Direktlänk till inlägg 30 oktober 2008

En hjertesak

Av Kaspara - 30 oktober 2008 21:10

Sitter her med langt isblått hår.......Vel ,det er ikke en av hårfarvene til Garnier Nutrisse cream som har skylden. Har bare vært nede i kjelleren og malt en pianokrakk med fire bein og et lite skrin isblått. Glemmer alltid å sette opp håret, og i malings-entusiasmen veiver jeg stadig bort i malingsspannet og hilser på. Vel, kanskje white sprite er tingen og en hårvask.

Det går i hjerter her nå. Har sydd et par stykker i dag også. Har fått helt kick på dette, morsomt og ikke akkurat noen femårsplan.

Nå har jeg tenkt å dumpe ned i sofaen foran TV med strikketøy og en varm kopp te. Ha en laid back kveld du også!

 
 
Lotten

Lotten

30 oktober 2008 22:15

Helt ljuvliga hjärtan! Jag blev förälskad i det i mitten... i rosa-orange toner.... ljuvligt! Jag har oxå målat idag.... väggar i en liten hall. Jag blev vitprickig.... mitt hår är kort så det är ingen risk att det far ner i färgen ;-) Jag har precis suttit framför tv och myst med lite kaffelikör och bra program.... ha det gott!

Kram Lotten

http://ornnastet.blogspot.com

 
Kaspara

Kaspara

30 oktober 2008 22:51

Hei hvitprikkede Lotten
Så koselig å høre fra deg. Så flink du er som jobber og maler i ferien da! Kaffelikør og bra program høres fint ut.
Stoffet på hjertet i midten er nok mitt favorittstoff ever. Har en pute i det stoffet i stua som har vært med på bilder før. Ha en fortsatt herlig kveld! Klem fra Kaspara

http://kasparasregnbue.bloggagratis.se

 
kardemomme

kardemomme

30 oktober 2008 23:01

Herlighet for noen fine hjerter!!!
Jeg liker alle sammen jeg!! Hadde nok ikkegreid å velge kun ett, men hadde vel kjøpt alle tre om jeg hadde vært på julemarkedet ditt! Skal øyeblikkelig slå av pc'en nå..Jeg har fri i morgen og kan sove lenge og ta det med ro..H. har planleggingsdag på skolen så vi skal slappe av og kose oss. På kvelden skal vi ha Halloween-party her så vi må nok finne fram litt pynt og gjøre det fint her..
Ha en fortsatt fin kveld med strikketøy og tekopp..Klem herfra :)

http://husetvedbekken

 
fru Pink

fru Pink

31 oktober 2008 00:07

Å, så søte de var! Og herlig blogg:):)

http://www.flittiglisene.blogspot.com

 
Maria

Maria

31 oktober 2008 05:48

Hej!
Vilka glada hjärtan! Med tyg- och färgkombinationer som jag blir varm av.
Ha en bra dag!

http://jagblommar.blogspot.com

 
maRI

maRI

31 oktober 2008 09:29

Jeg henger meg på Kardemommes begeistring her!!! De er kjempefine alle sammen! Du kan ikke vurdere et julemarked her i byen da? :)

Klem M

http://www.maris-fargerike.blogspot.com

 
Tove

Tove

31 oktober 2008 09:35

Nydelige hjerter alle sammen! Og så fint med de små heklede lappene på:) Ha en fin halloween dag

klem

http://lykkeoglykkeliten.blogspot.com

 
Kaspara

Kaspara

31 oktober 2008 10:38

Hei kardemomme
Så gøy at du liker hjertene! Kos deg masse på fridagen! Har sendt deg mail! Sees!! Klem fra Kaspara

Hei fru Pink
Takker og bukker så masse! Ha en glad dag! Klem fra Kaspara

Hei Maria
Så herlig at du synes hjertene er glade og gjør deg varm! Ha en fin halloweeen-dag! Klem fra Kaspara

Hei Mari
Ja, selger jeg lite her i byen kan jeg komme med restene til byen din! Ha en fin dag, Mari! Klem fra Kaspara

Hei Tove
Ja, jeg er jo helt vill etter hekla lapper. Du er jo så flink til å hekle(de fine bestemorteppene dine!!!!) Jeg bare kjøper lapper på loppis jeg, men det duger som dekor på alt mulig. Ha en flott halloweenkveld du og. Vi skal på fest på ungenes skole i kveld. Klem fra kaspara

http://kasparasregnbue.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kaspara - 14 september 2009 20:29

Vet ikke helt om jeg vet hva jeg vil, men i iver og entusiasme, har jeg skaffet nytt rede. Jeg er nå å finne på adressen  http://kasparasregnbue.blogspot.com/ Jeg er ikke så glad i å brenne bruer, så bloggen her på Bloggagratis står her en stund ...

Av Kaspara - 12 september 2009 15:40

   Jeg klarer ikke helt slippe taket i Bloggagratis/Bloggplatsen  og håper at ting skal kunne ordnes. Ikke klarer jeg helt slippe taket i bloggingen heller. Det er en morsom avkobling. Jeg vil prøve med mer mail-skriving til bloggportalen, og sam...

Av Kaspara - 11 september 2009 22:22

I disse dager har jeg blogget et år under den svenske bloggportalen Bloggagratis. Det har vært et fantastisk spennende og morsomt år. Aller mest gledesrikt har alle de nye herlige menneskene en har lært å kjenne vært! Det har vært et år med mange s...

Av Kaspara - 10 september 2009 18:40

Jeg er en storsamler av  frodige retrostoffer og fint papir. Jeg lider kvaler, om jeg må gå forbi en bruktbutikk uten å kunne gå på stoffjakt i den. Tenk om det optimale retrostoffet lå der nå, og bare ventet på å bli plukket opp av en person som vil...

Av Kaspara - 8 september 2009 21:13

Ved siden av mitt favoritt-interiørblad danske "Boligliv", kjøper jeg også ofte danske "Boligmagasinet". Danskene kan det de! I dag satt jeg og bladde i nettopp "Boligmagasinet", og noen bilder dvelte blikket mitt litt lengre ved enn andre. Nå vil ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards