Direktlänk till inlägg 12 februari 2009

Søte overraskelser fra Alvorada og Marthe

Av Kaspara - 12 februari 2009 20:35

Blogging kan føre til mangt. Det er utvilsomt sosialt og veldig kontaktskapende. Via bloggingen jeg har drevet med ca. 5 måneder har nye navn føyd seg til venninnebuketten min. Noen har jeg møtt og andre har jeg utvekslet lange mailer med osv. I går var det litt julaften her hjemme. I postkassa lå to herlige hilsener fra søte bloggvenninner. Det var Alvorada samt  Marthe fra bloggen Thinktank som hadde funnet på å overraske meg.

De to øverste bildene er den herlige hilsenen fra Marthe. Se på det fantastiske kortet! Ikke tvil om at denne jenta besitter "streken". Dette stilige kortet ligger det jammen meg mye arbeid bak, og blir nok stående framme her hjemme. I konvolutten lå det også en søt kylling som minstemann her hjemme var grønn av misunnelse over. Ingen i hele verden er så glad i kosedyr som han, og denne søte kyllingen sorterte nok innunder

denne  kategori. "Er den bare din, mamma?" spurte han. "Vi kan vel eie den litt sammen hele familien", svarte mamma`n da. Minstemann var såre fornøyd med svaret, og klemte litt til på den nyankomne kyllingen.

Tusen takk, Marthe for et herlig, langt kort og den søte maskotten!

Besøk søte  Marthes blogg da vel! Hun er en verbal journalist. Dessuten er hun nygravid, og jeg gleder meg til å følge graviditeten hennes.
Ikke nok med at det lå en slik koselig hilsen der i postkassa mi, det lå TO!

Andre hilsen var fra Alvorada. Her kom en nydelig gave  innpakket i rosa og med vakkert kort.(visste du at jeg har dette kortet i bilde med ramme, Alvorada?) Gjett hva som var inne i pakken? Jo, ikke ringere enn Alvoradas første ferdiggjorte heklerier!!!! Ut fra det rosa papiret dukket det opp nydelige rosa og hvite grytekluter. Tenk at hun sendte det aller første hun hadde heklet til meg!!! Veldig, veldig rørende!

Gryteklutene var til og med foret og hadde et nydelig småblomstrete stoff på baksiden. De var så flott gjort! Morsomt var det også med Alvorada-merkelappen på.

 Ser du de passer så godt til de hjemmesydde grytekluter mine også, Alvorada?  Jeg er jo så glad i rosa og oransje sammen.

 Husker godt jeg oppdaget Alvoradas blogg før jeg selv begynte å blogge. Jeg likte den umiddelbart, og tenkte at den skulle jeg gjerne linke hvis jeg selv ble en blogger. Så til et av mine første innlegg kommer verdens hyggeligste kommentar fra nettopp Alvorada. Jeg ble så kry!

Bloggverden er en herlig boble å være inni. Det er så mange positive, kreative og søte sjeler å finne der.
Tusen takk Alvorada og Marthe for gårsdagens søte overraskelse!




 
 
Lotten

Lotten

12 februari 2009 22:08

Vilka fina överraskningar du har fått i lådan! Den lilla fågeln var ju för söt... och grytlapparna var ju som gjorda för dig! Verkligen kul att få sådana härliga paket i posten!

Ha en skön helg!
Kram Lotten

http://ornnastet.blogspot.com

 
maria/frøkenfryd

maria/frøkenfryd

12 februari 2009 22:22

Jises - hvor er det flot :-) Rigtig fine, forsig gjordte gaver du har fået. Bloggeverden er virkelig unik. Det er sådan en verden fuld af glade, omsorgsfulde, positive HERLIGE kvinder (og også et par mænd faktisk).

Jeg fik aldrig kommenteret på dit flotte indlæg og hvordan 2 blev til 4. Det var bare så smukt skrevet - og oplevet. En rigtig dejlig historie :-)

Klem Maria.

http://marias-sted.blogspot.com

 
Marthe

Marthe

12 februari 2009 22:43

Herlige Kaspara!

Dette var jo voldsomt flotte og gode ord - ble varm om hjertet og glad i kroppen! Helt enig med deg, for en fantastisk verden blogglandia er. Jeg har lest interiørblogger i cirka ett år nå, begynte når jeg var på utkikk etter leilighet. Jeg er så imponert over alle sammen! Vil egentlig ha en rendyrket interiørblogg jeg også, men jeg har liksom ikke greid det(liten leilighet, lite energi i graviditeten, litt lite mynt i kassa til å bruke på altfor masse ting akkurat nå..osv, osv). Synes derfor det er fantastisk at du titter innom min slarve-bable-tulle-dagbok-løst-og-fast-blogg:)

Så fantastisk fine gryteklutene fra Alvorada var! Du må ta oppmerksomheten som et stort kompliment - vi digger deg jo;)

Nå er det natt her, senga roper på meg. Sov søtt, snart er det helg!

Klem og smil fra Marthe

http://thinktank.blogg.no

 
kardemomme

kardemomme

12 februari 2009 22:59

Heisann Kaspara :)Så flotte gaver du har fått i posten i dag..Du har helt rett i at bloggingen er kontaktskapende :)
I dag har humøret vært på bånn og jeg har ikke orket å sette meg foran bloggen eller mailen men skal svare på mailen din i morgen..Etter en telefonsamtale med en mamma fra klassen i kveld øyner vi håp om at datterens plager er noe smittsomt likevel..Ble så bråglad og fikk sporenstreks lyst til å kaste meg ut i blogglandia..
Har vært borte en tur hos en nabo i kveld og er litt på etterskudd i huset så jeg skal utsette den helt store bloggerunden til i morgen ettermiddag men ha en fin kveld videre! Klem fra en litt lettet Kardemomme :))

http://husetvedbekken

 
Maria

Maria

12 februari 2009 23:18

Hej Kaspara!
Vilka fina presenter du fått av bloggarvänner!
Det jag kallar för loppis är egentligen åretrunt öppna Second hand butiker, den ena Röda Korsets KUPAN och den andra kommunens återvinning. Billigt och bra och som loppis!

http://jagblommar.blogspot.com

 
esmaralda

esmaralda

13 februari 2009 11:47

Hei Kaspara!
Så aldeles nydelige ting du har fått!!Virkelig kjempefint alt sammen!! Enig rosa og orange er veldig fint sammen. De fargene kler jeg ofte tulla i, sammen med andre sterke farger. Eller bare hvitt, det er så rent til en liten baby.
Det kortet av mor og barn har jeg også i glass og ramme i stua, synes det er så vakkert!

Tusen takk for koselig kommentar inne på min lille nystartede blogg!)I går skrev jeg et lite innlegg til ære for deg.
Har også lyst til å sende deg en liten pakke...men, da må jeg få adressen din...

Glad dag og helg!
klem fra esmaralda

http://esmaraldashus

 
Drops

Drops

13 februari 2009 11:48

Hei.

Så mange koselige gaver du har fått.
Ja det er virkelig hyggelig dette her..
Og man kan jo bli riktig så avhengig.

Jeg synes det er hyggelig å få så mye inspirasjon til nye hobbyprosjkter jeg...
Ha en fin helg.

Hilsen Drops sa sa...

http://ninasdrops.blogspot.com

 
Mina

Mina

13 februari 2009 11:52

Hei heldige Kaspara!:)
Så koselig med såå fine oppmerksomheter! Det er deg vel fortjent. Du er virkelig en glad, givende og inspirerende person! Det kortet fra Marthe var jo råfint! Flink hun:) Og kyllingen da, hihi, så morsomt at den falt så i smak hos minstemann. Han var jo heldig som fikk lov å eie den litt..;) Gryteklutene fra Alvorada var også superskjønne! Så fint det ble med blomstrete bakside, det var lurt. Mange flinke jenter her ute i Blogglandia altså! Nå er det helg! Vi tar oss en liten vinterferie, og drar til fjelss fra lørdag til tirsdag. Det blir godt og avslappende:)

God helg og vinterferie:)

Klem fra Mina.

http://www.minasparadis.blogspot.com

 
Alvorada

Alvorada

13 februari 2009 13:00

Virkelig vel fortjente gaver! Hva er det de sier da? Du skal høste det du sår? :) Du har ihvertfall sådd mye glede i meg og da er det fint å kunne gi litt tilbake også. (Jeg holder meg fremdeles til landlige metaforer som du ser.. såing, blomster osv... ;)

Det blomstrete stoffet på baksiden av gryteklutene lå i en skuff hjemme. Mamma fortalte at det var farfar som kjøpte det til farmor en gang for at hun skulle sy seg kjole av det. Men farmor hadde sluttet å sy da hun fikk stoffet og det ble liggende ubrukt helt fram til nå når hennes barnebarn bruker det i sine store og små kreative prosjekter. Den runde puten søsteren min fra nr.21 har heklet har dette stoffet som bakstykke :)

Ha ei fin og blomstrende helg! ;)

http://www.alvoradarosada.blogspot.com

 
Lisa

Lisa

13 februari 2009 13:30

Å vad många fina nya bilder, vilka härliga presenter du fått! blir helt kär i den lilla fåglen :) Ska byta konst med några andra bloggare nu och det är jätte spännande :)

http://pinkfriday.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaspara - 14 september 2009 20:29

Vet ikke helt om jeg vet hva jeg vil, men i iver og entusiasme, har jeg skaffet nytt rede. Jeg er nå å finne på adressen  http://kasparasregnbue.blogspot.com/ Jeg er ikke så glad i å brenne bruer, så bloggen her på Bloggagratis står her en stund ...

Av Kaspara - 12 september 2009 15:40

   Jeg klarer ikke helt slippe taket i Bloggagratis/Bloggplatsen  og håper at ting skal kunne ordnes. Ikke klarer jeg helt slippe taket i bloggingen heller. Det er en morsom avkobling. Jeg vil prøve med mer mail-skriving til bloggportalen, og sam...

Av Kaspara - 11 september 2009 22:22

I disse dager har jeg blogget et år under den svenske bloggportalen Bloggagratis. Det har vært et fantastisk spennende og morsomt år. Aller mest gledesrikt har alle de nye herlige menneskene en har lært å kjenne vært! Det har vært et år med mange s...

Av Kaspara - 10 september 2009 18:40

Jeg er en storsamler av  frodige retrostoffer og fint papir. Jeg lider kvaler, om jeg må gå forbi en bruktbutikk uten å kunne gå på stoffjakt i den. Tenk om det optimale retrostoffet lå der nå, og bare ventet på å bli plukket opp av en person som vil...

Av Kaspara - 8 september 2009 21:13

Ved siden av mitt favoritt-interiørblad danske "Boligliv", kjøper jeg også ofte danske "Boligmagasinet". Danskene kan det de! I dag satt jeg og bladde i nettopp "Boligmagasinet", og noen bilder dvelte blikket mitt litt lengre ved enn andre. Nå vil ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards