Alla inlägg den 17 december 2008

Av Kaspara - 17 december 2008 20:25

Nå var det skjønt å bruke dataen. Holder nemlig på å  lage og skrive mengder med håndskrevne kort. Jeg synes det er såååå koselig å sitte i en haug med fint papir, fotografier tatt ut på ark, bokstaver, lim, saks og fine penner og forfatte personlige hilsener. Det er sååå koselig og såååå stressende fordi jeg alltid får begynt for seint. Mannen min frister med å gjøre kort prosess; lage noe på dataen og få det raskt ut i de mange postkasser. Men nei, jeg vil ikke helt snyte meg selv for denne kosestunden, selv om skrivehånda verker til slutt, og jeg må ta det hele over flere dager. Tror kvoten for i dag er nådd, så blir det å fortsette i morgen.

I går pyntet ungene og jeg pepperkaker, og det er det jeg har knipset bilder av i dag. Er utrolig glad i elefant og kamel-formene kjøpt på Indiska et år. Så blir det alltid mange hjerter. De pleier og legges i osteklokker. Det er så vakkert å se på de fine glasurfarvene under lokket, og veldig fristende for små barnehender.

Ha en fin onsdagskveld!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards