Direktlänk till inlägg 17 april 2009

Gryteklut-hilsen i postkassa!

Av Kaspara - 17 april 2009 09:49

I går fikk jeg en søt hilsen i postkassa fra snille Frk.B For en stund siden viste hun en herlig oransje og hvit gryteklut på bloggen sin. Med min gryteklut-fetisj gikk ikke denne grytekluten upåaktet hen, og jeg la igjen en kommentar om at jeg synes det var en herlig gryteklut.

Dermed postla  Frk.B grytekluten samt noen fine heklede blomster i de mest kaspariske farver og sendte meg. Så søtt gjort!

Med min nyervervede gryteklut, ble jeg inspirert til litt omskiftninger på den gamle håndklehylla på kjøkkenet. Utrolig hva ting fører med seg!

Ja, så står vi ved inngangen til helg igjen. Jeg er en bollebakedame i dag, og har deig til heving nede på kjøkkenet. Har lovet gutta ferske boller med melisglasur etter skoledagen. Må jo kose seg litt på en fredag!

I dag skal vi lære gutta spillet Junior-fantasi som vi kjøpte for noen dager siden. Tipper Kaspara mimer de fleste oppgavene, for det elsker hun.

Minstemann er tegne-elskeren over noen og kommer nok helst til å løse oppgavene med blyant i hånden. Eldstemann kommer til å mime like mye som sin mamma og far i huset ; ja han kommer til å variere stort.

Ellers er det "Norske talenter" på tv igjen, og det gleder vi oss stort til.

Koselig med programmer som hele familien kan like.

Ha en nydelig fredagskveld og slapp nå godt av!




 
 
christine

christine

17 april 2009 10:43

åh, det var en lekker gryteklut :D jeg blir alltid så glad av fargene på bloggen din :D

ha en super helg :D

http://gunhipswollenlip.blogspot.com

 
Ingen bild

Irene

17 april 2009 14:56

Åh, jeg blir SÅ inspirert av alt dette fine du har:) Tusen takk for bloggen din!! Ha ei fin helg da ;)

 
Maria

Maria

17 april 2009 16:06

Hej Kaspara!
Vilket vackert hör i ditt kök du visar. Med färger som piggar upp!
Jag samlar ju också på grytlappar och har aldrig sett en lika som den du fått. Vilken fin gåva!

http://jagblommar.blogspot.com

 
Kaspara

Kaspara

17 april 2009 17:01

Hei Irene uten blogg!
Så hyggelig at du legger igjen en så koselig hilsen! Det blir jeg kjempeglad for!
Ha en nydelig vårhelg!
Klem fra kaspara

http://kasparasregbue.bloggagratis.se

 
Kristina

Kristina

17 april 2009 20:58

Vilket fint kök du har! Så härliga färger! Grytlappen var verkligen söt, och vilka vackra rosor! Ha en fin helg! Kramar / Kristina

http://vackravisioner.blogspot.com

 
kardemomme

kardemomme

17 april 2009 23:00

Hei Kaspara :) For en nydelig gryteklut du har fått! Det er så utrolig koselig i kjøkkenet ditt/deres og alle disse småtingene blir liksom prikken over i-en!!
Det finnes så utrolig mange fine melaminbrikker å få kjøpt nå og du har visst brorparten av dem hihi!!! Nydelige er de!!! Og jeg er grønn av misunnelse ;)
Jeg har plutselig fått litt skrivesperre her, jeg er nok litt trøtt men tar meg også en tur innom deg i morgen igjen..
Nattaklem herfra :))

http://husetvedbekken.bloggagratis.se

 
Frk.B

Frk.B

18 april 2009 01:10

Hei søte Kaspara!
Så gøy å se at du fant en plass for grytekluten, jeg visste den var i trygge hender:)

Jeg har endelig helg, forbereder tur til Tønsberg og dåp. Jeg skal være fadder til datteren til ei venninne. Spennende!

Håper du får en fin helg:)

Klem fra Frk.B

http://carolinehlb.blogspot.com

 
lycke

lycke

18 april 2009 09:24

Jättefiiin grytlapp, inte ser jag till såå fina när jag far runt på loppis?!, och vad snällt av frk.B Bordet är målat lila nu, ska kanske få en till omgång...har inte bestämt mig, men går att se hos mig!
Tuuusen tack för ditt fina deltagande och långa kommentar, livet kan visa sig förunderligt vackert i svåra stunder ändå...kanaliserar allt i skapandet av liv i hemmet...men ja, kanske det kommer beställning på sorte pepperkulor -hihi ...
ÅÅÅHHH, Vad härligt det lät att äta ute i hagen bland kuddar och täcken...MYYYYYYS, snön får gärna försvinna nu...idag är det sol hos oss, men rätt så kallt...lite höstsolkallt nästan, och det vill vi ju inte ha...igår snöade det tom, riktigt aprilväder... men lite bra också då man kanske hinner måla om sommarmöblerna färdigt innan de ska ut..

Kramhögar, Lycke

http://till-vidas-ara

 
Brigg

Brigg

18 april 2009 13:21

Så stilig! den passet perfekt inn! som en fargeglad prikk over i'en!

http://briggslekehus.blogspot.com

 
Marthe

Marthe

18 april 2009 14:54

God lørdags ettermiddag kjære deg!

Tusen, tusen takk for kjempekoselig bursdagshilsen!! Og når du nevnte noe om at postmannen kanskje kommer med en liten ting så ble jeg rørt og varm i hjertet... så nydelig du er.

Og så fin kjøkkenkrok du har. Før ville jeg nok ikke tenkt at rosa og oransj passet særlig godt sammen, men det er en kombinasjon jeg virkelig har fått sansen for. Noe av det fineste jeg har i huset for tiden er de gamle oransje lakenene med rosa blomster:) Likte så godt den oransje skålen med prikker du viste her.. elsker polkaprikker! Og så koselig med pakke i posten. Det er masse omtanke som svirrer rundt i bloggverdenen.

Her har dagen gått i ett med frokost på kafè, besøk av familien og masse kaker. I kveld venter jeg besøk av venninnegjengen. Så nå skal a' mor legge seg litt på sofaen, mens mannen jogger av seg litt energi. Ønsker deg en smilende og glad dag Kaspara! Du gjør meg glad med fine kommentarer og inspirerende blogginnlegg:)

Klem fra Marthe

http://thinktank.blogg.no

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaspara - 14 september 2009 20:29

Vet ikke helt om jeg vet hva jeg vil, men i iver og entusiasme, har jeg skaffet nytt rede. Jeg er nå å finne på adressen  http://kasparasregnbue.blogspot.com/ Jeg er ikke så glad i å brenne bruer, så bloggen her på Bloggagratis står her en stund ...

Av Kaspara - 12 september 2009 15:40

   Jeg klarer ikke helt slippe taket i Bloggagratis/Bloggplatsen  og håper at ting skal kunne ordnes. Ikke klarer jeg helt slippe taket i bloggingen heller. Det er en morsom avkobling. Jeg vil prøve med mer mail-skriving til bloggportalen, og sam...

Av Kaspara - 11 september 2009 22:22

I disse dager har jeg blogget et år under den svenske bloggportalen Bloggagratis. Det har vært et fantastisk spennende og morsomt år. Aller mest gledesrikt har alle de nye herlige menneskene en har lært å kjenne vært! Det har vært et år med mange s...

Av Kaspara - 10 september 2009 18:40

Jeg er en storsamler av  frodige retrostoffer og fint papir. Jeg lider kvaler, om jeg må gå forbi en bruktbutikk uten å kunne gå på stoffjakt i den. Tenk om det optimale retrostoffet lå der nå, og bare ventet på å bli plukket opp av en person som vil...

Av Kaspara - 8 september 2009 21:13

Ved siden av mitt favoritt-interiørblad danske "Boligliv", kjøper jeg også ofte danske "Boligmagasinet". Danskene kan det de! I dag satt jeg og bladde i nettopp "Boligmagasinet", og noen bilder dvelte blikket mitt litt lengre ved enn andre. Nå vil ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards