Direktlänk till inlägg 26 februari 2009

Små gleder

Av Kaspara - 26 februari 2009 20:13

Fikk rast en tur bort til et shoppingsenter i nabobyen i dag, samt en stor lekebutikk i samme by. Det er stadig bursdagsinvitasjoner til ungene, og til helgen var det ny bursdag på et lekeland. Kjøper ofte opp noen gaver i slengen, og har de liggende på vent i en kommode. Det er så deilig bare å titte i skuffen når det er en ny barnebursdag på gang.

Jeg gjorde ikke de store utskeielsene på shoppingsenteret. Kjøpte noen fine nye t-skjorter til gutta. Tipper mange av fjorårets er for små.

Så kjøpte jeg et olaskjørt til kneet med litt vidde og knapper og små lommer foran på H&M til meg selv. Ola-stoff går jo til alle mulige farver og er så kjekt.

De minste gledene var nydelige kirsebærkvister, min favoritt. Har alltid det på denne tiden her, samt lekre sevietter på Kremmerhuset.

Jeg er alltid på serviettjakt, kanskje er det et etterslep fra barndommens nitidige serviettsamling. Jeg må passe på å handle når jeg ser noen jeg liker, for det er så mange jeg ikke liker dessverre. At en skal være så vrien!

I dag har vi hatt besøk av en kamerat av begge gutta mine.Han går riktignok i parallell-klassen til eldstemann. De traff  hverandre i barnehagen som tre-åringer. Det er så koselig at de holder kontakten. Føler nesten jeg har kjent denne herlige gutten hele livet hans. Foreldrene kjenner vi jo godt også, har sittet på diverse barnehavemøter, jobbet på dugnader, og nå skoleforeldremøter sammen. I dag hentet mamma`n sønnen sin hos oss. Da pleier vi ta en kopp kaffe eller te og skravle litt før de beveger seg hjemover. Veldig koselig!

Legger ved noen bilder fra heimen, og ønsker nettopp deg en avslappende , god kveld!




 
 
Minmill

Minmill

26 februari 2009 21:41

Åh, så herlige bilder du har tatt nå i kveld. Merket jeg satt meg godt til rette når jeg skulle inn på bloggen din. Vet at du alltid pleier å skrive mye, og ha mange fine bilder. :)
Jeg skjønner godt din trang til servietter siden jeg har samme trangen selv. Det går ikke an å få for mange servietter. De blir jo brukt opp etterhvert likevel. Så fine de var de fra Kremmerhuset. Tenk, vi har ikke Kremmerhuset i vår by. Men vi har en butikk som alltid har masse forskjellige marimekko servietter, så jeg har litt for mange av dem jeg. :)
Ha en fin kveld videre. Jeg må hive meg i pakkemodus. Nå starter vinterferien her og vi drar som vanlig til fjells igjen. :)

http://minmill.blogspot.com

 
esmaralda

esmaralda

27 februari 2009 10:37

Herlig, herlig!!
Deilige bilder å titte på!
likte godt den svarte lille boksen, minner meg om barndommen " )
Kirsebærblomster er nydelig!! Har du vært i Bergen i mai noen gang? Deilige japanske kirsebærtrær i full blomst, vidunderlig vakkert!! Gratulerer med nytt skjørt, olaskjørt er digg!

Ha en strålende fredag!
klem fra esmaralda

http://esmaraldashus.bloggratis.se

 
makiato

makiato

27 februari 2009 15:32

Det är så mysig stämning på bilderna dina tycker jag.

http://makiato.blogspot.com

 
Maria

Maria

27 februari 2009 18:32

Hej KAspara!
SÅ mycket fina färger och mysiga vrår du visr sedan jag var inne sist! SKulle trivas fint i ditt soffhörn jag!!
Trevlig helg!

http://jagblommar.blogspot.com

 
Tove

Tove

1 mars 2009 08:22

Så mange nydelige bilder, stua deres er bare såååå fiiin! Og servietter ja, finner sjelden noen jeg liker jeg og, så man må slå til når man først finner noen:) Håper dere får en flott søndag, vi er alene hjemme ( altså uten mannen min) og skal en tur på kino, ellers skal vi bare kose oss hjemme ( Og Hannahs rom trenger sårt en oppryddning, skal gå grundig til verks med sortering for å kaste, gi bort, beholde.. får se om eieren av rommet er enig eller om jeg må "smugle" ting ut..)

Klem

http://lykkeoglykkeliten.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaspara - 14 september 2009 20:29

Vet ikke helt om jeg vet hva jeg vil, men i iver og entusiasme, har jeg skaffet nytt rede. Jeg er nå å finne på adressen  http://kasparasregnbue.blogspot.com/ Jeg er ikke så glad i å brenne bruer, så bloggen her på Bloggagratis står her en stund ...

Av Kaspara - 12 september 2009 15:40

   Jeg klarer ikke helt slippe taket i Bloggagratis/Bloggplatsen  og håper at ting skal kunne ordnes. Ikke klarer jeg helt slippe taket i bloggingen heller. Det er en morsom avkobling. Jeg vil prøve med mer mail-skriving til bloggportalen, og sam...

Av Kaspara - 11 september 2009 22:22

I disse dager har jeg blogget et år under den svenske bloggportalen Bloggagratis. Det har vært et fantastisk spennende og morsomt år. Aller mest gledesrikt har alle de nye herlige menneskene en har lært å kjenne vært! Det har vært et år med mange s...

Av Kaspara - 10 september 2009 18:40

Jeg er en storsamler av  frodige retrostoffer og fint papir. Jeg lider kvaler, om jeg må gå forbi en bruktbutikk uten å kunne gå på stoffjakt i den. Tenk om det optimale retrostoffet lå der nå, og bare ventet på å bli plukket opp av en person som vil...

Av Kaspara - 8 september 2009 21:13

Ved siden av mitt favoritt-interiørblad danske "Boligliv", kjøper jeg også ofte danske "Boligmagasinet". Danskene kan det de! I dag satt jeg og bladde i nettopp "Boligmagasinet", og noen bilder dvelte blikket mitt litt lengre ved enn andre. Nå vil ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards