Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Kaspara - 16 januari 2009 15:46

Så var det fredag og helg, og skuldrene senkes noen hakk.  Å ha helg gjør seg unektelig aller best når en har hatt noen arbeidsdager bak seg. Føler ekstra mye at det er helgestart i dag.
I dag har jeg vært på 1.trinn mesteparten av dagen. Det har vært eventyrlesing, sang(med min katastrofale kråkestemme, men jeg synger for det......) boklån på biblioteket, jobbing med fokus på syv-tallet og masse, masse mer i en liten  søt klasse på bare 12 elever. I friminuttene har jeg heklet oldemorruter og skravlet på personalrommet. En av kollegaene mine synes "vikaren" var voldsomt ernergisk, der heklenåla veivet i vei og nye oldemorsruter ble puttet i posen ved siden av stolen.
Her om dagen fortalte niesen min, at hun hadde bestilt mange fine vintage-plakater fra www.allposters.com . Noen hadde hun også bestilt ferdig innrammet. Jeg ble selvfølgelig nysgjerrig og sjekket nettstedet selv også. Synes det var masse fint her, om man trenger noe til veggene hjemme.

Det er mange ulike plakater, men jeg har altså gått inn på Vintage-delen.

Nå må jeg hjelpe minstesønnen med å gjøre seg klar til bursdagsselskap.

Ha en nydelig fredagskveld!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards