgsblogg er oppdatert i dag

Av Kaspara - 19 maj 2009 23:28

Har justert og oppdatert inne på Kasparas salgsblogg i dag. Noen nye ting er lagt ut, men skal medgi at det har blitt litt lite sying den siste uka.
Viser bilder av et lite nett samt et putetrekk som blant annet er lagt inn på salgsbloggen i dag.

I dag har det vært nok en fotballdag her i huset. Først var jeg på trening med minstemann, så tok far i huset med seg de håpefulle på sein fotballkamp. Når Rosenborg gjester byen, finne man tribunen. To trette (og en våken) men fornøyde gutter kom hjem klokka 22. Ikke lenge etter sov de dypt i hver sin seng. Å spille uavgjort mot et så godt lag som Rosenborg er jo ikke ille. Kanskje er det dette de drømmer om akkurat nå......

Ha en god natt!


 
 
Lotten

Lotten

20 maj 2009 08:53

Åhh jag skall genast kika in! Jag är ju sugen på grytlapparna i lappteknik som du visade förra gången.....

Ha en skön dag! Här regnar det idag....
Kram Lotten

http://ornnastet.blogspot.com

 
Ingen bild

frid

20 maj 2009 11:11

hei kaspara

må bare si at din blogg er til stor inspirasjon i min hverdag. Abbonerer på Kamille og det kom dumpende ned i postkassen min i dag med en flott artikkel om deg :-)

 
Kaspara

Kaspara

20 maj 2009 12:34

Hei Frid
Tusen takk for søte ord! Blir veldig glad!
Jeg hører rykter om Kamillebladet, men har ikke sett det selv enda, og er litt smånervøs. Det kommer ikke i butikkene før mandag, så det er bare dere som abonnerer som har fått det.
Ha en glad dag! Hilsen Kaspara

http://kasparasregbue.bloggagratis.se

 
Camilla

Camilla

20 maj 2009 13:40

Hei på deg :-) Grattis med artikkel i Kamille! Også forsiden til og med.. Huset ditt er bare helt fantastisk!
Ps. ingenting å være nervøs for, bare nyte i fulle drag!! Det fortjener du :-)

http://bekkalokket.blogspot.com

 
Marthe

Marthe

20 maj 2009 14:30

Kjære Kaspara!

Ser i kommentaren over her at Kamillebladet kommer på mandag. Så spennende! Gleder meg masse til å se! Veldig fint p komme tilbake fra Købenahavn og finne fine innlegg hos deg - som alltid glade og fulle av flotte farger. For noen gaver Kardemomme hadde med til deg! Oj, oj, her var det mange godsaker.

Skjønner at nettbutikken har startet fint, for jeg ser allerede innlegg med små Kasparahjerter som popper opp her og der - gøy!

Her går dagene i ett for tiden. Kom hjem fra køben ved midnatt mandag, rett på skolen klokka 8 på tirsdag, full dag, masse avtaler på kveldene, skole i dag, 3D-ultralyd med magen om en time, hyttetyr til Hjelmeland i morgen... puh! Kan bli sliten bare av å ramse opp. Men det er heldigvis fine ting, så da er det helt greit med litt stress. Håper du har avslappende dager og at du skal nyte langhelgen med familien din!

Ønsker deg en flott kristihimmelfartshelg, Kaspara!

Klem og smil

http://thinktank.blogg.no

 
Mina

Mina

20 maj 2009 15:44

Nå har jeg sett bilder fra Kamille-reportasjen din på flere blogger allerede, og tenkte at jeg måte løpe å kjøpe det i kiosken ved siden av! Men får vel smøre meg med tolmodighet frem til mandag da.. Så spennende!!:) Også på forsiden da, det er moro! Gleder meg til å se bildene fra det fantastiske huset deres!:) Og, du har ingenting å grue deg for!

Klem fra Mina:)

http://www.minasparadis.blogspot.com

 
I et rødt hus

I et rødt hus

22 maj 2009 08:23

Hei, jeg leste om bloggen din i nyeste kamille (abonnent, så jeg får den litt tidligere). Synes du har en herlig stil, og kommer til å følge med i bloggen din. Nå gleder jeg meg til masse inspirasjon ved å lese dine eldre innlegg:)
Ha en fin helg!

http://www.ietliterodthus.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaspara - 14 september 2009 20:29

Vet ikke helt om jeg vet hva jeg vil, men i iver og entusiasme, har jeg skaffet nytt rede. Jeg er nå å finne på adressen  http://kasparasregnbue.blogspot.com/ Jeg er ikke så glad i å brenne bruer, så bloggen her på Bloggagratis står her en stund ...

Av Kaspara - 12 september 2009 15:40

   Jeg klarer ikke helt slippe taket i Bloggagratis/Bloggplatsen  og håper at ting skal kunne ordnes. Ikke klarer jeg helt slippe taket i bloggingen heller. Det er en morsom avkobling. Jeg vil prøve med mer mail-skriving til bloggportalen, og sam...

Av Kaspara - 11 september 2009 22:22

I disse dager har jeg blogget et år under den svenske bloggportalen Bloggagratis. Det har vært et fantastisk spennende og morsomt år. Aller mest gledesrikt har alle de nye herlige menneskene en har lært å kjenne vært! Det har vært et år med mange s...

Av Kaspara - 10 september 2009 18:40

Jeg er en storsamler av  frodige retrostoffer og fint papir. Jeg lider kvaler, om jeg må gå forbi en bruktbutikk uten å kunne gå på stoffjakt i den. Tenk om det optimale retrostoffet lå der nå, og bare ventet på å bli plukket opp av en person som vil...

Av Kaspara - 8 september 2009 21:13

Ved siden av mitt favoritt-interiørblad danske "Boligliv", kjøper jeg også ofte danske "Boligmagasinet". Danskene kan det de! I dag satt jeg og bladde i nettopp "Boligmagasinet", og noen bilder dvelte blikket mitt litt lengre ved enn andre. Nå vil ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards