Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Kaspara - 6 maj 2009 18:16

Da er jeg "back in business" med normale innlegg igjen etter mitt lille skumle fotostunt. Takk for alle søte kommentarer forresten!

Før jeg skulle gå til skolens helsesøster med minstemann for poliovaksine i dag, så jeg mitt snitt til å løpe innom bruktbutikken min. Her var det folksomt i dag! Det var tydeligvis en klasse på vidregående nivå som skulle ha gjenbruk som tema. Det yret av ungdommer som ellevilt kastet seg over lamper, stoffer, bøker og leksaker. Det forekom meg i grunn at de var mest opptatt av leksakene, hvilket ikke jeg var.

Tok med meg en blåblomstret asjett og et kreppet stoff i nydelig isblå/grønn farve samt et par stoffer til.

Ellers syr jeg hjerter av hjertens lyst for tiden. Har tenkt å lage en høyst provisorisk og mikroskopisk nettbutikk. Veldig, veldig enkel!! Sånn; nå har jeg ikke gitt meg selv prestasjonsangst!

Tenker bare å legge ut Kaspara-hjerter, retrogrytekluter, skjerf og andre små ting samt en og annen gammel  skatt jeg har funnet brukt.  Alt skal være slik at det kan sendes som pakke rett i postkassa til mottaker.

Så her sitter jeg med gramvekt og veier grytekluter osv. og finner ut av fraktpriser. Håper jeg kan få den ørlille virksomheten i sving i løpet av noen dager. Regner jo ikke med at det er så veldig "liv laga" dette, men jeg må bare prøve!

Det er flere bloggere som tenker i samme baner. Da jeg var innom den fantastiske bloggen Fryd og design til Jeanette i dag, ser jeg at hun også er på vei til å åpne nettbutikk, sikkert langt mer avansert og stiligere, og det er vel fare for at jeg kommer til å oppholde meg mer der enn på min egen , hi, hi!

Håper du får en fin onsdagskveld med masse kveldssol i kinna!





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards