Direktlänk till inlägg 23 november 2008

Husets gamle kjøkkenskap

Av Kaspara - 23 november 2008 12:30

Da huset vårt fra 1930 var nytt, hadde det et ørlite spiskammer. Et gammelt skap fra den tiden står her fremdeles. Det rommer masse, og jeg er veldig glad i det. Da vi flyttet inn var det malt lakserødt, men det har fått en omgang med kosten det også. Liker at det er glass-skap slik at fine ting i skapet kommer frem.

Her stråler solen, og far i huset er i ferd med å demontere deler av trampolina, mens gutta sparker fotball like ved. Jeg har tenkt meg ned på kjøkkenet for å bake et ostebrød med purre i. Senere i dag blir det kanskje skøyter på hele familien. Mannen min og eldstemann sto nemlig på nylagt skøyteis i går. Eldstemann elsker skøyter og strålte som en sol da han kom hjem.

Ha en strålende søndag hvor hen du måtte være!!!!

 
 
Gamlå

Gamlå

23 november 2008 14:17

Heisann og så herlig dere har det med fint vær og kanskje med en skøytetur !! Været er flott her i Stavanger også, men det er kaldt!
Skapet ditt er fint, og så er det så kjekt at du har bevart det. Liker gamle ting jeg.

Eiketreet var også nydelig.

Ha en fin Søndag.

http://lundsvagen.blogspot.com

 
Lotten

Lotten

23 november 2008 17:00

Vilket härligt gammalt skåp! Underbar förvaring och fint med glasade dörrar upptill så man kan ha lite fina saker där ;-) Här skiner solen med! Vi har varit en tur på landet....

Ha en skön kväll!
Kram Lotten

http://ornnastet.blogspot.com

 
Tove

Tove

23 november 2008 19:44

Som sagt, det huset deres... Utrolig flott hylle da! Og så mye fint du har inne i den, jeg forbløffes stadig av alle de fine ting du har:)
Håper dere har kost dere i dag, og at kvelden også blir fin
klem

http://lykkeoglykkeliten.blogspot.com

 
Kaspara

Kaspara

23 november 2008 20:35

Hei Gamlå
Takk for koselig hilsen! Her har det vært mildt i dag, og vi har hatt det moro på skøyter. Trampolina er demontert, og ho mor har bakt deilig ostebrød med purre. Skal dele den oppskriften med dere en dag.
Ha en flott ny uke med mange glade opplevelser, Gamlå!

Hei Lotten
Så deilig med en tur på landet da!
Vi har vært på skøyter.
Det var kanskje ikke så mye dere så av skapet egentlig. Fikk jo ikke fotografert hele.
Ha en flott ny uke, Lotten!

Hei Tove
Takk for flere koselige hilsener i det siste!! Det blir jeg kjempeglad for!
Det er herlig med litt åpne skap, så en kan nyte vakre ting som står inni det.
Ha en super ny uke, med folketrengsel i den fine butikken din!!! Klem herfra

http://kasparasregnbue.bloggagratis.se

 
kardemomme

kardemomme

23 november 2008 20:47

Heisann :)Tar meg en tur på bloggen i pausen på "Robinson"..Har spist hjemmelagede pizzaboller og drukket litt rødvin..Skapet ditt er herlig og enda finere i virkeligheten Karspara! Nå begynner det igjen her men ha en fortsatt fin søndag! Stor søndagsklem fra Kardemomme :)))

http://husetvedbekken

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaspara - 14 september 2009 20:29

Vet ikke helt om jeg vet hva jeg vil, men i iver og entusiasme, har jeg skaffet nytt rede. Jeg er nå å finne på adressen  http://kasparasregnbue.blogspot.com/ Jeg er ikke så glad i å brenne bruer, så bloggen her på Bloggagratis står her en stund ...

Av Kaspara - 12 september 2009 15:40

   Jeg klarer ikke helt slippe taket i Bloggagratis/Bloggplatsen  og håper at ting skal kunne ordnes. Ikke klarer jeg helt slippe taket i bloggingen heller. Det er en morsom avkobling. Jeg vil prøve med mer mail-skriving til bloggportalen, og sam...

Av Kaspara - 11 september 2009 22:22

I disse dager har jeg blogget et år under den svenske bloggportalen Bloggagratis. Det har vært et fantastisk spennende og morsomt år. Aller mest gledesrikt har alle de nye herlige menneskene en har lært å kjenne vært! Det har vært et år med mange s...

Av Kaspara - 10 september 2009 18:40

Jeg er en storsamler av  frodige retrostoffer og fint papir. Jeg lider kvaler, om jeg må gå forbi en bruktbutikk uten å kunne gå på stoffjakt i den. Tenk om det optimale retrostoffet lå der nå, og bare ventet på å bli plukket opp av en person som vil...

Av Kaspara - 8 september 2009 21:13

Ved siden av mitt favoritt-interiørblad danske "Boligliv", kjøper jeg også ofte danske "Boligmagasinet". Danskene kan det de! I dag satt jeg og bladde i nettopp "Boligmagasinet", og noen bilder dvelte blikket mitt litt lengre ved enn andre. Nå vil ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards