Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Kaspara - 12 januari 2009 17:40

Her kommer det noen smakebiter fra søsteren mins interiørbutikk igjen.

På det første bilde ser dere hekleglade i Blogglandia en herlig håndhekla kanin fra Nederland. Synes den er sååå fin i farvene og formen. Inspirasjon til noen av heklerne i de tusen hjem??? Skjønne er også de myke australske Bobux-tøflene til barn.

Hånddukkene fra Fokmanis er også flotte synes jeg. Ungene mine har selv hatt noen av disse.

Så beveger vi oss til lampefronten. Har nok sagt det før; søsteren min er komplett gal etter lamper. Den første lampen vi ser her er jo en sort Jielde-variant som er fransk 50-talls industrilampe. Selv kunne jeg godt tenkt meg den sorte bordlampen i Jielde.
Neste lampe ut er herlig  og et blikkfang med sine rare proporsjoner. Den heter Bender og er fra Nothern Lighting. Designeren er en ung norsk mann født i 1977 ,og navnet er Morten Kildahl. Lampa koster i søsteren mins butikk 3790 kroner.

Den finnes også i sort. Dette er min storesøsters desiderte favorittlampe for tiden. Faktisk holdt hun på å kollidere første gang hun så den i et utstillingsvindu.

Ha en herlig kveld!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards