Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Kaspara - 12 februari 2009 20:35

Blogging kan føre til mangt. Det er utvilsomt sosialt og veldig kontaktskapende. Via bloggingen jeg har drevet med ca. 5 måneder har nye navn føyd seg til venninnebuketten min. Noen har jeg møtt og andre har jeg utvekslet lange mailer med osv. I går var det litt julaften her hjemme. I postkassa lå to herlige hilsener fra søte bloggvenninner. Det var Alvorada samt  Marthe fra bloggen Thinktank som hadde funnet på å overraske meg.

De to øverste bildene er den herlige hilsenen fra Marthe. Se på det fantastiske kortet! Ikke tvil om at denne jenta besitter "streken". Dette stilige kortet ligger det jammen meg mye arbeid bak, og blir nok stående framme her hjemme. I konvolutten lå det også en søt kylling som minstemann her hjemme var grønn av misunnelse over. Ingen i hele verden er så glad i kosedyr som han, og denne søte kyllingen sorterte nok innunder

denne  kategori. "Er den bare din, mamma?" spurte han. "Vi kan vel eie den litt sammen hele familien", svarte mamma`n da. Minstemann var såre fornøyd med svaret, og klemte litt til på den nyankomne kyllingen.

Tusen takk, Marthe for et herlig, langt kort og den søte maskotten!

Besøk søte  Marthes blogg da vel! Hun er en verbal journalist. Dessuten er hun nygravid, og jeg gleder meg til å følge graviditeten hennes.
Ikke nok med at det lå en slik koselig hilsen der i postkassa mi, det lå TO!

Andre hilsen var fra Alvorada. Her kom en nydelig gave  innpakket i rosa og med vakkert kort.(visste du at jeg har dette kortet i bilde med ramme, Alvorada?) Gjett hva som var inne i pakken? Jo, ikke ringere enn Alvoradas første ferdiggjorte heklerier!!!! Ut fra det rosa papiret dukket det opp nydelige rosa og hvite grytekluter. Tenk at hun sendte det aller første hun hadde heklet til meg!!! Veldig, veldig rørende!

Gryteklutene var til og med foret og hadde et nydelig småblomstrete stoff på baksiden. De var så flott gjort! Morsomt var det også med Alvorada-merkelappen på.

 Ser du de passer så godt til de hjemmesydde grytekluter mine også, Alvorada?  Jeg er jo så glad i rosa og oransje sammen.

 Husker godt jeg oppdaget Alvoradas blogg før jeg selv begynte å blogge. Jeg likte den umiddelbart, og tenkte at den skulle jeg gjerne linke hvis jeg selv ble en blogger. Så til et av mine første innlegg kommer verdens hyggeligste kommentar fra nettopp Alvorada. Jeg ble så kry!

Bloggverden er en herlig boble å være inni. Det er så mange positive, kreative og søte sjeler å finne der.
Tusen takk Alvorada og Marthe for gårsdagens søte overraskelse!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards