Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Kaspara - 11 februari 2009 21:23

I blant synes jeg det er gøy å sitte og bla på tapet-nettbutikker. Noen farver og former tiltaler meg selvfølgelig mer enn andre. Jeg kan godt sitte lenge å beundre en tapet jeg vet aldri kommer opp eller passer her hjemme.  I  hodet mitt lager jeg et miljø hvor denne tapeten befinner seg.

Det er kanskje ikke sannsynlig at disse tre variantene kommer opp her hjemme heller, men det er noe ved dem som gjør at jeg liker dem.

Den første er jo farver som alltid roper på meg. Den andre, den guloransje  gjør meg glad på et vis. Har tidligere nærmest avskydd gult, mens oransje har jeg vel alltid hatt et forhold til. Det har jeg brukt sammen med rosa.

I den senere tid har jeg gang på gang blitt trukket mot knallgule ting, og jeg tillegger dere medbloggere en stor del av skylden! Kan dere vennligst slutte å vise slike herlige og inspirerende bilder med knallgule innslag! Neida, jeg begynner å bli komfortabel med min  hang selv til gult. Har jo ved flere anledninger drasset hjem gule lamper fra loppis.

Blomstene på den siste tapeten synes jeg er sååå fine. Skulle ønske tapeten fantes i mange ulike farver, men jeg kan klare turkis også i mindre doser.

Nå skal jeg lese litt mer om global oppvarming  osv. Det er emne  på 7.trinn i morgen. Samtidig skal jeg tenke gjennom hvordan gjøre to samfunnsfagstimer så spenstige  som overhode mulig.  Visste du forresten at 15 grader er gjennomsnitts-temperaturen her på jorda?

Ha en temperert aften!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards