Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Kaspara - 5 januari 2009 09:55

Jeg slipper ikke helt tak i gårsdagens koselige bloggtreff. Legger ut et bilde av Kardemomme og meg sittende i spisestua her hjemme. Du kan tro vi flirer og flarer, mens to tålmodige ektemenn knipser bakfra-bilder av oss.

Hva må  stakkars menn ikke finne seg i med sine entusiastiske bloggkoner!

Viser også noen smakebiter fra den fine boka jeg fikk av Kardemomme. Den het " Brukt på nytt" av Kathrine Gregersen. Som dere ser kan jeg lære meg å hekle fine kurver i den. Til ære for alle dere fluesopp-entusiaster i Blogglandia har jeg med en hekla variant av fenomenet. Viser også et bilde av glade handlenett. Det er deilig med litt inspirasjonsbøker akkurat nå. Jul er definitivt over for denne gang, og hva lager man når man ikke lager juleting???? Gleder meg egentlig til å lage nettopp ting som ikke er det spor julerelaterte nå!

I dag er det -14 grader her, hvilket er enormt kaldt til å være på disse kanter av landet. Det er striskjorte og havrelefse igjen, en ekte god hverdag! Vi var sinnsykt trette her til morgen i dag både små og store. Det var brutalt å hive seg ut av sengene halv syv til morgen i dag. Vel, jeg vet det er de av dere som er enda tidligere på ..........

Ha en glad og god hverdag nettopp i dag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards