Alla inlägg den 9 december 2008

Av Kaspara - 9 december 2008 20:36

Jeg får hive inn et lite innlegg, før jeg går ned i stua til EM i håndball og etter hvert "Jakten på kjærligheten".

Jeg har en pasjon for hvite kirker som julepynt, selv om jeg ikke kan kalles noen kirkegjenger. Vi har to stykker av disse. Den største på det nederste bildet, er ungene spesielt fascinert av. Før spilte den "Glade jul", men i år har den regelrett streiket. Man kan kikke inn gjennom døra og  se benker og altertavla inne i den lysende kirken. Det er ganske flott og så ørlite. Man må ha finmotorikken i orden for å lage en slik kirke.

Da vi var i Gøteborg på førjulstur, så jeg flere slike kirker. Jeg måtte knipe øynene igjen og gå fort forbi. Hva skal vi med et helt kirkekompani?

Den siste dagen før julemarkedet ,strikket jeg noen Pippi-kremmerhus. Jeg assosierer nemlig til Pippi når jeg ser disse. En ting var sikkert; noen slike måtte jeg ha selv også. Ble så glad av de. Samtlige Pippi-kremmerhus ble solgt, og da var det bare å begynne å strikke igjen. Nå har det kommet noen slike i hus igjen, og de er mine favoritter blant kremmerhus-samlingen min.

Nå skal jeg krølle meg i sofaen foran tv. Ha en flott kveld!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards