Alla inlägg den 3 december 2008

Av Kaspara - 3 december 2008 14:42

Det blir litt lite tid for blogging nå om dagene, for på  lørdag og søndag skal jeg delta på et julemarked med noen av tingene mine. Har en del ting som skal gjøres ferdige samt sy flere hjerter. I dag har jeg sydd noen nye hjerter  blant annet med et fint, frodig stoff jeg fant på et loppis i Gøteborg. Viser et bilde av stoffet også.

Måtte en liten tur til byen i formiddag ,og da lot jeg meg friste til å løpe en tur innom en bruktbutikk. Fornøyd gikk jeg ut 10 minutter senere med noen nye stoffer, noen fine hekla grytekluter og en liten gul skål. Kjøpte også et stripete dynetrekk i blått/hvitt som jeg skal ha i hagemøblene til sommeren. Har et slikt fra før av. Det går allerede i maskinen. Man kan ha det helt ustyrtelig morsomt for 100 kroner!

I kveld får vi besøk av en av mannen mins storebrødre. Han bor i Bergen, byen min mann bodde sine første 6 år. Han kommer bare på en lynvisitt, har vært i Oslo med jobben og farer til Bergen igjen i morgen tidlig.

Ha en herlig hvit kveld!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards