Alla inlägg den 6 april 2009

Av Kaspara - 6 april 2009 21:02

I dag har jeg fjernet meg litt fra påskepynten, og viser bare bilder av noen ting som jeg synes er fine simpelthen. Jeg elsker filmplakater, og jeg ergrer meg grønn, lilla og oransje på at jeg har somlet bort nettadressen til salgsstedet hvor de to fine plakatene er sakset fra. Jeg får lete videre, og finner jeg adressen  skal jeg si i fra.

Retrokannen kommer fra Tyskland og merket er Thomas. Synes farvene er så herlige. Rosa prikket lampeskjerm kommer fra nettbutikken www.blandet-landhandel.dk . Feminin og sommerlig kan man vel trygt si at den er.

De oransje retrofatene har jeg bare foreviget en gang, fordi  jeg synes de er fine og glade.

Nok en solrik dag på disse breddegrader. Ungene og jeg har spist lunsj med min søte mamma på et spisested i byen. Hun har nå begynt med rullator, men jeg kjenner ingen rullatorbruker som er så rett i ryggen. Mamma prøver å bli venn med rullatoren, men det er en lang vei å gå. Foreløpig misliker hun det sterkt, for hun er da SLETTES INGEN eldre dame, bare 87 unge år.

For første gang i år har vi i dag spist middag i hagen i deilig ettermiddagssol. Ingenting er som det!

Ønsker alle glade påskedager!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards