Direktlänk till inlägg 25 mars 2009

Små detaljer

Av Kaspara - 25 mars 2009 11:31

Trodde nesten ikke mine egne øyne, da det lavet ned store snøfiller nå i formiddag. Nå har himmelen stengt slusene, og tro om vi nå kan vente på vårlige dager....

Det er deilig å kunne rote litt i huset igjen. En prøver jo å ha det så ryddig og rent som mulig,når en utsendt fotograf og journalist står på døra.

Knipset noen detaljbilder fra stuene tidlig i dag.
Tror jammen meg jeg bør begynne å tenke litt påske jeg også framover. Det er så mange av dere som har lagt fram kreativ og morsom påskepynt på bloggene. Hmmm....har nesten glemt hva det finnes i påskekassa på loftet.
Det hadde vært koselig og laget noe sammen med ungene også.

Ha en fin marsdag!



 
 
esmaralda

esmaralda

25 mars 2009 12:17

Kjære Kaspara!
Takk for koselig hilsen! Jeg gleder meg veldig til å se reportasje om deg!! Bare synd det er så lenge til! Fine bilder du viser fra heimen din, alltid herlig å se! Er så lekkert med blomster i vann, og stoffene rundtforbi hos deg får meg til å assosiere til tider uten snø. Håper det er siste rest nå! Vi skriver da snart april, og påske!! Gleder meg til påskeferien. Med mannen hjemme, familie og venner. Turer til fjells og i solveggen. Tipper vi skal ut å prøve pulk, ja kanskje allerede til helga. Det blir spennende! Deilig å være ute store deler av dagen, og komme inn i varmen etterpå.
Ønsker deg en herlig dag!
klem fra esmaralda

http://esmaraldashus.bloggratis.se

 
Ingen bild

Persil,ja

25 mars 2009 15:06

Men oooooo så spännande! klart du ska vara med!!!! du skriver ju mycket diskret och mest bara interiör! Och du är ju så sööööt så du måste ju visa framsidan nån gång! ;D
LOVA att länka om det kommer på nätet! KRam!

 
hjertepiken

hjertepiken

25 mars 2009 16:04

Så gøy!!! Jeg gleder meg virkelig til å se reportasjen om deg og ditt hus. JEg kommer sikkert til å føle at jeg kjenner deg litt.. Den barnedynegreia var virkelig en god ide. Jeg skal herme etter deg men sy en i voksendynestr. Jeg elsker dyne over meg i sofaen - og da gjør det seg jo bedre med en flott en.. Klem hjertepiken

http://hjertepiken.bloggagratis.se

 
pillepalle

pillepalle

25 mars 2009 16:05

Kjære Kaspara!
Det var da sikkert morsomt med journalistene! De ser veld sympatisk ut. Det skal bli så spennende å lese artikelen om den kretive Kaspara i dette Kamille-blad. Ja, må innrømme at jeg er litt nysgjerrig :) Heidi følte seg aldeledes hjemme synes jeg :) Du, jeg har faktisk bestemmt meg å beholde porselenhunden. Jeg er så glad i den! Været er dårlig her også. Det var da kjempefin siste uke, men nå snøer og regner det skiftevis. Nå skal jeg snart få besøk av en av mine venniner. Jeg er gudmor til eldstemannen hennes. Han er på nesten 4 år nå.
Ha en koselig jakt etter påskepynt! Klem fra Pillepalle

http://www.pillepalles-verden.blogspot.com

 
Maria

Maria

25 mars 2009 21:23

Dejlige detaljer du viser. I det hele taget vil jeg gerne flytte ind i dit hjem !
Hvor er det altså spændende med fotograf osv. Det rå-glæder jeg mit til at se og høre mere om. Super spændende. Og billede af dig... Nu har jeg jo set dig, og hele den Kasparske familie på kortet du sendte mig. Du har bestemt ikke noget at være bange for, du er jo flot.

Jeg skal også til at finde noget påskepnt frem efterhånden tror jeg. Og vil også gerne lave noget selv. Ved bare ikke hvad. Glæder mig til at se hvad du finder på, for er helt sikker på jeg bliver inspireret af dig.

God ide med babydynen og træk på den ude i haven til sommer. Jeg har da også en babydyne liggende, og vil også bruge den ide. Det er jo en rigtig god størrelse den har sådan en.

Klem Maria.

http://marias-sted.blogspot.com

 
frk.B

frk.B

25 mars 2009 21:29

Fine inspirerende bilder som alltid!!!

http://carolinehlb.blogspot.com

 
Minmill

Minmill

26 mars 2009 08:48

Hei kjære Kaspara.
Tusen takk for omtanke og for det herlige diktet. Jeg er lettrørt jeg også, og diktet var så vakkert. Det passet godt til far.

Jeg kommer ikke til å lage noe blogginnlegg hos meg på en stund, men jeg er innom og kikker her og der for å få tankene over på noe annet.

Har fått med meg at du har hatt journalister i hus, og det er jo sååå spennende. Jeg gleder meg virkelig til å se resultatet. Du er tøff som gjør det.

Klem fra Minmill

http://minmill.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaspara - 14 september 2009 20:29

Vet ikke helt om jeg vet hva jeg vil, men i iver og entusiasme, har jeg skaffet nytt rede. Jeg er nå å finne på adressen  http://kasparasregnbue.blogspot.com/ Jeg er ikke så glad i å brenne bruer, så bloggen her på Bloggagratis står her en stund ...

Av Kaspara - 12 september 2009 15:40

   Jeg klarer ikke helt slippe taket i Bloggagratis/Bloggplatsen  og håper at ting skal kunne ordnes. Ikke klarer jeg helt slippe taket i bloggingen heller. Det er en morsom avkobling. Jeg vil prøve med mer mail-skriving til bloggportalen, og sam...

Av Kaspara - 11 september 2009 22:22

I disse dager har jeg blogget et år under den svenske bloggportalen Bloggagratis. Det har vært et fantastisk spennende og morsomt år. Aller mest gledesrikt har alle de nye herlige menneskene en har lært å kjenne vært! Det har vært et år med mange s...

Av Kaspara - 10 september 2009 18:40

Jeg er en storsamler av  frodige retrostoffer og fint papir. Jeg lider kvaler, om jeg må gå forbi en bruktbutikk uten å kunne gå på stoffjakt i den. Tenk om det optimale retrostoffet lå der nå, og bare ventet på å bli plukket opp av en person som vil...

Av Kaspara - 8 september 2009 21:13

Ved siden av mitt favoritt-interiørblad danske "Boligliv", kjøper jeg også ofte danske "Boligmagasinet". Danskene kan det de! I dag satt jeg og bladde i nettopp "Boligmagasinet", og noen bilder dvelte blikket mitt litt lengre ved enn andre. Nå vil ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards