Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Kaspara - 12 maj 2009 09:06

Da har jeg lagt ut bilder, og åpnet en ørliten salgsblogg. Her kan man handle Kaspara-hjerter, grytekluter, noen få vesker, et og annet skjerf og små bruktfunn som er mulig å sende rett i postkassa.

Her er det ikke noe kjøpepress, men det er koselig om du stikker innom!

Håper ikke de jeg utveksler flest kommentarer med føler at de burde handle, for slik er det ikke tenkt!!!

Adressen til dette mikroskopiske sagsstedet er Kasparassalgsblogg.se

og jeg lager en link på listen min også.

Jeg regner med å justere litt en dag i uka, fortrinnsvis mandager.

Solen stråler i dag. Minstemann skal spille sin aller første fotballkamp i livet , og det vil jeg ikke gå glipp av! Eldstemann skal på skogtur med klassen i dag, og besteforeldre var invitert med. Ungene våres  har litt mer voksne besteforeldre enn de fleste, men bestefar pakker sekken og blir med. Jeg var forberedt på å fylle rollen, og det var så moro at han fikk med seg en ekte bestefar i steden.

Gryteklutene på bildet er forøvrig til salgs på det nye nettstedet mitt.

Vel, nå skal jeg sy noen flere Kaspara-hjerter. Ha en stålende dag!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards