Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Kaspara - 10 maj 2009 21:03

I kveld ruslet vi opp til tantebarnet mitt like oppe i gata. For et år siden kjøpte de hus her i byen og flyttet fra tigerstaden. Nå bor tantebarnet mitt på 35, samboeren og sønnen deres på 3 år i verdens koseligste hus etter iherdig oppussing. Jeg var med på visningen av huset, og det er helt utrolig at jeg i dag har vært i samme hus. Det har gått fra strievegger, mørkebrun palisandervegg, store tapetborder til et innbydende , lyst og delikat hjem!

Her er det mye snadder for designglade folk! Designlampene kan ikke telles på en hånd her i huset. Med en mamma som driver interiørbutikk i tillegg, så sier det seg kanskje selv at det blir mye fint å se på.

På første bilde er den herlige lille røde krakken fra Home&Cottage. Den har verdens nydeligste rødtone!

På bildet nr. 2 ser dere Bender, den spesielle lampa med overdimensjonert skjerm som er fra gutta i Northern Ligtening.Denne er handlet i søsteren mins butikk.

Hallen som du ser på bilde tre er så lys og trivelig som førsteinntrykk. De råe klappsetene er fra Fafner.se

På bilde 4 har vi taklampe fra BTC som henger på kjøkkenet. Den er stilig med et industrielt preg også fra søsteren mins interiørbutikk.

Måtte ta bilde av noen vakre sommerklær fra Noa Noa som hang på soverommet også.

På bilde 6 har vi Oslolampa som søsteren min har solgt mange av i butikken sin.
Jeg falt helt for snakkeboble-oppslagstavla som er handlet på Designtorget.

Kunne gjerne tenkt meg maken!

Ny tallerkenhylle var kommet opp på kjøkkenet siden jeg sist var på besøk, og skilt er vi glad i i familien!!

Siste bildet et av et tekstilbilde fra Ikea. Det heter Pelle og er fra PS-kolleksjonen til Ikea.

Ja, å få Kaspara på besøk er ikke trygt lengre. Plutselig hopper hun rundt med kameraet og er helt propell. Tenker jo selvfølgelig på dere, kjære lesere!

Ha en fin oppladning til ny arbeidsuke!






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards