Alla inlägg den 13 april 2009

Av Kaspara - 13 april 2009 16:20

I dag var ikke været forlokkende til hagekos, og siden ungene hadde lekekamerater og mye moro i gata, ble det litt tid til å sy og hekle for min del.

Fikk sydd et par retro-grytekluter, jeg som en gang spøkte med at jeg av profesjon var  en gryteklut-kreatør. Jeg liker store, gode grytekluter og synes det er så moro å sette sammen gjenbruksstoffer til dette.

Så fikk jeg sluttført et lilla og hvitt bomullsskjerf. Selv om det går mot lysere og varmere dager, kan et skjerf i bomull være fint tilbehør til vårklærne og som varmende og lunt en kjølig kveld. Er nesten ferdig med et til som er mer farvesterkt og litt smalere.

Hjerter kommer jeg sikkert til å sy til jeg blir en hvithåret gammel dame. Har en del i sving av gangen. Dekker gjerne underlaget til flere hjerter før jeg begynner å montere dem. Det blir rene "Modern times" og samlebåndsprinsipp dette her.

Jeg gleder meg så til å bruke de nye stoffene fra Danmark i nye sy-prosjekter, men jeg har ikke fått vasket alle enda. Det er alltid spennende med nye stoffer.

Ja, så synger påskeferien på siste vers. Jeg er så priviligert å ha fri denne uka, men neste uke skal jeg jobbe i skolen igjen på 7.trinn

Ha en fin 2.påskedagskveld



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards