Alla inlägg den 16 december 2008

Av Kaspara - 16 december 2008 23:15

I dag har pc`en og jeg vært på kollisjonskurs. Den har plent nektet å gjøre det jeg forventer av den. Kanskje det simpelthen er på tide med et oppbrudd snart, for den er så lunefull og ustabil om dagene. Så ble det alikevel et lite innlegg mot slutten av dagen.

I dag har jeg fått lagt på  syrlig melisglasur på klejner (danske julekaker) som du ser på et av bildene. Ungene og jeg har pyntet pepperkaker. Veldig stas.....en kort periode, men så fristet det mer å se på Scooby Doo på tv.

Jeg  ble sittende en stund videre, men hadde absolutt ikke tålmodighet til å pynte hele hurven. Får fortsette en annen dag. Det kan være ganske nitidig arbeid om en skal gjøre de ekstra fine.

Viser noen bilder fra spisestua, og der ser du også julekrybba jeg fant på et loppis for 20 kroner for noen år siden. Ungene elsket å flytte på figurene, da de var mindre. Fremdeles er det stas med julekrybba. På julaften flytter Jesusbarnet inn. Foreløpig ligger han i skuffen i skjenken.

Tar med et bilde av en søt liten engel med lys. Tror jeg hadde en slik, da jeg var liten samt et bilde av en gammel liten nisse til å henge på juletreet. Slike gamle nisser til å henge på treet samler jeg også på.

Nå kjenner jeg faktisk, at jeg er litt småtrøtt og begynner å fable om en varm god seng. Ha en fredfylt natt alle sammen!





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards