Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Kaspara - 13 maj 2009 21:37

Aller først må jeg få si tusen takk for alle koselige kommentarer og mailer i etterkant av at den mikroskopiske bloggbutikken ble åpnet.

Det var voldsomt morsomt å få bestillinger, og i går pakket jeg inn ting som skulle skifte eier til sent på natt. Håper alt kommer fram helt og fint!

Publikumsfavoritten var utvilsomt lappegryteklutene som jeg kunne ha solgt mange, mange ganger!

Mandag formiddag oppdaterer jeg salgsbloggen, og det er stor sjanse for at det ligger noen lappegrytekluter der på nytt. På et av bildene kan dere se at jeg er i gang med flere.

Dessverre har jeg hatt litt lite tid til å besøke andre blogger de siste dagene, men ingen er glemt og jeg tar meg snart en runde rundt!

Ellers har en Buddalstol skiftet kulør. På sommerhytta til farmor og farfar hadde de langbord og mange Buddalstoler. Søsteren min arvet langbordet og jeg Buddalstolene, da hytta ble solgt. Farmor hadde malt alle Buddalstolene i en rødrosa og bondeblå farve. Jeg har etterhvet malt flere av stolene helt lyse, men nå var det på tide med en med litt farve.

Synes de er herlige disse Buddalstolene med armlener.

Måtte jo selvfølgelig leke meg litt med farver, og se hva som ble fint til.

Her måtte lampskjermer fra loppemarkeder og puter i aksjon.

Synes rosatoner og oransje er sååå nydelig sammen!

Ha en finfin kveld alle som titter innom!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards