Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Kaspara - 23 januari 2009 22:08

Da vi var hos svigerfar som er pensjonert interiør-arkitekt i går kveld, kom han med to Cathrineholm-boller som sto i kjøkkenskapet. "Velg deg en av dem," var beskjeden jeg fikk. Jeg ble SÅ glad, har lenge gått og ønsket meg en slik bolle. Valget var lett; jeg valgte den mest farveglade. Den andre var sort og hvit. Den friske grønnlige bollen var også penest inni. Den minte meg virkelig om vårlige dager!

Det er skjønt med helg! I kveld har vi sittet og sett en Star Wars-film sammen med gutta og spist hjemmelaget pizza. Føler meg virkelig inne i Star Wars nå.I utgangspunktet trodde jeg ikke det var en film som ville begeistre meg, men når man kommer inn i den er det en ganske fantastisk historie. Den kan til og med røre meg til til tårer i noen episoder. Ungene mine er vant til at mamma`n stadig sitter og tuter til dagsrevyen, filmer osv. Men nabogutten ble virkelig sittende å måpe, da jeg snufset i vei  da moren til Anakin Skywalker i  Star Wars døde. Han kikket på tv og meg , tv og meg. "Mamma er sånn hun skjønner du", sa guttene mine forklarende.

Ha en tårefri, glad fredagskveld!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards