Alla inlägg den 2 april 2009

Av Kaspara - 2 april 2009 17:53

I går fikk jeg sydd et sommernett til av en blomstrete oransje duk og andre loppisstoffer. Det er så gøy å mikse med mønstre og farver!

Noen husker kanskje gryteklutveska mi. Nå er den grønne og hvite grytekluten fjernet, og igjen står den rosa grytekluten. Det ble liksom litt "too much" fant jeg ut. Nå liker jeg dette  nettet bedre.

Drømmer også om å sy skjørt! Har såååå mange skjørt i hodet, men å få til alle finesser som linning, glidelåser osv. er rene heksekunsten for en som ble fritatt fra å sy nattkjole på barneskolen.

Jeg kan selvfølgelig sy et skjørt med strikk i livet eller et bånd i livet.

Alikevel har jeg også funnet fram et sommerskjørt jeg har brukt masse. Kjøpte det for flere år siden på  Vero Moda, men jeg er like glad i det enda. Store glade blomster appellerer veldig til meg.

Kan man noensinne klare å sy noe lignende mon tro ?

I dag har jeg hatt mange unge kjekke menn her. Veldig blide, morsomme unge menn! Eldstemann har hatt med tre klassekompiser hjem, så har nabogutten vært her og med egne barn teller det da seks gutter.

Skal si 6-7 åringer kan tylle i seg mange vaffelplater! Mor stekte på harde livet, og vafler forsvant begjærlig  inn i sultne munner.

Så var det utelek og innelek. Mor i huset er litt streng med Wii-tid og DS. De fikk spille litt, men ikke ubegrenset på en solskinnsdag.

Senere ble det ny bordsetting med pizza og pølser, og små barnekropper hadde jammen plass til litt av den slags også.

Nå har antallet gutter blitt redusert til tre, og om kort tid skal sistemann kjøres hjem. Det blir nok trette gutter som stuper i seng etter masse leking.

Ha en nydelig kveld!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards