Direktlänk till inlägg 27 november 2008

Tovede vesker i fleng

Av Kaspara - 27 november 2008 10:38

Vinden uler, og jeg er glad jeg ikke skal bevege meg ut på vannet. Den varme kaffekoppen ved siden av meg smaker ekstra godt.
Tok akkurat en vareopptelling på tovede vesker, og fant ut at jeg hadde 17 ferdige vesker og to liggende uten hank. Det får bli litt strikking til tv i kveld. Flere vesker har fått hank de siste dagene. Jeg har den slemme uvanen at jeg ofte gjør ting halvferdige ,og så ligger de der en stund og venter på at jeg skal ta neste og siste steg.

Fotograferte noen av veskene i går. Jeg er så veldig glad i hekla lapper, så mange får en slik på seg. Andre syr jeg på en lomme eller applikerer noe på.

I dag skal ungene på ny hentes tidlig. Vi dropper SFO i dag og tar med noen ekstra gutter hjem. Skal lage hjemmelaget pizza og kose oss.

Ha en fin novemberdag der ute!

 
 
kardemomme

kardemomme

27 november 2008 11:31

jeg skrev akkurat en kommentar til deg men ble usikker på om jeg husket å trykke på "publiser"..Ja,ja..Det vil tiden vise :)

http://husetvedbekken

 
E:-) fra K(a)os(e)heimen

E:-) fra K(a)os(e)heimen

27 november 2008 12:33

Oj her var det mange flotte vesker!!!!!
hilsen ei som er veskegal...

http://kaoseheimen.blogspot.com

 
Lotten

Lotten

27 november 2008 13:16

Men så många fina väskor! Jag gillade den med lite fransig kant ;-)

Ha det så mysigt med gossarna och hemlagad pizza!

Kram Lotten

http://ornnastet.blogspot.com

 
kardemomme

kardemomme

27 november 2008 17:44

Kommentaren min forsvant tydeligvis ut i cyberspace..Men det er utrolig så mye du rekker å produsere Kaspara! Skulle tro du hadde et helt team til å hjelpe deg ;)
Som vanlig er det nyyydelige ting som kommer fra din hånd!! Herlige og personlige vesker alle sammen!Her har jeg laget pølsepakker til middag i dag.Det er en evighet siden sist av en eller annen grunn for det er jo så utrolig godt! Her blåser det noe så veldig og det gjør at det blir huskaldt så jeg må hente inn ved og fyre på peisen! Men ha en fin kveld! Klem fra Kardemomme :)

http://husetvedbekken

 
Mari

Mari

27 november 2008 21:21

Du kunne gitt hva-som-helst-av det du lager og jeg hadde dånet av lykke! Du er kjempeflink og kreativ til tusen! Jeg drømmer fremdeles om at du kunne hatt julemarkedet ditt i Lillehammer i stede ;)Jeg er bombesikker på at du hadde solgt som hakka møkk altså, og du skal få bo hos meg :) hihi :)

Jeg har plassert alle gavene i umiddelbar nærhet her nå, så jeg kan se og ta på de når jeg vil! O lykke :)

Stor kos på deg fra meg :)

http://www.maris-fargerike.blogspot.com

 
Maria

Maria

27 november 2008 22:10

Hej Kaspara!
Så många roliga fina blogginlägg du gjort och med en massa fantastiska skapelser av din hand. Gillar julpostfickan massor. Undrar om jag har plats för något liknande någonstans...

http://jagblommar.blogspot.com

 
Minmill

Minmill

27 november 2008 23:21

Hei, har ikke vært her før og sitter og ikke skjønner hvorfor. Du har en veldig fin blogg. Vil gjerne komme innom flere ganger. Regner med du synes det er ok. Så Mari hadde fått mye fint i posten fra deg.

http://minmill.blogspot.com

 
Kaspara

Kaspara

28 november 2008 10:13

Hei E
Takk for det! Ja, det er morsomt med vesker!! Favorittveska mi har jeg laget selv. Den er sydd av loppestoffer og er i gammelrosa speilfløyel med hvitt og sort broderi på. Jeg bruker den så masse! Kjempegøy å lage vesker selv.
Nå har jeg linket deg, slik at det er lett å finne deg. Ha en flott helg!

Hei Lotten
Ja, den veska med den fransiga kanten er jeg litt svak for selv også. har laget to slike til julemarkedet. Kjøpte det rødrosa garnet i Bulgaria i sommer. MÅ jo innom stoff og garnbutikker selv på ferie. Ha en fin helg!
Klem fra Kaspara

Hei Kardemomme
Takk for koselig hilsen! Fyre i peisen er kos! Er pølsepakker innbakte pølser tro? Det har vi i blant her også. Mye bedre enn vanlig pølser og rundstykker. Ha en fin dag!
Klem fra Kaspara

Hei Mari
Ja, det hadde vært supermorsomt å ha julemarked i Lillehammer og bodd hos deg!
Fant melding på telefonen til morgen i dag og måtte fnise av en opprømt Mari-melding!
Ha en flott dag!Klem herfra

Hei Maria
Takk for koselige ord! (og awarden som jeg tar med i et helgeinnlegg) Du har kanskje plass til en postlomme på ei dør?????
Ha en strålende helg!!!!

Hei Minmill
Takk for koselig hilsen!
Det er alltid veldig koselig med nye seere som legger igjen spor! Supert at du vil komme tilbake. Jeg linket deg jeg, for det så ut som du hadde en så glad og farverik blogg. Ha en flott helg!

http://kasparasregnbue.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaspara - 14 september 2009 20:29

Vet ikke helt om jeg vet hva jeg vil, men i iver og entusiasme, har jeg skaffet nytt rede. Jeg er nå å finne på adressen  http://kasparasregnbue.blogspot.com/ Jeg er ikke så glad i å brenne bruer, så bloggen her på Bloggagratis står her en stund ...

Av Kaspara - 12 september 2009 15:40

   Jeg klarer ikke helt slippe taket i Bloggagratis/Bloggplatsen  og håper at ting skal kunne ordnes. Ikke klarer jeg helt slippe taket i bloggingen heller. Det er en morsom avkobling. Jeg vil prøve med mer mail-skriving til bloggportalen, og sam...

Av Kaspara - 11 september 2009 22:22

I disse dager har jeg blogget et år under den svenske bloggportalen Bloggagratis. Det har vært et fantastisk spennende og morsomt år. Aller mest gledesrikt har alle de nye herlige menneskene en har lært å kjenne vært! Det har vært et år med mange s...

Av Kaspara - 10 september 2009 18:40

Jeg er en storsamler av  frodige retrostoffer og fint papir. Jeg lider kvaler, om jeg må gå forbi en bruktbutikk uten å kunne gå på stoffjakt i den. Tenk om det optimale retrostoffet lå der nå, og bare ventet på å bli plukket opp av en person som vil...

Av Kaspara - 8 september 2009 21:13

Ved siden av mitt favoritt-interiørblad danske "Boligliv", kjøper jeg også ofte danske "Boligmagasinet". Danskene kan det de! I dag satt jeg og bladde i nettopp "Boligmagasinet", og noen bilder dvelte blikket mitt litt lengre ved enn andre. Nå vil ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards