Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Kaspara - 24 mars 2009 17:52

For en stund siden ble jeg kontaktet av freelance-journalist Heidi Pettersen med forespørsel om jeg ville være med i en reportasje i bladet Kamille. Bladet skulle ha en artikkel om interiørblogger og besøke tre bloggerhjem. Det var jo veldig morsomt å få en forespørsel om dette, og høre at Kamille-lesere kanskje ville finne bloggen min inspirerende.
Men jeg måtte tenke hardt.... det ville bety tap av anonymitet. Jeg har følt meg komfortabel med min anonyme blogg så langt. I artikkelen ville man ha med både navn og bilde. Alikevel; hva var det å frykte?

Jeg har alltid vært bevisst på at det jeg skriver må tåle dagens lys, tåle alle mulige personer jeg omgir meg ved; familie, venner, kollegaer, ungenes lærere og foreldre av ungenes venner. Alle.

Jeg slo til, og svaret ble ja.
I dag har jeg hatt besøk av journalist Heidi Pettersen og fotograf Bård Jørgensen, et artig tospann. Det var mye latter og humør i stuene.

Heidi ble sååååå medtatt og sliten av å lytte til Kasparas fossende taler uten pustepauser, at hun måtte hvile seg  litt på sofaen etterpå.

Det skal bli spennende å se hva Bård har fanget med  kameralinsen sin.

Ikke fullt så spennende var fotograferingen av meg. Jeg elsker å stå bak kameraet, ikke foran.

Benyttet derfor anledningen til å fotografere både journalist Heidi og fotograf Bård etter fotosekvensen med meg.

Artikkelen om interiørblogger  vil antageligvis være i en mai eller juniutgave av Kamille. Må si jeg grugleder meg litt...

Uansett; takk for hyggelig besøk Heidi og Bård!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards