Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Kaspara - 4 januari 2009 21:30

I dag har vi for andre gang hatt besøk av Kardemomme samt mannen og den søte datteren hennes.Kardemommes svigerfar bor i samme by som oss, så da er det fint å slå to fluer i et smekk.

Det var SÅ koselig å se min kjære bloggvenninne igjen! Tiden flyr altfor fort, dessverre. Vi fikk spist lunsj sammen, og jeg håper ikke jeg har skremt vettet av Kardemommes mann. Jeg gestikulerer mye, har mye armer og bein og er ganske sleivete. Ooops, der veltet jeg et solo-glass over buksene til Kardemommes mann. Sikkert ikke så deilig å sitte og spise olivenboller, gresk salat, små krydrede kjøttboller osv. i kald, våt bukse. Egentlig burde han fått lånt et par bukser av mannen min.......

Kardemomme hadde med en flott hobbybok til meg som jeg får vise dere senere og julepynt al`a Kardemomme som sikkert kommer til å bli avbildet på bloggen neste jul. Noe moro må jeg jo spare! Tusen takk, Kardemomme!

Det var helt midt i blinken!

Det er litt morsomt dette at vi har truffet hverandre via blogging. Jeg innbiller meg at vi kommer til å ha kontakt hele livet jeg! (Kanskje det kommer heftige protester på Kardemommes blogg......fnis! Det er jo slitsomt med slike ukontrollerte mennesker som har null styring på armer og bein. Egentlig er det nok jeg som burde ha bloggnavnet Fru. Vims.....)

Mennene våres har heller ikke noe problem med å føre en samtale. De er jo søte da, stiller velvillig opp som fotografer og knipser bakfra-bilder av sine blogger-koner. Skulle jo lagt ut et av bildene nå. Kanskje Kardemomme gjør det......

Nabohuset er til salgs, og jeg skulle gjerne sett at den kardemommske familie hadde skiftet beite og kommet ned til mannens fødeby. Da kunne vi ofte sitte med hekleriene og tekoppen på trappa.

Tusen takk for et kjempekoselig besøk søte Kardemomme, og resten av den koselige familien!







Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards