Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Kaspara - 3 januari 2009 18:03

Dessverre har jeg ingen bilder å vise dere  i dag. Har masse liggende på lur av bilder.  Har nemlig fotografert ivrig i dag både da vi besøkte tantebarnet mitt og her hjemme. Har også funnet noen spennende nettsider. Problemet er bare det, at jeg har brukt opp kvoten min på bilder på Bloggagratis. Jeg ville gjerne kjøpt en ny kvote, men det er problematisk når man ikke er svensk.

Har sendt mail til Bloggagratis, og håper at ting lar seg ordne.  Jeg trives jo veldig godt med Bloggagratis, og vil helst være her.

I dag har vi fått en ny og forhåpentligvis samarbeidsvillig data i huset. Det skal bli godt å ikke sloss videre med den gamle, lunefulle.

Har liksom ikke helt lørdagsfølelsen i dag. Det kommer sikkert av at det jo har vært en hel hærskare av fridager nå. Men vi skal nok finne fram lørdagsgodteriet og ha lørdagskos med ungene senere i kveld. De har i hvertfall IKKE glemt, at det er lørdag.

Vi gleder oss forøvrig til i morgen. Da kommer bloggeren  Kardemomme med mann og barn på besøk, og det skal bli superkoselig å treffe henne og familien igjen.

Antageligvis får vi da også  hilse på datteren til Kardemomme som ikke var med sist.

Ha en koselig lørdagskveld!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards