Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Kaspara - 9 januari 2009 09:13

Både søsteren min og tantebarnet mitt har fått et herlig bilde i A4-format av sin henhodsvis datter og søster.Det er det bildet med gul bakgrunn.  Det er nok kjøpt i Oslo, men jeg er usikker hvor. Da jeg var hos tantebarnet mitt sist, fant jeg en nettadresse bak på bildet som heter " Spanish girl" av Anahata Joy Katkin.

Nettadressen var: www.papayalicious.com    Da jeg kom hjem sjekket jeg denne adressen på nettet og fant flere herlige bilder. Jeg skulle selv gjerne hatt det med rosa bakgrunn samt det som heter " Follow your bliss".

Papaya har tilholdssted i USA og man kan bestille bilder, kort og kalendere derfra. Skal forøvrig sjekke med tantebarnet mitt hvor i Oslo hun har handlet det gule bildet.

I dag er det bursdag her i heimen. Far i huset fyller år, og i dag sto smågutta og jeg opp klokka seks. Vi fant fram flagg, smørte lekre smørbrød, kokte kaffe, pakket inn pakker (noe som egentlig burde vært gjort i går)

og masjerte syngende på "Hurra for deg som fyller ditt år" oppover trappene. Så var det bursdagsstund med hele familien oppe i ektesenga med brus, melkesjokolade-non stop og masse pakker. Flagg var det på alle kanter og ungene strålte da de kom med sine tegnede kort som var morsomt skrevet helt på egenhånd. "Du er litt morsom" hadde den ene skrevet. "Litt ????" repliserte far i huset. Han trodde selvfølgelig han var overstadig morsom. 

Klokka fem kommer slekta til tortilla med masse frukt og grønt og kjøtt.

Skal feire to menn her i dag. Mannen til tantebarnet mitt har bursdag i morgen, så da slår vi to fluer i et smekk. Nå skal jeg bake sukkerbrød som skal fylles med masse bringebær og kremfløte.

Ha en nydelig fredagskveld alle sammen!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards