Direktlänk till inlägg 26 mars 2009

Det aller enkleste......

Av Kaspara - 26 mars 2009 12:27

Kombinasjonen enkelt og dekorativt er ofte behagelig. Selv synes jeg det er herlig å gjøre noe som tar kort tid, men alikevel er fint for øyet å se på.

Her kommer den enkleste form for påskepynt; papp formet som egg og pyntet med fint  papir på hver side. Det frisker opp i vinduet med de glade papirfarvene. Dette har garantert gutta lyst til å lage også. Kanskje vil de pynte litt på rommene sine til påske, mens noen ganger synes de det er mest stas at ting de lager er framme i stua.

Vi våknet til at den blide radiostemmen sa at det var minus 7 grader her i byen. Det var bare å finne fram varmt tøy, og gutta kunne glemme joggeskoene som ble innviet her om dagen, da de prøvde sparkesyklene i gata.

Ha en forfriskende dag!  

 
 
alvorada

alvorada

26 mars 2009 13:40

Kjempefine påskepappegg! Sånne må da selv jeg klare å lage? Men hvor har du fått tak i alt det fine papiret?
Likte bokstaven i vinduet! Verdens beste bokstav ;)
Og angående den nettbutikken så var det en lampe der som ikke var helt ulik dine lamper ;) Jeg holder fast på kravet om at du må starte eget utsalg! :)

http://www.alvoradarosada.blogspot.com

 
Lotten

Lotten

26 mars 2009 14:26

Så mysigt och enkelt påskpyssel! Fint blev det oxå ;-)
Idag tapetserar jag väggen i mitt syrum. Kanske kommer en bild på det ikväll eller imorgon..... Ha en bra dag! Kram Lotten

http://ornnastet.blogspot.com

 
Mina

Mina

26 mars 2009 14:44

Så koselig! Det enkle er ofte det beste, vet du:) Så mange flotte innlegg og bilder du har lagt ut siden sist. Også besøk fra Kamille da, så moro! Blir spennende å se:) Her skal vi ha visning idag. Som jeg skrev på bloggen min nå også, så er det ikke plass til mitt kreative rot for tiden, og det begynner virkelig å ta på nå..! Det samler seg opp et lass med ideer i hodet, og det må jo ut, eller blir det kortslutning!;) Så det skal bli godt å få solgt. Krysser fingrene for at det ikke tar så altfor lang tid. Er veldig spent på hvor vi ender opp til slutt!

Ha en fortsatt flott dag!

Klem fra Mina:)

http://www.minasparadis.blogspot.com

 
Tove

Tove

26 mars 2009 15:17

Herlighet så mye fint du har vist frem i det siste, du er virkelig flink med farger og interiør... Og så morro med reportasje i Kamille!! Gleder meg masse til å se, selv om jeg allerede har sett deg, hihi
Og så dekorativ påskepynt du har laget... fikk lyst til å klippe litt selv nå:)

ha en kjempefin torsdag
klem

http://lykkeoglykkeliten.blogspot.com

 
Maya

Maya

26 mars 2009 15:57

Hei på deg!
Jo, haha, nå har jeg tatt en liten "Kaspara". Jeg tror ikke de tør å besøke flere interiørbloggere, siden vi tar bilder av de i hytt og gevær og legger det ut på bloggene våre, hehe:)

Nei, dette var morsomt altså. Jeg var jo bittelitt spent på hvordan dette skulle bli. Hva skal jeg si liksom? Hva har JEG å si? Hoho, nei. Underlig hele greia. Jeg er jo så ny i dette blogge-gamet også, bloggen min er ikke så stor osv osv. Men det var veldig moro. Det kommer til å bli så rart å se stedet man bor i på trykk i et glanset blad. Sitter og prøver å tenke over hva jeg sa, men huser it nå, fnis. Nei og nei. Hva med deg? Er du fornøyd med valget du tok osv?

Maya:)

http://frkmayasloft.blogspot.com

 
Maya

Maya

26 mars 2009 15:59

Ups! Glemte jo helt å kommentere de søte eggene du har laget. Det enkle er ofte det beste. Og det beste av alt er jo å lage noe fint som ikke tar lang tid og krever all verden med planlegging, utstyr osv! Snart er det påske...:)

http://frkmayasloft.blogspot.com

 
Brigg

Brigg

26 mars 2009 17:16

Så flott! enkel og svært dekorativ pynt.Påskepynt:-)

og grattis med kamille-besøk! Så kjekt da Kaspara!!Leste nettopp på maya sin blogg om hennes besøk også. Spent på hvem nr 3 er. kamille spurte faktisk meg også, men siden jeg ikke bor i Oslo og omegn ble det ikke noe av.

Jeg gleder meg kjempemye til å lese om deg i bladet. Synes forresten også det var skummelt å plutselig ikke være anonym mer. hmm..vi får se hva det medbringer.

Fine bilder nedenfor også. Elsket den lampeskjerm-"oppsatsen". Slik står de ofte hos meg og. I påvente av nytt liv, skaper de liv.

Ha en fin dag Kaspara:-)

http://briggslekehus.blogspot.com

 
Tove

Tove

26 mars 2009 19:39

oj, jeg trodde jeg hadde svart deg på det jeg.. Ja, det har jeg. De store er i en forholdsvis lys lilla farge, og de små er ganske mørk lilla

Og skjønner godt at du er spent! Har jo litt det samme i forhold til reportasjen i rom 123. Trodde det skulle komme i sprilutgaven, men pga noen hvite trær utenfor kommer det ikke før neste vinter.. Så jeg har god tid på å være spent jeg også:)

klem

http://lykkeoglykkeliten.blogspot.com

 
bertil

bertil

26 mars 2009 20:40

coolt! vilken bra påsk-idé!

http://bertilblogg.blogspot.com

 
susanne

susanne

27 mars 2009 07:10

godmorgon kaspara.. vad fint med påskpyntet!
Enkelt och vackert är ofta så att det enkla är det finaste! Det där S et skulle jag gärna velat ha ;)
och skålen på översta bilden är så fin "fniss"
våren ja den har här med tappat bort sig!
-21 grader kallt!
Hoppas du får en fin dag!

http://supermamman.bloggagratis.se

 
Tove

Tove

27 mars 2009 09:01

Hei igjen
Bare "mas i vei du, hihi
Det er nok ikke helt likt alvorada sitt. Men det er det samme som er foran junosenga i butikken. I omtrent samme farge. Det er 180'270 så det er stort og fint:) Koster 535,-

Nå må jeg ut å måke frem bilen..

Ha en strålende fredag:)
klem

http://lykkeoglykkeliten.blogspot.com

 
kardemomme

kardemomme

27 mars 2009 13:23

Hei Kaspara :)Titter innom noen minutter..
I dag skal vi til behandling to ganger og da flyr tiden fort her..Påskeeggene var supersøte!!! Og som du sier er det enkleste ofte det beste :) Nydelig papir a la Rie..
I går lot jeg meg overtale til et venninnetreff og jeg kjenner at det har hjulpet på hele psyken! Har plutselig overskudd til å gjøre noe kreativt igjen..
I kveld kommer bonussønnen min og skal hjelpe oss å legge opp noen nye kontakter i stua..Når vi ommøblerer blir det som en dominoeffekt og vi må snu om på alt mulig her men moro er det jo.
får ikke pakket ut den nye sofaen får til søndag når de henter den gamle.
Stua er full av store esker og det er så trangt at gyngstolen står plassert oppe lasset med kartonger..
Men jeg ser da lys i tunnellen og gleder meg til det blir ferdig her :)Ønsker dere en fin fredag alle sammen! her er det snøstorm i dag æsj!!! Klem fra Kardemomme :))

http://husetvedbekken

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaspara - 14 september 2009 20:29

Vet ikke helt om jeg vet hva jeg vil, men i iver og entusiasme, har jeg skaffet nytt rede. Jeg er nå å finne på adressen  http://kasparasregnbue.blogspot.com/ Jeg er ikke så glad i å brenne bruer, så bloggen her på Bloggagratis står her en stund ...

Av Kaspara - 12 september 2009 15:40

   Jeg klarer ikke helt slippe taket i Bloggagratis/Bloggplatsen  og håper at ting skal kunne ordnes. Ikke klarer jeg helt slippe taket i bloggingen heller. Det er en morsom avkobling. Jeg vil prøve med mer mail-skriving til bloggportalen, og sam...

Av Kaspara - 11 september 2009 22:22

I disse dager har jeg blogget et år under den svenske bloggportalen Bloggagratis. Det har vært et fantastisk spennende og morsomt år. Aller mest gledesrikt har alle de nye herlige menneskene en har lært å kjenne vært! Det har vært et år med mange s...

Av Kaspara - 10 september 2009 18:40

Jeg er en storsamler av  frodige retrostoffer og fint papir. Jeg lider kvaler, om jeg må gå forbi en bruktbutikk uten å kunne gå på stoffjakt i den. Tenk om det optimale retrostoffet lå der nå, og bare ventet på å bli plukket opp av en person som vil...

Av Kaspara - 8 september 2009 21:13

Ved siden av mitt favoritt-interiørblad danske "Boligliv", kjøper jeg også ofte danske "Boligmagasinet". Danskene kan det de! I dag satt jeg og bladde i nettopp "Boligmagasinet", og noen bilder dvelte blikket mitt litt lengre ved enn andre. Nå vil ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards